کوتاهی موی مردانه

  • اصلاح حرفه ای و اصولی
  • نرخ اتحادیه (۱۴۰۱)

برخلاف تصور بسیاری از افراد، مدل موهای زیادی برای آقایان وجود دارد و هیچ چیز یکنواخت و تکراری نیست. دیگر دورانی که فقط خانم ها به اندازه و مدل موی خود اهمیت می دادند به سر آمده و امروزه خیلی از پسرها و آقایان نیز ساعت های زیادی را صرف کوتاهی و حالت دار کردن موی خود می کنند. کافی است نگاهی به شبکه اجتماعی اینستاگرام بیاندازید تا ببینید صفحاتی که موضوعی مرتبط با جدیدترین مدل های موی پسرانه دارند، تا چه اندازه پرطرفدارند. اگر شما هم از جمله طرفداران این دسته از صفحات هستید و می خواهید بهترین مدل موها را داشته باشید، باید از قبل با انواع مدل ها آشنا باشید تا بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید.

البته زیاد هم جای نگرانی نیست. چراکه لزومی بر حفظ کردن همه حالت های مو وجود ندارد، بلکه کافی است کمی قبل از مراجعه به آرایشگاه سری به اینترنت بزنید و انواع مدل موی پسرانه یا جدیدترین مدل های موی پسرانه را سرچ کنید و عکس مدلی را که می خواهید، به آرایشگر نشان دهید. به همین منظور در ادامه مطلب برخی از جدیدترین مدل های موی پسرانه را برایتان آماده کرده ایم تا انتخاب ساده تری داشته باشید؛ با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل های موی پسرانه را چطور بشناسیم؟

شاید عجیب به نظر برسد، اما سرعت تغییرات در مدل موی آقایان و مدل موی خانم ها چندان دست کمی از تغییر و تحولات در عرصه تکنولوژی ندارد! ترندهای دنیای مد و فشن براساس ظاهر و استایل افراد مشهور در سراسر جهان به صورت مداوم در حال تغییر است. برای مدل موی آقایان هم ترندهای گوناگونی روی کار آمده است که آشنایی با آن ها می تواند شما را با مد روز همگام کند. اگر به حرفمان اعتماد ندارید، مدل موهای پسرانه ای را که در ادامه این مطلب معرفی می شوند با دقت بررسی کنید:

۱- مدل موی سزار

مدل موی سزار بسیار پرطرفدار است و خود انواع مختلفی دارد. این مدل موی کوتاه مردانه از چتری کوتاهی برخوردار است و برای انواع مختلف موها (چه ضخیم و چه نازک) قابل اجرا است. البته به طور ویژه مدل موی سزار برای موهای نازک انتخاب بسیار مناسبی است، زیرا موها را حجیم تر نشان می دهد.

۲- مدل موی فرینج

این مدل مو که مدتی از مد افتاده بود، دوباره روی بورس آمده و در سال ۲۰۲۲ ترند شده است. تعریف مدل فرینج بسیار ساده است، زیرا هر مدل مویی که جلوی بلندی داشته باشد و بتوان آن را به عقب یا بالا درست کرد، به نوعی فرینج است. مدل فرینج می‌ تواند به صورت کوتاه، بلند، زاویه دار، صاف و یا حتی لایه لایه استایل زده شود.

جدیدترین مدل مو پسرانه

۳- مدل موی ماهوتی (Crew Cut)

این مدل مو به طور ویژه در پسرهای کم سن و سال بسیار طرفدار دارد و انواع جدید آن در سال جدید مد شده اند. در مدل موی ماهوتی، مو در قسمت جلویی بلندتر و به تدریج که به عقب می ‌رسد، کاملا از مو خالی می ‌شود. بغل های سر نیز کاملا کوتاه شده و اصطلاحا سفید می شوند.

۴- مدل موی بافت گندمی (شاخه ای)

موی شاخه ای یکی از اصلی ترین انواع مدل موی مردانه است که به شکل های مختلفی روی سر پیاده می شود و در عین حال برای بسیاری صورت ها مناسب است. پسرانی که موهای ضخیم، نسبتا فر یا کاملا فر دارند به طور ویژه از این مدل استفاده می کنند.

مدل موی بافت گندمی

۵- مدل موی موهاک

یکی از جدیدترین مدل های موی پسرانه که بین پسران دبیرستانی و حتی ورزشکاران بسیار رایج است. در مدل موی موهاک، موی سر کاملا از بالا به سمت عقب هدایت شده است. این مدل با هر نوع مویی سازگار است و می تواند کم پشت یا پرپشت، بلند یا کوتاه باشد.

۶- مدل موی باز (Buzz)

یکی از مدل موهایی که ذاتا بسیار کوتاه است، همین مدل باز می باشد. در واقع اگر می خواهید که موهای خود را خیلی کوتاه کنید، مدل باز یک پیشنهاد جذاب و در عین حال بسیار جدید است. مدل باز به طور ویژه برای افرادی که علاقه ندارند ساعات زیادی را صرف حالت دادن به موهای خود بکنند، بسیار عالی است.

