خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری

وسعت زیاد استان تهران اهمیت پیدا کردن نزدیک ترین ارائه کننده انواع خدمات از جمله خدمات قالیشویی را پر رنگ تر می کند. با پیدا کردن نزدیک ترین قالیشویی های معتبر می توانید با خیال راحت فرش های خود را به افراد متخصص سپرده و بهترین خدمات را دریافت کنید. در سری مقالات بهترین قالیشویی های نقاط مختلف تهران این بار به بررسی بهترین قالیشویی در قیطریه خواهیم پرداخت.

پس در ادامه مقاله با بررسی ویژگی های بهترین قالیشویی قیطریه و اسامی بهترین مراکز با اسپارد مگ همراه باشید!

یک قالیشویی معتبر در قیطریه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

نه تنها بهترین قالیشویی ها در قیطریه، بلکه همه قالیشویی ها از جمله بهترین قالیشویی نازی اباد و بهترین قالیشویی شهرری و  یا قالیشویی های قرار گرفته در هر محله دیگری باید تعدادی از ویژگی ها را داشته باشند تا اعتبار خدمات آن ها مشخص شود. در ادامه تعدادی از مهم ترین ویژگی ها را با شما در میان خواهیم گذاشت که در کنار هم بودن همه آن ها میزان اعتبار یک قالیشویی را مشخص خواهد کرد. این ویژگی ها عبارتند از:

۱- کیفیت خدمات قالیشویی

کاملا بدیهی است که یکی از مهم ترین ویژگی های هر قالیشویی معتبر، کیفیت خدمات آن است. در واقع چیزی که بیشترین توجه در خصوص اعتبار به سوی آن جلب می شود کیفیت خدمت است. کیفیت معمولا از نظرات کاربران و مشتریان پیشین مشخص می شود. به طور معمول قالیشویی هایی که بیشترین قدمت و بیشترین تعداد مشتریان را دارند معمولا با کیفیت ترین خدمات قالیشویی آنلاین را نیز ارائه می کنند

۲- تجهیزات قالیشویی

یکی از مواردی که کیفیت خدمات یک قالیشویی در قیطریه را مشخص می کند، تجهیزات و تکنولوژی استفاده شده برای شستشوی قالی ها است. امروزه برخلاف سالهای گذشته انواع مختلفی از تجهیزات قالیشویی برای شستشوی قالی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از دستگاه های تمام اتوماتیک و ماشینی گرفته تا دستگاه های نیمه اتوماتیک!

یک قالیشویی معتبر باید به تمامی تجهیزات مورد نیاز برای شستشوی اصولی انواع قالی و فرش مجهز باشد تا بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان قابل ارائه باشد.

بهترین قالیشویی در قیطریه

۳- نیروی انسانی متخصص

نظرات کاربران خدمات قالیشویی

درخواست قالیشویی

حتی اگر همه مراحل قالیشویی به صورت تمام اتوماتیک نیز انجام شود، حضور نیروی انسانی متخصص بسیار حایز اهمیت است اما چرا؟ پیش از اینکه قالی ها شسته شوند لازم است جنس و بافت آن توسط متخصص مورد بررسی قرار بگیرد تا بهترین روش شستشو و خشک کردن برای آن انتخاب شود.

برای مثال برخی قالی ها لازم است با دستگاه های نیمه اتوماتیک و یا حتی به صورت سنتی شسته شوند. تصمیم گیری در این خصوص باید توسط متخصص خبره صورت گیرد. علاوه بر این حضور و نظارت نیروی انسانی باتجربه برای بررسی عملکرد دستگاه در مراحل مختلف شستشو، حتی در شستشوی قالی با دستگاه های کاملا اتوماتیک نیز ضروری است!

۴- تنوع خدمات ارائه شده

علاوه بر کیفیت، انواع خدماتی که یک قالیشویی در قیطریه ارائه می کند نیز حایز اهمیت است. بیایید با یک مثال به بررسی این موضوع بپردازیم. تصور کنید شما یک قالی کثیف دارید که علاوه بر خدمات شستشو می خواهید رفوگری نیز برای آن انجام شود. اگر یک قالیشویی فقط خدمات شستشو را ارائه کند، مجبور خواهید بود بار دیگر قالیشویی دیگری که خدمات رفوگری ارائه می کند پیدا کنید.

