خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری

محله نازی آباد یکی از مناطق قدیمی تهران است که جمعیت زیادی را در خود جای داده و تراکم آن نیز بالا است. به همین خاطر تعدد مراکز اداری و تجاری در این محدوده بسیار زیاد است و ساکنین این محله سعی می کنند نیازهای خود را تا جای ممکن از طریق نزدیک ترین مراکز نسبت به محل زندگی شان برطرف کنند. یکی از همین نیازها که همه ساله مورد استفاده بسیاری افراد قرار می گیرد، خدمات قالیشویی است.

قالیشویی ها در نازی آباد بسیار زیادند و در رقابت با یکدیگر سعی می کنند که هر یک بهترین خدمات مربوط به این حوزه را ارائه دهند. با این حال دیده شده که خیلی افراد به دلیل عدم اطلاع از وجود قالیشویی های خوب در این محله، به سراغ بهترین قالیشویی شهرری می روند و از خدمات آن مراکز استفاده کنند. در حالی که خود نازی آباد مملو از مراکز گوناگون قالیشویی است. اما از میان این تعداد زیاد قالیشویی، کدام یک خدمات بهتری ارائه می دهد؟ بهترین قالیشویی در نازی آباد کدام است؟ هزینه کدام قالیشویی منصفانه تر است؟ اگر به دنبال پاسخی برای این سوال ها هستید، تا انتها همراهمان باشید.

شستن فرش در منزل

چرا استفاده از قالیشویی بهتر از شستشوی قالی در منزل است؟

خیلی افراد همچنان تصور می کنند که قالیشویی در خانه بصرفه تر است و فرش بهتر شسته می شود. این تصور اما کاملا غلط است و هیچ مبنای علمی ندارد. بصرفه تر نیست، زیرا در بلند مدت به بافت قالی آسیب وارد می کند و از ارزش مادی آن کم می کند. این مسئله مخصوصا در مورد فرش های دستبافت صدق می کند. در حالی که قالیشویان حرفه ای به خوبی می دانند فرش را چگونه تمیز کنند که کوچکترین آسیبی به تار و پود آن نرسد.

فرش در خانه بهتر هم شسته نمی شود، زیرا هم فضا کوچکتر است، هم مهارت فرد شوینده به مراتب کمتر است و هم تجهیزات لازم وجود ندارد. البته دستگاه های قالی شویی در منزل تا حدودی این ایراد را رفع کرده اند، اما هنوز هم به هیچ عنوان با ماشین های تمام اتوماتیک موجود در قالیشویی ها قابل مقایسه نیستند.

جدای از همه اینها، در مراکز تخصصی قالیشویی، هر لکه ای از روی فرش پاک می شود و بوی نامطبوع آن نیز کاملا برطرف می گردد. زحمت افراد نیز به حداقل می رسد و همه کارها به قالیشویان سپرده می شود. این موارد تنها بخشی از دلایلی بودند که نشان می دهند چرا استفاده از خدمات قالیشویی از همه نظر عاقلانه تر از شستشوی فرش در منزل است.

آیا می توان به هر قالیشویی اعتماد کرد؟

همانطور که گفتیم، تعداد قالیشویی ها در محله نازی آباد تهران بسیار بالا است. اما مطمئنا همه این قالیشویی ها کیفیت یکسانی ندارند. در نتیجه واضح است که منطقی نیست که بدون اطلاع قبلی فرش های ارزشمند خود را به هر قالیشویی بسپارید. برای آنکه بدانید چه قالیشویی قابل اعتماد است، در ادامه چهار فاکتور مهم را آورده ایم:

۱- قیمت شفاف و منصفانه

نظرات کاربران خدمات قالیشویی

درخواست قالیشویی

هزینه قالیشویی در مراکز معتبر مطابق با نرخنامه اتحادیه قالیشویان است. در حالی که مراکز غیرمجاز که نظارتی روی آنها وجود ندارد، ممکن است قیمت های گزافی دریافت کنند. پس در هنگام سفارش خدمات حتما به این مسئله توجه داشته باشید.

