میکروبلیدینگ ابرو

  • اعزام فوری متخصص باتجربه
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه

در سال های گذشته ابروهایی کاملا مرتب و نازک محبوب ترین گزینه بانوان بود اما در سال اخیر ابروهایی پرپشت و طبیعی ترند شد. به همین دلیل محصولاتی آرایشی جدیدتری نیز پا به عرصه زیبایی و مد گذاشت. یکی از این لوازم آرایشی صابون های ابرو هستند اما منظور از صابون لیفت ابرو چیست؟ چه کاربردی دارد؟ چطور می توان از آن استفاده کرد؟

برای دریافت بهترین پاسخ برای سوالات بالا و سایر نکات مهم در خصوص صابون ابرو در ادامه این مقاله با اسپارد مگ همراه باشید!

صابون ابرو چیست

صابون ابرو چیست؟

برای فرم دهی به ابروهای خود می توانید محصولات متنوعی از جمله انواع سایه ابرو، مداد ابرو یا ژل ابرو و … پیدا کنید. همانطور که در مقدمه نیز اشاره شد، ترند ابروهای لیفت شده باعث علاوه بر محصولات بالا لوازم آرایشی مخصوص لیفت ابرو نیز ظاهر شود که مهم ترین آنها صابون ابرو است.

حتما در فضای مجازی تصاویر و ویدیو های قبل و بعد از به کار بردن صابون ابرو را دیده اید. در نگاه اول شاید کارساز به نظر نرسد اما صابون ابرو واقعا معجزه می کند. در صورت استفاده صحیح از این محصول، ابروهای لیفت شده، پر تر و طبیعی تری را خواهید داشت. علاوه بر این صابون ابرو به خوبی فرم ابروها را برای ساعت ها حفظ می کند بدون اینکه نیاز به استفاده مجدد از براش ابرو باشد!

 

صابون ابرو چیست؟

آیا صابون ابرو برای سلامتی ضرر دارد؟

تابحال شرکت های آرایشی و بهداشتی خطرات جدی برای این محصولات گزارش نکرده اند. با این وجود بهتر است حتما پیش از استفاده تست حساسیت انجام دهید، زیرا امکان بروز آلرژی در استفاده از کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد.

پس پیش از به کار بردن صابون ابرو برای لیفت، حتما مقدار کمی از آن را به پوست دست خود بمالید و به مدت ۲۴ ساعت صبر کنید. اگر پوستتان قرمز و ملتهب شد، بهتر است از محصول دیگری استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید بدون نگرانی صابون ابرو را به کار ببرید. علاوه بر این باید توجه داشته باشید عرق کردن زیاد نیز می توانید باعث جاری شدن صابون ابرو در چشمان شما شود، پس احتیاط کنید!

صابون ابرو چیست

صابون لیفت ابرو چه کاربردهایی دارد؟

پیش تر به سوال “صابون لیفت ابرو چیست؟” پاسخ دادیم، حالا نوبت به بررسی کاربردهای مختلف این محصول می رسد. تا اینجا با اصلی ترین کاربرد صابون ابرو یعنی لیفت و فرم دهی به ابروها آشنا شدیم. حالا در ادامه این مطلب به بررسی سایر کاربردهای آن خواهیم پرداخت:

رسیدگی به ناخن ها با صابون ابرو

شاید عجیب به نظر برسد اما جالب است بدانید که از صابون ابرو می توان در مراحل انتهایی مانیکور و پدیکور ناخن نیز استفاده کرد. معمولا پساز به پایان رسیدن مراحل مانیکور ممکن است پوست اطراف ناخن تا حدودی خشک شود. برای رفع این مشکل می توانید از صابون ابرو کمک بگیرید.

البته لازم است بدانید که صابون ابرو با PH بالا نه تنها برای لیفت، بلکه برای نرم کردن پوست اطراف نان ها نیز پیشنهاد نمی شود. به همین دلیل برای سلامتی ناخن های خود بهتر است از صابون های ابرو گیاهی همانند موم طبیعی زنبور عسل استفاده کنید.