به این ترتیب هزینه خدمات و همینطور حمل و نقل افزایش خواهد یافت. از طرفی پیدا کردن مجدد یک قالیشویی و انجام هماهنگی های لازم بسیار وقت گیر خواهد بود. پس اگر می خواهید از اعتبار یک قالیشویی اطمینان حاصل کنید، بهتر است به لیست خدمات آن ها نیز نگاهی بیندازید!

بهترین قالیشویی قیطریه

۵- سرعت ارائه خدمات

مسلما زمان برای همه ما مهم است و همیشه دوست داریم بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان دریافت کنیم. برای مثال حتی اگر یک قالیشویی متنوع ترین و بهترین خدمات را نیز داشته باشد، بدون سرعت عمل کافی از اعتبار خوبی بهره مند نخواهد بود.

اما چطور می توان به سرعت شستشوی قالی ها و برگرداندن به موقع آن ها اطمینان حاصل کرد؟ اگر بتوانید در مدتی کوتاه سفارش قالیشویی خود را به صورت تلفنی و یا اینترنتی در یک قالیشویی ثبت کنید، خدمات اصلی را نیز در اسرع وقت دریافت خواهید کرد. در غیر این صورت باید نگران سرعت ارائه خدمات شستشو و یا رفوگری قالی های خود باشید!

۶- رعایت قوانین اتحادیه قالیشویی

با بررسی مرحله به مرحله و اعتبارسنی یک قالیشویی نوبت به رعایت قوانین می رسد. بهتر است در انتخاب بهترین قالیشویی در قیطریه به عضویت و یا عدم عضویت آن در اتحادیه قالیشویی نیز توجه کنید. قالیشویی های عضو اتحادیه معمولا کلیه ویژگی هایی که پیش تر ذکر شد را دارند.

علاوه بر این با ثبت اسم و رسم یک قالیشویی در اتحادیه، قیمت اعلام شده نیز منصفانه و مقرون به صرفه خواهد بود. در واقع قالیشویی های عضو اتحادیه باید قیمت خدمات خود را براساس لیست قیمتی و قوانین اتحادیه تعیین کنند. به این ترتیب با انتخاب یک قالیشویی معتبر در قیطریه دیگر نیاز نیست نگران قیمت های بسیار بالا و غیرواقعی نیز باشید!

لیست قالیشویی های قیطریه

در ادامه برای راحتی بیشتر، لیستی ده تایی از قالیشویی های منطقه قیطریه را برای شما آورده ایم. با بررسی ویژگی هایی که پیش تر نیز اشاره شد می توانید مطلوب ترین گزینه مورد نظر خود را از لیست زیر پیدا کنید:

  1. قالیشویی محتشم کاشان
  2. قالیشویی پروانه قیطریه
  3. قالیشویی بزرگ نایب
  4. قالیشویی برف شادمهر
  5. خدمات قالیشویی تهران اوغلی
  6. قالیشویی توحید
  7. قالیشویی آب
  8. قالیشویی اصل تهران
  9. ستاره کویر
  10. نفیس تهران

لیست قالیشویی های قیطریه

چطور سفارش خود را در بهترین قالیشویی قیطریه ثبت کنیم؟

برای اینکه بتوانید خدمات را در اسرع وقت از نزدیک ترین قالیشویی در قیطریه دریافت کنید، لازم است اول از همه سفارش خود را ثبت نمایید. برای این منظور کافی است با وارد کردن نام، شماره تماس و سایر اطلاعات در خصوص نوع قالی و متراژ آن سفارشتان را به گوش متخصصین اسپارد بسپارید!

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد استفاده از خدمات قالیشویی های عضو اتحادیه کیفیت و سرعت عمل خدمات را تضمین خواهد کرد. به همین دلیل ما نیز در اسپارد بهترین قالیشویی های عضو اتحادیه را برای شما انتخاب کرده ایم تا با ثبت سفارش به صورت اینترنتی و یا تلفنی به بهترین خدمات دسترسی داشته باشید. با ثبت سفارش در اسپارد می توانید نرخ قالیشویی در تهران را نیز مشاهده کنید و با خیال راحت فرش هایتان را به متخصصین ما بسپارید.

خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری
درخواست قالیشویی