۲- استفاده از متریال درجه یک

قالیشویی های معتبر ارزش قالی های شما را به خوبی درک می کنند. آنها از مواد شوینده ای استفاده می کنند که به تار و پود فرش ها آسیب نزند و در عین حال قالی را خوب تمیز کند.

قالیشویی نازی آباد

۳- ارائه خدمات حاشیه ای

قالیشویی های معتبر فقط شستشوی قالی را انجام نمی دهند. بلکه با دریافت هزینه تعمیرات فرش، کار رفو، ریشه زنی و رنگرزی آن را نیز انجام می دهند. تنوع ارائه این خدمات معمولا نشان از اعتبار بالای مجموعه دارد.

۴- پشتیبانی همیشگی

یک قالیشویی خوب پشتیبانی کارآزموده دارد. قالیشویی های معتبر در تمامی لحظاتی که قالی در اختیار آنها است، در کنار مشتریان خود قرار دارند و حتی بعضا گزارش مراحل شستشو را به او اطلاع می دهند. پشتیبانی مطلوب نشان از اعتماد به نفس مجموعه در ارائه خدماتی باکیفیت دارد.

برای استفاده از قالیشویی های نازی آباد باید چه مراحلی را طی کرد؟

شیوه کار قالیشویی ها معمولا به این ترتیب است که بعد از ثبت سفارش، به محل مشتری مراجعه می کنند و قالی ها را به صورت لول شده دریافت می کنند. توصیه ما این است که در این مرحله حتما به صورت شفاف بر سر هزینه های نهایی توافق کنید. متصدیان قالیشویی سپس قالی ها را به محل قالیشویی منتقل می کنند. فرش ها در آن محل طبق زمان بندی شسته می شوند. اینکه چه روشی برای شستشو انتخاب شود، بیشتر به صلاحدید متصدیان قالیشویی و تجهیزات موجود در محل بستگی دارد. قالی ها پس از شستشو خشک می شوند و به صورت لول شده و داخل کاور در درب منزل به مشتری تحویل داده می شوند.

بهترین قالیشویی در نازی آباد کدام است؟

یکی از بهترین راه ها برای تشخیص بهترین قالیشویی در نازی آباد، پرس و جو از افراد محلی است. نظرات افرادی که قبلا از خدمات قالیشویی های این محله استفاده کردند، یک راهنمای بسیار خوب برای پیدا کردن بهترین مراکز قالیشویی است. در لیست زیر نیز ما بر اساس میزان رضایت مشتریان، نام تعداد از مجموعه های معتبر و حرفه ای قالیشویی در محله نازی آباد تهران را آورده ایم:

  1. قالیشویی سروش در منطقه نازی آباد
  2. قالیشویی آیدین شعبه جنوب تهران
  3. قالیشویی آرمانی
  4. قالیشویی فرشته (واقع در جوادیه)
  5. قالیشویی سورنا
  6. قالیشویی محمدپور
  7. قالیشویی مانیا در منطقه نازی آباد
  8. قالیشویی آریا محله نازی آباد
  9. قالیشویی ایرانمهر
  10. قالیشویی مدائن نازی آباد

قالیشویی خوب نازی آباد

چطور می توان به بهترین قالیشویی های نازی آباد دسترسی داشت؟

اگر ساکن محله نازی آباد تهران هستید، یک خبر خوش برایتان داریم. همین حالا می توانید با کمک سایت و یا اپلیکیشن اسپارد، به بهترین قالیشویی های واقع در نازی آباد دسترسی داشته باشید. تنها کافی است درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا لیست محبوب ترین قالیشویی های نازی آباد را مشاهده نمایید. سپس می توانید بر اساس نظرات دیگر مشتریان، قالیشویی مورد نظر خود را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا متصدیان بهترین قالیشویی در نازی آباد به مکان شما مراجعه کنند. می توانید با خیال راحت فرش هایتان را به متصدیان بسپارید و در روز و ساعت تعیین شده آنها را تحویل بگیرید. در اسپارد با بهترین خدمات قالیشویی تنها چند کلیک فاصله دارید!

خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری
درخواست قالیشویی