صاف و لخت کردن موها

یکی دیگر کاربردهای تعجب برانگیز صابون ابرو، صاف کردن موها است. برای این کار مقداری از صابون ابرو را روی دندانه های برس خود زده و سپس روی موهای خود بکشید. به همین راحتی می توانید موهایی لخت و صاف داشته باشید. البته همانند استفاده از صابون ابرو برای ناخن ها، بهتر است برای موهای خود نیز از صابون ابروی گیاهی همانند موم عسل استفاده کنید.

مراقبت از پوست با صابون ابرو

در قسمت پیشین با خاصیت صاف کنندگی صابون ابرو آشنا شدیم. حالا می توانید به جای موهای خود از این خاصیت برای پوست خود استفاده کنید. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، برای بهره مندی از این کاربرد هم بهتر است از موم عسل استفاده کنید نه از صابون ابروهای شیمیایی!

موم طبیعی با داشتن خواص سفت کنندگی می تواند به پوست خود درخشش اضافه کرده و چین و جروک را از بین ببرد. برای مثال می توانید از آن برای پوست پیشانی خود استفاده کنید. اگر صابون ابرو یا مومی که استفاده می کنید، حاوی گلیسیرین نیز باشد این خواص معجزه آسا چندین برابر خواهند شد. صابون ابرو گلیسیرینی معمولا حالتی شفاف دارند. این ویژگی انتخاب شما را راحت تر خواهد کرد.

نکاتی که باید در حین خرید صابون لیفت ابرو توجه داشته باشید!

نظرات کاربران میکروبلیدینگ ابرو

درخواست میکروبلیدینگ ابرو

پس از بررسی پاسخ “صابون لیفت ابرو چیست؟” آشنایی با کاربردهای مختلف آن، شاید شما نیز به استفاده از این محصول علاقمند شده باشید. پیش از اینکه به بررسی نحوه استفاده از آن بپردازیم بهتر است نکات مهم برای خرید آن را نیز بدانیم. در ادامه مواردی که باید در حین خرید صابون لیفت ابرو توجه داشته باشید را برای شما آورده ایم:

به مواد موجود در صابون توجه کنید!

امروز صابون های لیفت ابرو متنوعی در بازار موجود است که هریک از مواد شیمیایی مختلفی ساخته شده اند. اگر شما نیز به دنبال بهترین صابون ابرو هستید، بهتر است گزینه های حاوی گلیسیرین را انتخاب کنید. این ماده علاوه بر کمک به فرم دهی ابرو، از سلامت پوست و موهای ابرو نیز محافظت می کند. علاوه بر این می توانید از صابون های طبیعی همانند موم عسل نیز استفاده کنید.

PH صابون را بررسی کنید!

دومین نکته ای در حین خرید باید توجه کنید، میزان اسیدی بودن صابون است. جالب است بدانید که پوست و موهای مو می خاصیت اسیدی دارند، درنتیجه بهتر است از خرید محصولات اسیدی برای مصارف پوستی مختلف جلوگیری کنیم. صابون هایی که رقم PH پایین تری دارند اسیدی هستند و به مرور زمان باعث خشکی پوست خواهد شد. پس بهتر است سراغ صابون های ملایم تری بروید!

صابون های شفاف را انتخاب کنید!

فاکتور مهم دیگر میزان شفافیت صابون است. هر چقدر صابون ابرو شفاف تر باشد، ظاهر بی رنگ و طبیعی تری روی ابروهای شما خواهد داشت. صابون های کدر یا رنگی معمولا سفیدک روی ابروها ایجاد می کنند. البته انتخاب بهترین مارک صابون ابرو نیز در این امر بسیار حایز اهمیت است.

