خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری

شستشوی فرش یکی از مهمترین دغدغه های خیلی از خانم های ایرانی است. قالی در زیر پا پهن می شود و در نتیجه ممکن است انواع آلودگی ها روی آن پدید بیاید. از لکه چای و قهوه گرفته، تا گرد و غبار و چربی و هر چیز دیگری، در طول زمان روی فرش می نشینند. در نتیجه طبیعی است فرش هر از چند گاهی به یک شستشوی اساسی نیاز داشته باشد.

کمک گرفتن از قالیشویی ها یکی از بهترین راه ها برای تمیز کردن فرش های دستبافت و ماشینی است. خوشبختانه قالیشویی ها معمولا فرش را درب منزل دریافت می کنند و پس از شستشو همانجا تحویل می دهند. البته در شهر بزرگی مثل تهران، طبیعی است که از قالیشویی هایی می توان استفاده کرد که در نزدیکی محل زندگی مشتری قرار داشته باشند. ما در این مطلب به معرفی چند قالیشویی در پاسداران تهران پرداخته ایم. پس اگر ساکن این محله هستید و می خواهید بهترین قالیشویی های پاسداران را بشناسید، تا انتها همراهمان باشید.

قالیشویی خوب پاسداران

هر چند وقت یک بار باید قالی را شستشو داد؟

زمان شستشوی قالی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. مثلا اگر رفت و آمد افراد روی آن بیشتر باشد، یا آنکه کودکی در خانه باشد که فرش را بیشتر کثیف کند، طبیعتا قالی در بازه های زمانی کوتاه تری به شستشو نیاز دارد. اما به طور کلی، توصیه می شود که کار شستشوی فرش را قبل از عید نوروز حتما انجام دهید.

خیلی از آلودگی های روی فرش قابل دیدن نیستند، اما به تار و پود قالی نفوذ کرده اند و در بلند مدت باعث می شوند که فرش کهنه شود. از این رو حتی اگر تشخیص دادید که فرش خیلی کثیف نیست، باز هم توصیه می کنیم که حداقل سالی یک بار آن را بشویید. در زمان شستشوی فرش است که مشخص می شود واقعا چقدر کثیف بوده است.

شستشوی فرش در خانه یا استفاده از خدمات قالیشویی؟ کدام یک بهتر است؟

بعضی افراد همچنان ترجیح می دهند که فرش هایشان را در خانه بشویند. این کار علاوه بر آنکه به یک حیاط نسبتا بزرگ با فضای قابل توجه نیاز دارد، فرایندی زمان بر و دشوار است. حتی خیلی از آلودگی های روی فرش به این شیوه تمیز نمی شوند و ممکن است بعد از مدت خود باعث ایجاد حساسیت شوند. امکان آسیب دیدگی و پاره شدن تار و پود فرش نیز مسئله دیگری است که باید در هنگام شستشوی فرش در منزل در نظر داشت.

در نقطه مقابل، شستشوی فرش در قالیشویی ها هم ساده تر است و هم به شیوه اصولی تری انجام می شود. یک قالیشوی حرفه ای به خوبی می داند که فرش کالایی ارزشمند است، در نتیجه همه تلاش خود را به کار می بندد تا در زمان شستشو کوچکترین آسیبی به تار و پود آن وارد نشود و هیچ رنگی پس ندهد. در قالیشویی با توجه به وجود دستگاه های مکانیزه، فرش به بهترین شکل تمیز می شود و مثل روز اول نو به نظر می رسد. زحمت مشتری نیز در این گونه خدمات بسیار کمتر است، زیرا قالیشویان فرش را درب منزل دریافت می کنند و مجددا خودشان همانجا تحویل می دهند.

