خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری

در سری مقالات اسپارد در خصوص بررسی بهترین قالیشویی ها در شهر تهران، نوبت به بررسی بهترین قالیشویی در نارمک می رسد. آیا می دانید چطور می توان اعتبار خدمات قالیشویی های نارمک را تشخصی داد؟ چطور می توان به لیستی از بهترین متخصصین و کارخانه های قالیشویی در محله نارمک دستیافت؟

در ادامه این مقاله ابتدا شما را با مراحل قالیشویی آشنا خواهیم کرد تا بهتر با خدمات انجام شده در قالیشویی های نارمک آشنا شوید. سپس لیستی از بهترین قالیشویی های این محله را برای شما معرفی خواهیم کرد. پس در ادامه با اسپارد مگ همراه باشید!

در قالیشویی های معتبر نارمک چه مراحلی برای شستشوی فرش طی می شود؟

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین مواردی که در ویژگی قالیشویی های معتبر مورد توجه قرار می گیرد، نحوه ارائه خدمات قالیشویی است. در ادامه شما را با مراحل مختلفی که در کارخانه های قالیشویی انجام می شود آشنا خواهیم کرد. اهمیت هر یک از این موارد به نحوه است که عدم رعایت آن نه تنها باعث تمیزی فرش ها نخواهد شد، بلکه ممکن است به بافت فرش نیز آسیب برساند.

به طور کلی مراحل انجام شده برای تمیز کردن و شستشوی انواع فرش، قالی و موکت در قالیشویی های معتبر نارمک عبارتند از:

۱- تحویل گرفتن فرش ها از درب منزل

پیش از شروع به بررسی مراحل شستشوی قالی در قالیشویی ها، لازم است به یک مرحله بسیار مهم دیگر نیز اشاره کنیم. این مرحله تحویل گرفتن قالی ها از درب منزل است. اما علت اهمیت این مرحله چیست؟ در واقع اگر تحویل گرفتن و حمل قالی به کارخانه های قالیشویی به درستی انجام نشود، ممکن است در مسیر به قالی ها آسیب برسد.

قالی شویی نارمک

۲- بررسی و معاینه فرش و قالی

پس از اینکه قالی ها در سلامت کامل به کارخانه قالیشویی رسیدند، شستشو بلافاصله شروع نمی شود. برای اینکه در حین شستشو به قالی آسیب نرسد، ابتدا نوع آن مورد بررسی قرار گرفته و بهترین روش انتخاب می گردد. به طور معمول از روش های تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و یا دستی برای شستشوی قالی ها استفاده می شود.

۳- رفع ایرادات ساختاری قالی

نظرات کاربران خدمات قالیشویی

درخواست قالیشویی

در مرحله بررسی و معاینه سلامت ساختاری قالی نیز مدنظر قرار گرفته می شود. در صورت نیاز ممکن است مراحلی مشابه رفوگری برای پوسیدگی و یا سایر ایرادات قالی ها صورت بگیرد. در واقع مجهز بودن قالیشویی در نارمک به خدمات متنوعی از جمله رفوگری علاوه بر شستشوی قالی ها می تواند یک نکته مثبت باشد. این نکته مثبت نشانی از اعتبار خدمات یک قالیشویی است.

۴- غبارگیری

این مرحله را می توان نخستین مرحله از شستشو در نظر گرفت. هر چند در آن خبری از آب نیست اما در کیفیت شستشوی قالی ها حایز اهمیت است. حتما در فیلم ها تکاندن قالی ها را دیده اید که معمولا با تکه چوبی انجام می شود. حتی شما نیز به صورت دوره ای با استفاده از جاروبرقی این کار را انجام می دهید.

در قالیشویی های محله نارمک نیز همین مرحله برای اطمینان از باقی نماندن هیچگونه گرد و غبار پیش از شروع شستشو انجام می شود. البته در قالیشویی های برای جلوگیری از رسیدن هر گونه آسیب به فرش ها معمولا غبارگیری با روشهای پیشرفته تری انجام می شود.

قالیشویی نارمک

۵- لکه گیری قالی ها

بهترین قالیشویی در نارمک مراحل از بین بردن لکه های بارز قالی و فرش را پیش از شروع شستشو انجام می دهد. لکه های ماندگاری و عمیق را معمولا نمی توان با شستشوی معمولی از بین برد به همین دلیل علاوه بر غبارگیری در صورت نیاز لکه گیری نیز انجام می شود.

۶- شروع شستشوی با روش های مختلف

بر اساس تشخیص نیروی انسانی باتجربه و متخصص در مرحله بررسی و معاینه، شستشوی فرش با یکی از روشهای رایج شروع می شود. در واقع مواد شوینده و روش شستشو در این مرحله بر اساس نوع فرش، ضخامت و الیاف آن در قالیشویی های نارمک انتخاب می شود.

۷- خشک کردن فرش ها

وقتی می خواهیم اعتبار یک قالیشویی در نارمک را بسنجیم معمولا به این مرحله یعنی خشک شدن و سرعت آن نیز باید توجه ویژه را داشت. اگر با نحوه شستن فرش در اتاق آشنا باشید، حتما می دانید که عدم رعایت نکات ریز در مرحله خشک شدن می توان به ترکیب شدن رنگهای قالی و آسیب رسیدن به طرح و نقش آن بینجامد.

در قالیشویی های معتبر نارمک نیز همین نکات را در خشک کردن انواع قالی، قالیچه و موکت رعایت می کنند. علاوه بر این خشک شدن فرش ها با روش های مخصوص بسیار سریع تر خشک کردن فرش در منزل انجام می شود. این مورد را نیز می توان از نقاط قوت سپردن فرش ها به قالیشویی معتبر در نارمک دانست.

۸- بررسی نهایی و تحویل دادن فرش

در نهایت که فرش ها خشک شدند بار دیگر مورد بررسی قرار می گیرند تا هیچ گونه آلودگی و لکه روی آن ها باقی نمانده باشد. پس از اینکه این مرحله نیز طی شد، نوبت به تحویل دادن قالی به درب منزل می رسد. همانند مرحله تحویل گرفتن باید قالی ها با نظم و ترتیب و در کاور مخصوص آماده شوند.

قالیشویی های معتبر نارمک

بهترین قالیشویی در نارمک کجاست؟

حالا که با مراحل مختلف شستن فرش در قالیشویی ها آشنا شدیم، نوبت به مهم ترین بخش از این مقاله می رسد. در ادامه لیستی از بهترین قالیشویی های نارمک تهران را برای شما آورده شده است. اگر می خواهید به نظرات مشتریان قبلی را در خصوص ین قالیشویی ها مطالعه کنید و یا به نزدیک ترین آنها بر اساس آدرس دقیق خود دسترسی داشته باشید، در پاراگراف بعدی نیز همراه ما باشید!

بیایید با اسامی ۱۰ تا از بهترین قالیشویی های نارمک بیشتر آشنا شویم:

  1. قالیشویی نارمک
  2. قالیشویی مرمر
  3. قالیشویی ممتاز چله
  4. قالیشویی صدف نارمک
  5. قالیشویی سمنگان نارمک
  6. قالیشویی سراج نارمک
  7. قالیشویی شاهی
  8. قالیشویی نگار نارمک
  9. قالیشویی دنیا نارمک
  10. قالیشویی فارسی

قالیشویی های معروف محله نارمک

چطور به بهترین قالیشویی نارمک دسترسی داشته باشیم؟

مسلما هدف شما از خواندن این مقاله انتخاب بهترین قالیشویی در نارمک، بررسی نحوه ثبت سفارش و در نهایت دریافت خدمات قالیشویی است. پیش تر با نکات مهمی در خصوص انتخاب قالیشویی آشنا شدیم و لیست ۱۰ تا از بهترین های نارمک را با هم دیدیم. اما چطور می توان سفارش خود را در این قالیشویی ها ثبت کرد؟

برای این منظور تنها کافی است سفارش خود را در سایت یا اپلیکیشن اسپارد ثبت کرده و اطلاعات خود اعم از آدرس، تعداد و نوع قالی ها و … را وارد کنید. ما در اسپارد یکی از بهترین و نزدیک ترین گزینه ها را بر اساس اطلاعات شما پیشنهاد می کنیم. به این ترتیب می توانید در اسرع وقت خدمات مورد نظر خود را از بهترین قالیشویی در نارمک دریافت کنید.

اگر نگران هزینه شستشوی قالی هستید با کلیک روی لینک آبی نرخ قالیشویی در تهران می توانید به نمودار و میانگین قیمت قالیشویی های تحت نظر اتحادیه قالیشویی دسترسی داشته باشید. راستی همه قالیشویی های اسپارد عضو اتحادیه هستند، پس دیگر نگران قیمت های نجومی و غیر واقعی نباشید!

خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری
درخواست قالیشویی