خرید صابون لیفت ابرو

چطور از صابون لیفت ابرو استفاده کنیم؟

پیش تر به سوال صابون لیفت ابرو چیست؟ پاسخ دادیم، حالا می خواهیم با نحوه به کار بردن این محصول آرایشی نیز آشنا شویم. شاید تصور کنید استفاده از صابون برای فرم دهی به ابرو نیز همانند کشیدن خط چشم های قرینه سخت است اما باید بدانید که با دانستن قدم های ضروری و تنها چند نکته کوچک به راحتی می توانید ابروهای لیفت شده و زیبا داشته باشید. برای بررسی روش استفاده از صابون ابرو در ادامه با ما همراه باشید:

انتخاب برس مناسب ابرو

قبل از فرم دهی و لیفت ابروهای خود لازم است براش مناسبی انتخاب کنید. برای این منظور می توانید از یک مسواک یا برس مخصوص ابرو استفاده نمایید. فقط توجه داشته باشید که این برس حتما باید تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد. پس اگر می خواهید از یک برس قدیمی کمک بگیرید، ابتدا آن را بشویید و سپس استفاده کنید. البته بهترین گزینه خرید یک براش مخصوص لیفت ابرو است.

برس کردن ابروها

پیش از اینکه به سراغ صابون لیفت ابرو بروید، لازم است ابروها را به خوبی برس کرده و به آنها نظم ببخشید. این مرحله در استفاده از سایر محصولات فرم دهی به ابرو همانند استفاده از مداد یا سایه ابرو نیز وجود دارد. حتی اگر بخواهید با پرداخت هزینه میکروبلیدینگ زیبایی نیمه دائمی به ابروهای خود ببخشید نیز در اولین مرحله باید ابروهایتان را برس کنید.

خیس کردن برس مخصوص لیفت ابرو

پس از اینکه به ابروهای خود با برس خشک حالت دادید، بهتر است برس را کمی خیس کنید. بدون خیس کردن برس استفاده از صابون ابرو به راحتی امکان پذیر نخواهد بود. اما علت دقیق تر خیس کردن برس صابون لیفت ابرو چیست؟

اگر لیفت ابروها را با برس خشک انجام دهید، صابون ابرو بدون پخش شدن یکنواخت تنها در یک نقطه از ابرو جمع خواهد شد. این عدم یکنواختی ممکن است باعث خط انداختن روی ابروها نیز شود. از آنجایی که هیچ یک از این موارد خوشایند نیستند، بهتر است پیش از استفاده حتما برس خود را کمی خیس کنید.

شروع کار با صابون لیفت ابرو

پس از این مراحل مقدماتی می توانید لیفت ابروی خود را شروع کنید. برس نمدار خود را روی صابون ابرو بکشید. در این مرحله مطمئن شوید که مقدار کافی از صابون ابرو روی برس قرار گرفته است. حالا برس را روی ابروهای قرار داده و به سمت بالا حرکت دهید. همین کار را چندین بار تکرار کنید تا به فرم و نتیجه دلخواه خود برسید.

در اعمال صابون لیفت ابرو از برداشتن مقدار مناسبی از محصول بسیار حایز اهمیت است. اگر مقدار صابون روی برس زیاد باشد، یکجا جمع شده و سفیدک هایی روی ابرو ایجاد می شود. در صورت کم بودن مقدار صابون نیز به فرم دلخواه خود نخواهید رسید. با رعایت همین نکته به راحتی ابروهای خود را در خانه لیفت کنید!

چطور از صابون لیفت ابرو استفاده کنیم؟

بهترین راه لیفت ابروها چیست؟

در این مقاله دانستیم که صابون لیفت ابرو چیست و چه کاربردهایی دارد. سپس با نکات مهم حین خرید صابون ابرو و نحوه استفاده از آن نیز آنشنا شدیم. لیفت و فرم دهی به ابرو ها با صابون در کنار مزایایی که دارد روشی دائمی نیست و در اثر شستشو از بین می رود.

اگر به دنبال روشی نیمه دائم برای پر پشت و طبیعی نشان دادن ابروهای خود هستید، بهتر است از خدمات میکروبلیدنیگ ابرو یا میکروپیگمنتیشن ابرو استفاده کنید. برای استفاده از این موارد تنها کافی است سفارش خود را به صورت اینترنتی در اسپارد ثبت کرده و بهترین خدمات را از متخصصین خبره اسپارد دریافت کنید!

رنگ و تتوی ابرو

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت