خدمات رنگ مو بانوان

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت

حتما حداقل یکبار هم که شده، اسم انواع مختلف رنگ مو به گوشتان خورده است. یکی از این ترفندهای محبوب بالیاژ مو است. معمولا انجام بالیاژ روی موهای بلند بیشتر رواج دارد اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا مدل بالیاژ موی کوتاه نیز قابل اجرا است. تنها کافی است یک آرایشگر خبره برای خود پیدا کرده و بقیه ماجرا را به او بسپارید. پس اگر شما نیز از عاشقان این مدل هستید در ادامه با بررسی ۲۰ مدل بالیاژ کوتاه با ما همراه باشید!

مدل بالیاژ موی کوتاه چیست؟

بالیاژ یک کلمه فرانسوی به معنای «جارو کشیدن» یا «نقاشی کردن» است که یکی از پرطرفدارترین ترند های رنگ مو در دوران مدرن هست. ممکن است با کمی جستجو در فضای مجازی متوجه این موضوع بشوید که اغلب افرادی که موهای خود را بالیاژ کرده اند دارای موهای بلند هستند. اما در مورد افرادی که موهای کوتاه دارند هم می توان رنگ موی بالیاژ انجام دهند؟ نگران نباشید، جواب بله است.

بالیاژ یک تکنیک رنگ مو است که روی همه افراد می توان آن را انجام داد. در حال حاضر بالیاژ تقریبا در تلویزیون یا مجله ها در فضای مجازی و هر جایی که نگاه کنید وجود دارد. بر خلاف تفکری که وجود دارد اغلب افراد فکر می کنند بالیاژ برای موهای بلند مناسب است. اما بالیاژ برای موهای کوتاه می تواند به همان اندازه چشم نواز و زیبا باشد. اکنون با ما همراه باشید تا ۲۰ مدل بالیاژ موی کوتاه را به شما معرفی کنیم.

بهترین مدل بالیاژ موی کوتاه کدام است؟

با توجه به اینکه تنوع بالیاژ برای موهای بلند و همینطور کوتاه بسیار زیاد است، نمی توان تنها یک گزینه را بهترین مدل بالیاژ موی کوتاه نامید. به همین دلیل در ادامه با بررسی ۲۰ تا از بهترین مدل های بالیاژ با شما همراه خواهیم بود:

۱-بالیاژ بلوند با ریشه های بسیار تیره

اگر قصد دارید موهای خود را رنگ کنید، یک بالیاژ بلوند با ریشه های بسیار تیره را حتما باید امتحان کنید. اگر این رنگ مو را دوست دارید ولی در حال حاضر موهای شما کوتاه نیست، فراموش نکنید که ابتدا از آرایشگر خود بخواهید تا موهای شما را کوتاه کند تا رنگ دلخواه خود به درستی و به دلخواه شما اجرا شود.

مدل بالیاژ بلوند موی کوتاه

۲-بالیاژ بابChoppy

بالیاژ Choppy Bob ظاهری تیز و در عین حال نرم دارد.  تضاد لبه های تیز با نرمی موها تعادل زیبایی را ایجاد می کند که خانم ها عاشق آن هستند. هنگام انتخاب این نوع رنگ و مدل مو خودتان را برای نگهداری بیش از حد موهایتان آماده کنید. چرا که ممکن است موهای شما طی گذشت زمان آسیب ببینند.

مدل بالیاژ باب

۳-بالیاژ براق با ریشه های تیره

ریشه های تیره به آرایش موی شما این امکان را می دهد که زنده و طبیعی به نظر برسند، در حالی که تغییرات رنگی به آن حس تازه ای می بخشد. اگر این مدل را انتخاب کردید ممکن است چند نوبت لازم باشد که به آرایشگاه مراجعه و به وضعیت موهای خود برسید.

مدل بالیاژ کوتاه

۴-بالیاژ صورتی موی کوتاه

برای داشتن استایلی جذاب و جالب، بالیاژ صورتی را روی موهای کوتاه امتحان کنید. سایه سرد صورتی، رنگ بلوند را محو می کند، بنابراین در هر حالت شیک به نظر می رسد. به خاطر داشته باشید که رنگ صورتی روشن فقط روی موهای خیلی بلوند اجرا می شود، بنابراین به یاد داشته باشید که موهای شما حتما بلوند باشد یا برای انجام آن طی جلساتی ابتدا باید موهای خود را بلوند کنید.

مدل بالیاژ صورتی موی کوتاه

۵-بالیاژ بلوند یخی مواج نرم

از داشتن موهای بلند خسته شده اید؟ موهای خود را کوتاه کنید و رنگ آن را به بالیاژ بلوند یخی مواج نرم تغییر دهید. ریشه های موی خود را تیره نگه دارید تا طبیعی دیده شود. این مدل مو یکی از پرطرفدارترین مدل های باب بالیاژ است. البته مدل بالیاژ موی کوتاه یخی به علت استفاده از مواد ویژه ممکن است هزینه بالاتری داشته باشد. برای دریافت قیمت هایلایت و مش مو می توانید از متخصصین اسپارد کمک بگیرید!

مدل بالیاژ یخی موی کوتاه

۶-بالیاژ با هایلایت های خاکستری

اگر موهای مشکی دارید و اگر موهای شما کوتاه است، بالیاژ با هایلایت های خاکستری روی موی شما فوق العاده خواهد شد. دو حالت خنثی یک حس عمیق برای ظاهر شما ایجاد می کنند. این یکی از جدیدترین ایده های رنگ مو است که کمتر به نگهداری نیاز دارد. چنین مدل موی کوتاه بالیاژ برای ظاهرهای غیر رسمی مناسب است.

نظرات کاربران خدمات رنگ مو بانوان

درخواست خدمات رنگ مو

مدل بالیاژ خاکستری موی کوتاه

۷-بالیاژ بلوند روی موهای قهوه ای تیره

برای داشتن ظاهری فوق العاده شیک، روی موهای قهوه ای تیره برخی قسمت پایین موهای خود را بلوند کنید. ریشه های تیره به رنگ های روشن کمک می کند تا کنتراست رنگ ها افزایش یابد. این مدل برای افرادی که موهای آنها تا شانه های شان است بسیار عالی به نظر می رسد. شاید فکر کنید با آموزش رنگ کردن مو در خانه نیز می توان این مدل را به راحتی بدست آورد اما باید توجه داشته باشید که بالیاژ بلوند به تخصص ویژه نیاز دارد و بهتر است از متخصصین آرایشگری زنانه کمک بگیرید!

مدل بالیاژ موی کوتاه قهوه ای

۸-بالیاژ آبی منحصر به فرد

چه چیزی می تواند جذاب تر از یک باب A-line باشد که با بالیاژ آبی رنگ شده باشد؟ این رنگ موی کوتاه زیبایی های منحصر به فردی دارد و قطعا شما از داشتن چنین موهایی لذت خواهید برد. پس اگر دوست دارید انتخابی منحصر بفرد داشته باشید مدل بالیاژ موی کوتاه آبی می تواند گزینه فوق العاده ای باشد!

مدل بالیاژ آبی برای موی کوتاه

۹-موهای نارنجی کوتاه و پررنگ

یک بالیاژ قهوه ای/مسی با موهای کوتاه ترکیبی زیبا است که شما به آن نیاز دارید. همچنین می توانید برای بهتر دیده شدن از سایه های کهربایی استفاده کنید. این رنگ مو برای موهای کوتاه زیر نور با شکوه دیده می شود.

مدل بالیاژ موی کوتاه مسی

۱۰-بالیاژ قرمز و زرشکی

ترکیب مدل موی باب بلند با رنگ بالیاژ قرمز و زرشکی ترکیبی است که فوق العاده جذاب دیده می شود. توجه کنید که استفاده از این بالیاژ چندان نیازی به نگهداری نخواهد داشت.

مدل بالیاژ موی کوتاه قرمز

۱۱-هایلایت و بالیاژ بلوند تیره

موهای خود را با رنگ بلوند بالیاژ کرده و کمی هم هایلایت کنید تا نتیجه کار بسیار جذاب شود. اگر اهل ریسک باشید این مدل مو یکی از پرطرفدارترین بالیاژ ها بین خانم ها است.

بالیاژ موی کوتاه

۱۲-بالیاژ قهوه ای-خاکستری روشن

موهای خود را با بالیاژ قهوه ای خاکستری روشن رنگ کنید. نتیجه جذاب خواهد بود. هم مدل مو و هم سایه ها بافت موهای شما را زیباتر خواهد کرد. اگر موهای ریز و نازکی دارید، این مدل موی کوتاه  و بالیاژ قهوه ای را انتخاب کنید.

مدل بالیاژ موی کوتاه قهوه ای خاکستری

۱۳-بالیاژ قهوه ای طلایی

یک راه بی دردسر برای روشن کردن پوست و صورتتان این است که رنگ موهای خود را به بالیاژ قهوه ای طلایی تغییر دهید. ایده های رنگ موی کوتاه مانند این یک انتخاب عالی برای خانم ها در هر سنی است.

مدل بالیاژ موی کوتاه طلایی

۱۴-بالیاژ های بلوند

هایلایت های بلوند بالیاژ تا چانه با ریشه تیره یک ایده عالی برای موهای کوتاه شما است. این ایده برای خانم هایی که دوست دارند برای اولین بار موهای خود را رنگ کنند، توصیه می شود. بالیاژ یک روش رنگ کردن مو است که در آن به ریشه موهای شما آسیب نمی رسد.

بالیاژ بلوند

۱۵-بالیاژ عسلی با هایلایت های بلوند

مدل باب موی کوتاه بلوند عسلی تا گردن، خیره کننده است! این مدل مو و رنگ آن تقریبا به هر خانمی با هر رنگ پوست هماهنگی دارد و زیبا دیده می شود.

مدل بالیاژ عسلی برای موی کوتاه

۱۶-بالیاژ بلوند پلاتینیوم

بالیاژ پلاتینیوم جلوه ‌ای فلزی و خاکستری ایجاد می ‌کند. این مدل مو کاملا منحصر به فرد و شیک است! اگر موهای کوتاهی داشته باشید مراحل رنگ کردن چندان سخت نخواهد بود.

بالیاژ پلاتینی موی کوتاه

۱۷-مدل بالیاژ موی کوتاه کاراملی

مدل موی باب با رنگ بلوند کاراملی را حتما امتحان کنید. کوتاه کردن موها و رنگ بالیاژ کاراملی برای خانم ها کم هزینه است! افرادی که دارای موهای مجعد هستند می توانند از این ایده برای رنگ موهای خود استفاده کنند.

بالیاژ موی کوتاه کاراملی

۱۸-بالیاژ بلوند تیره و روشن

بالیاژ بلوند تیره و روشن یک ایده عالی ساده در عین حال بسیار جذاب است که ممکن است برای اکثر مدل ‌های مو مناسب باشد، اما اگر موهای کوتاه داشته باشید هزینه کار کاهش می یابد. این ایده بالیاژ ترکیبی از رنگ های گرم و سرد را برای درخشان کردن چهره افرادی است که پوست سبزه ای دارند. بالیاژ بلوند تیره و روشن یک گزینه شیک برای رنگ کردن موهای مدل باب است.

بالیاژ تیره روشن برای موی کوتاه

۱۹-بالیاژ رز گلد برای موهای کوتاه

بالیاژ رز گلد برای خانم هایی که رنگ پوست روشن دارند بسیار مناسب است.

مدل بالیاژ رزگلد موی کوتاه

۲۰-بالیاژ بلوند طلایی برای موهای مجعد کوتاه

اگر موهای شما مجعد است این یک ایده عالی برای رنگ کردن آنها می باشد. بالیاژ بلوند طلایی روی موهای فر بسیار جذاب دیده شده و حس خوبی نیز به شما می دهد.

مدل بالیاژ موی کوتاه و فر

چطور بهترین بالیاژ موی کوتاه را انتخاب کنیم؟

با توجه به تنوع بالای مدل بالیاژ برای موهای کوتاه و همینطور بلند، ممکن است انتخاب نیز سخت تر شود. اول از همه لازم است رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید. سپس باید بررسی کنید که آیا این رنگ با تناژ پوستی شما هماهنگ است یا خیر. برای این منظور می توانید از مقالات مرتبط این حوزه بهره مند شوید.

اگر می خواهید که بدون هیچ ریسکی بهترین مدل بالیاژ موی کوتاه را انتخاب کرده و بهترین نتیجه را دریافت نمایید لازم است با متخصصین خبره اسپارد مشورت کنید. برای دریافت بالیاژ و هایلایت مو می توانید سفارش خود را همین حالا با یک کلیک ثبت کنید. آرایشگران حرفه ای اسپارد رد تهران و کرج در زمان تعیین شده توسط شده در محل حاضر شده و بهترین خدمات را برای شما ارائه می کنند. به همین راحتی!

خدمات آمبره مو

  • آمبره و سامبره در منزل
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه