خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری

شرق تهران متراکم ترین ناحیه از لحاظ جمعیتی بین تمامی مناطق این شهر است. به همین خاطر طبیعی است که مراکز متعددی سعی می کنند در همان محدوده شرق خدمات خود را ارائه دهند تا لازم نباشید مشتریان ساعات زیادی را برای جابجایی در شهر صرف کنند. یکی از این خدمات که اتفاقا در ناحیه شرقی تهران بسیار پر رونق است، سرویس قالیشویی است.

تعداد مراکز قالیشویی در منطقه شرقی تهران بسیار زیاد است. مثلا تعداد مراکز قالیشویی در تهرانپارس خودش به تنهایی به ده ها عدد می رسد. اما آیا همه این قالیشویی ها کیفیت قابل قبولی دارند؟ کدام قالیشویی خدمات مناسب تری ارائه می دهد؟ تعرفه کدام یک به صرفه تر است؟ بهترین قالیشویی در شرق تهران کدام است؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید، تا انتها همراهمان باشید.

بهترین قالیشویی های شرق تهران

استفاده از خدمات قالیشویی چه مزایایی دارد؟

استقبال زیاد از سرویس قالیشویی بی جهت نیست. این خدمات مزایایی دارند که باعث می شود خیلی از مردم به جای شستشوی فرش در خانه، قالی هایشان را به قالیشویی های حرفه ای بسپارند. برخی از مهمترین مزایای استفاده از این سرویس ها به شرح زیر است:

۱- تمیز شدن فرش مثل روز اول!

قالی در زیر پا قرار دارد و در نتیجه مستعد آلوده شدن است. خیلی از آلودگی ها حتی با چشم قابل دیدن نیستند، اما به تدریج اثر خود را بر روی فرش می گذارند و کاری می کنند که کهنه به نظر برسد. با استفاده از سرویس های قالیشویی اما نگران هیچ نوع آلودگی نباشید، زیرا قالیشویان حرفه ای فرش را جوری تمیز می کنند که اثری از کثیفی روی آن نماند.

۲- نظافت قال بدون وارد کردن آسیب

تمیز کردن فرش یک بحث است و تمیز کردن آن بدون وارد کردن آسیب به آن یک بحث دیگر. فرش هم تار و پودش حساسی است و هم معمولا ارزش مادی قابل توجهی دارد. از این رو لازم است به نحوی شسته شود که رنگ پس ندهد و به ساختار آن آسیبی نرسد. قالیشویان حرفه ای به خوبی از عهده این کار نیز بر می آیند.

۳- رفع بوی بد فرش

بعضی فرش ها در اثر ماندگار شدن آلودگی ها بعد از مدتی بوی نامطبوع در فضا پخش می کنند. استفاده از خدمات قالیشویی معمولا بهترین راه حل برای برطرف کردن این مشکل قلمداد می شود.

۴- شستشوی فرش به بهترین روش

نظرات کاربران خدمات قالیشویی

درخواست قالیشویی

تنوع فرش ها زیاد است. و هر یک از فرش ها را باید با شیوه ای صحیح شست. قالیشویان ماهر به خوبی فرق میان یک فرش ماشینی معمولی با یک قالی دستبافت ارزشمند را می دانند و متناسب با ساختار هر قالی، بهترین روش شستشو را انتخاب می کنند. به این شکل هم فرش خوب تمیز می شود، و هم تار و پود آن از آسیب در امان می ماند.

۵- افزایش طول عمر قالی

استفاده از خدمات قالیشویی بهترین راه برای بالا بردن طول عمر فرش است. به هر حال قالی ها امروزه بسیار گران هستند و هرچه مدت زمان بیشتری سالم باقی بمانند، از لحاظ مادی به نفع شما است. در نتیجه عاقلانه است که برای افزایش طول عمر آن هر ترفندی را امتحان کنید. تجربه ثابت کرده که بهترین ترفند برای این کار، استفاده منظم از سرویس های قالیشویی است. به این شکل فرش همیشه باطراوت و تمیز باقی می ماند و از شکل نمی افتد.

قالیشویی خوب شرق تهران

اگر فرش معیوب شده بود چکار کنیم؟

خیلی اوقات فرش تنها کثیف نیست، بلکه در گذر زمان معیوب هم شده است. مثلا بخش هایی از آن پاره شده یا اینکه در اثر شستشوی غیرحرفه ای رنگ پس داده است. در این اوقات چکار باید کرد؟

در پاسخ باید بگوییم که خوشبختانه خیلی از مراکز معتبر قالیشویی در شرق تهران، علاوه بر ارائه خدمات شستشوی قالی، خدمات مرتبط با تعمیرات، رفو رنگرزی فرش را هم انجام می دهند. تنها کافی است به دنبال مراکز قابل اطمینان و معتبر قالیشویی باشید تا بتوانید فرش هایتان را سالم و تمیز از آنها تحویل بگیرید و از نتیجه کار لذت ببرید.

چطور تشخیص دهیم که یک قالیشویی معتبر است؟

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، تعداد قالیشویی ها در شهر تهران و بخصوص در منطقه شرقی آن بسیار زیاد است. در نتیجه شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چطور می توان از بین این همه قالیشویی، بهترین گزینه را انتخاب کرد؟

در جواب این سوال باید به برخی پارامترها اشاره کرد که موجب تمایز میان یک قالیشویی غیرحرفه ای با یک قالیشویی معتبر می شوند. از جمله مهمترین این پارامترها عبارتند از:

  • تعرفه شفاف؛ قیمت قالیشویی در مراکز معتبر کاملا شفاف است و در چهارچوب اتحادیه قرار دارد.
  • شستشو با بهترین متریال؛ قالیشویی های معتبر فرش ها را با بهترین مواد شوینده می شویند تا هیچ آسیبی به تار و پود فرش وارد نشود.
  • استفاده از روش های مختلف شستشو؛ یک قالیشویی حرفه ای هم شستشو به صورت دستی دارد و هم شستو به صورت مکانیزه را ارائه می دهد.
  • پایبندی به زمان بندی تعیین شده؛ سر وقت بودن از مهمترین ویژگی های یک مجموعه حرفه ای قالیشویی در شرق تهران و یا هر جای دیگری است.
  • پشتیبانی همیشگی؛ خدمات پشتیبانی قالیشویی های مطمئن همیشه در کنار شما هستند و به سوال هایتان به طور دقیق پاسخ می دهند.

قالیشویی در نارمک

بهترین قالیشویی در شرق تهران کدام است؟

در بالا تعدادی از فاکتورهایی را که بهترین قالیشویی های شرق تهران باید داشته باشند، آوردیم. با این حال تحقیق در مورد همه این فاکتورها کار ساده ای نیست و به همین خاطر برخی افراد باز هم در انتخاب یک قالیشویی خوب در شرق تهران سرگردان می شوند. ما برای این افراد در ادامه لیستی از بهترین قالیشویی های شرق تهران را آماده کرده ایم (لیست قالیشویی های شرق تهران بر اساس میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه توسط قالیشویی های شرق تهران تهیه شده است):

  1. قالیشویی ادیب شعبه شرق تهران
  2. قالیشویی آینده شعبه شرق تهران
  3. قالیشویی سلطانی دفتر شرق تهران
  4. قالیشویی ۱۱۰ رجبی
  5. قالیشویی آیدین
  6. قالیشویی و مبل شویی نگار
  7. قالیشویی ارم (شعبه تهرانپارس و نارمک)
  8. قالیشویی مروارید شرق تهران
  9. قالیشویی گل ابریشم
  10. قالیشویی تهران جم

چطور می توان از خدمات بهترین قالیشویی در شرق تهران استفاده کرد؟

برای آنکه از خدمات بهترین قالیشویی ها در شرق تهران بهره مند شوید، ما یک پیشنهاد جذاب برایتان داریم. می توانید به سادگی به صورت آنلاین درخواست قالیشویی خود را در سایت یا اپلیکیشن اسپارد ثبت کنید تا لیستی از بهترین قالیشویی های شرق تهران را مشاهده کنید و با خیال راحت گزینه مدنظرتان را انتخاب نمایید.

قالیشویی خوب مجیدیه

ما در اسپارد جمعی از بهترین مراکز قالیشویی در شرق تهران را گلچین کرده ایم تا به راحتی بتوانید به حرفه ای ترین افراد دسترسی داشته باشید. با ثبت سفارش خدمات قالی شویی آنلاین در اسپارد بهترین ها را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می کنیم. متخصصین قالیشویی فرش های شما را در محل دریافت می کنند و پس از شستشو در همان محل تحویل می دهند.

خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری
درخواست قالیشویی