نظرات کاربران خدمات قالیشویی

درخواست قالیشویی

شماره قالیشویی پاسداران

آیا هر قالیشویی قابل اعتماد است؟ بهترین قالیشویی در پاسداران کدام است؟

تعداد قالیشویی ها در سطح شهر تهران بسیار زیاد است. قالیشویی نازی باد، تهرانپارس، فرمانیه و … تنها بخشی از این قالیشویی هایی پر تعداد این شهر هستند. در محله بزرگ و قدیمی مانند پاسداران نیز، ۱۰ ها قالیشویی وجود دارد. اما همه این قالیشویی کیفیت یکسانی ندارند و خدمات برخی از آنها قابل قبول نیست. حتی برخی از قالیشویی ها زیر نظر اتحادیه قالیشویان فعالیت نمی کنند و از این لحاظ نمی توان به آنها چندان اعتماد داشت.

برای آنکه متوجه شوید آیا یک قالیشویی معتبر است یا نه، حتما مطمئن شوید که قیمت های آنها مطابق با تعرفه اتحادیه قالیشویان باشد. مراکز مجاز تعرفه قالیشویی را همان ابتدا به صورت شفاف اعلام می کنند و مبلغی بیش از آنچه که گفت شد دریافت نمی کنند. همچنین در مورد متریال شستشو و نحوه تمیز کردن قالی ها سوال کنید. قالیشویی های حرفه ای از بهترین شوینده ها استفاده می کنند و به ماشین های مکانیزه تمام اتوماتیک مجهز هستند. پشتیبانی ۲۴ ساعته، حمل و نقل رایگان به محل و مواردی از این دست، از جمله دیگر فاکتورهایی هستند که اعتبار یک قالیشویی در پاسداران را نشان می دهند.

لیست بهترین قالیشویی ها در محله پاسداران تهران

برای پیدا کردن یک قالیشویی خوب در پاسداران، علاوه بر فاکتورهایی که بالاتر ذکر کردیم، می توانید روی تجربه اطرافیانتان نیز حساب باز کنید. به هر حال افراد زیادی از خدمات قالیشویی استفاده کرده اند و شما تنها کسی نیستید که قرار است فرش هایتان را به مراکز قالیشویی بسپارید. در نتیجه نظرات سایر افراد و تجربه ای که از قالیشویی ها داشته اند، یک راهنمای عالی و مطمئن برای پیدا کردن بهترین قالیشویی ها در پاسداران است. در همین راستا برای آنکه کار شما را راحت تر کرده باشیم، در ادامه لیستی از بهترین قالیشویی های پاسداران تهیه کرده ایم (این لیست بر اساس میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده آماده شده است):

  1. قالیشویی تهران پاسداران
  2. قالیشویی و مبل شویی مرمر
  3. قالیشویی گل ابریشم
  4. قالیشویی ترمه
  5. قالیشویی محتشم کاشان پاسداران
  6. قالیشویی برف شادمهر
  7. قالیشویی بانو
  8. قالیشویی ستاره شهر ما
  9. قالیشویی نقش جهان
  10. قالیشویی شمیرانات

قالیشویی مکانیزه تهران

چطور می توان از خدمات قالیشویی های پاسداران استفاده کرد؟

انتخاب قالیشویی معتبر تنها یک بخش از فرایند است. شما باید بتوانید با قالیشویی مدنظرتان ارتباط برقرار کنید و سفارشتان را ثبت نمایید. ما برای آنکه کار شما را آسان تر کرده باشیم، امکان ثبت سفارش در سایت یا اپلیکیشن اسپارد را فراهم کرده ایم.

می توانید از طریق اپلیکیشن قالیشویی اسپارد درخواست خدمات قالیشویی آنلاین خود را ثبت نمایید. بعد از وارد کردن اطلاعات مربوطه، لیستی از بهترین قالیشویی ها را خواهید دید. چندین قالیشویی در پاسداران نیز در این لیست حضور دارند. سپس قیمت های ارائه شده توسط هر یک از قالیشویی ها را با یکدیگر مقایشه کرده و در نهایت گزینه مدنظرتان را انتخاب می کنید. در مرحله بعد متخصصین قالیشویی در روز و زمان تعیین شده در محل شما قالی را دریافت می کنند و بعد از شستشوی آنها، در همان محل قالی ها را تحویل می دهند.

خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری
درخواست قالیشویی