مدل موی باز

۷- مدل موی مریخی

یکی از محبوب ترین انواع مدل مو در سال ۲۰۲۲، همین مدل موی مریخی است. در مدل مریخی می توانید هر طور که علاقه دارید موهای خود را حالت دهید و از ظاهر آنها لذت ببرید. مدل مریخی به خصوص برای افرادی که موهای زبر و ضخیم دارند یک انتخاب مناسب است. در این مدل معمولا جلوی مو جلوتر از سطح پیشانی قرار می گیرد.

چه مدل مویی برای پسران جذاب تر است؟

مدل مو برای پسران انواع بسیار زیادی دارد که در این مطلب تنها به هفت مورد از آنها اشاره کردیم. در همین رابطه اما سوال مهمی برای بسیاری از افراد پیش می آید، اینکه واقعا کدام یک از این مدل موها زیباتر است و ظاهر پسران را جذاب تر می کند؟

واقعیت این است که بیش از هر چیز دیگری، سلیقه فرد است که در انتخاب مدل مو اهمیت دارد. توصیه می کنیم عکس های مختلف این مطلب را نگاه کنید و ببینید از کدام مدل بیشتر خوشتان می آید. همان مدلی که دوست دارید، احتمالا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. پس سلیقه و نظر خود را در اولویت قرار دهید.

جدای از این مسئله اما نکته بسیار مهم دیگری که وجود دارد اینکه چه مدل مویی به چه فرم صورتی می آید. دقت کنید که بعضی مدل موها به چهره های کشیده، برخی به چهره های بیضی شکل و برخی به صورت های گرد بیشتر می آیند. پس علاوه بر فاکتور سلیقه، حتما باید به حالت صورت خود توجه داشته باشید تا بتوانید جذاب ترین مدل مو را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه پیشنهادهایی در رابطه با هر یک از این حالت ها داده ایم.

بهترین مدل مو پسرانه برای صورت های مربعی

اگر مدل صورتتان مربعی است، خوشحال باشید، زیرا به اعتقاد بسیاری از افراد این شکل از صورت کاملا مردانه است. در صورت های مربعی طول و عرض صورت فرد تقریبا یک اندازه است. در این حالت از چهره، برخلاف صورت گرد، استخوان های گونه و خط فک معمولا واضح تر و برجسته تر هستند.  بهترین مدل مو برای اینگونه صورت ها مدل هایی است که کناره های سر کاملا کوتاه شده و قسمت بالایی سر موهای کمی بلندتر داشته باشد.

انواع مدل موی پسرانه 2022

بهترین مدل مو برای صورت های بیضی شکل

خوش مدل ترین حالت چهره همین حالت است، زیرا تقریبا هر مدل مویی به آن می نشیند. در این فرم صورت، طول صورت از عرض استخوان های صورت بیشتر است. پیشانی افرادی با سر بیضی شکل نسبتا بزرگ است و چانه و گونه ها خطوط تیز در صورت ایجاد نمی کنند. در این شکل از چهره تقریبا می توانید از هر مدل مویی استفاده کنید (به خصوص انواع مدل ها با موی بلند). ما پیش از این در راهنمایی دیگر، بهترین مدل مو مردانه برای صورت کشیده را به شما معرفی کرده ایم.

جدیدترین مدل مو برای صورت های گرد

در صورت های گرد اندازه طول و عرض صورت تقریبا یکسان است. تنها تفاوت این حالت صورت با شکل مربعی این است که در صورت های گرد، استخوان های گونه و چانه، خطوط تیز ایجاد نمی کنند. اگر صورتتان گرد است ترجیحا از مدل های کم پشت و کوتاه استفاده کنید تا صورتتان عریض تر به نظر نرسد.

حرف آخر اسپارد

در این مطلب بخشی از جدیدترین مدل های موی پسرانه را برای شما معرفی کردیم و به اصولی کلی در رابطه با انتخاب بهترین مدل مو اشاره کردیم. با این وجود اگر قصد دارید مدل مویی انتخاب کنید که مدت ها از آن لذت ببرید، به نوشته ها و عکس های موجود در اینترنت اکتفا نکرده و حتما با آرایشگر خود مشورت کنید. به طور ویژه آرایشگرانی که از طریق سرویس اصلاح موی سر آقایان در منزل شما حاضر می شوند، زمان زیادی را به شما اختصاص داده و بهترین مدل ها را پیشنهاد می دهند. در نتیجه پیشنهاد می کنیم که اهمیت مشورت با آنها را جدی بگیرید تا نتیجه دلخواهتان حاصل شود و به همان مدل مویی که علاقه دارید برسید.

کوتاهی موی مردانه

  • اصلاح حرفه ای و اصولی
  • نرخ اتحادیه (۱۴۰۱)
درخواست کوتاهی مو