خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری

با توجه به گستردگی استان تهران و طولانی بودن مسافت ها از هم بهتر است هر خدماتی را از نزدیکترین مراکز مربوطه دریافت کرد. برای مثال اگر به دنبال خدمات قالیشویی باشید بهتر است قالی و فرش های خود را به بهترین قالیشویی در سعادت آباد بسپارید.

اما بهترین قالیشویی سعادت آباد کدام است؟ چطور می توان بهترین ها را تشخیص داد؟ چه معیارهایی برای اعتبار خدمات قالیشویی وجود دارد؟ در ادامه این مقاله با بررسی پاسخ سوالات بالا و معرفی ۱۰ تا از بهترین قالیشویی های سعادت آباد با اسپارد مگ همراه باشید!

بهترین قالیشویی در سعادت آباد چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه یک قالیشویی عبارت بهترین را همراه با خود داشته باشد، باید تعدادی از نکاتی که دیگر قالیشویی ها رعایت نمی کنند را در نظر داشته باشد. در ادامه تعدادی از این ویژگی ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. البته بودن تنها یک یا دوتا از این ویژگی ها نشان دهنده اعتبار خدمات نیست؛ یک قالیشویی ممتاز باید همه این ویژگی ها را همراه با یکدیگر داشته باشد.

بیایید بیشتر به بررسی هریک از آنها بپردازیم:

۱- ثبت سفارش آسان و سریع

اولین قدمی که لازم است برای دریافت خدمات قالیشویی در سعادت آباد انجام دهید، ثبت سفارش خود در یکی از قالیشویی های معتبر است. از همین مرحله می توان اطلاعات زیادی در خصوص نحوه انجام خدمات، پاسخ دهی، مسئولیت پذیری و پشتیبانی قالیشویی دریافت کرد.

برای مثال شما قالیشویی را تصور کنید که برای ثبت سفارش باید ساعت ها در صف سفارش تلفنی بمانید تا در نهایت بتوانید با یکی از اپراتورها صحبت کنید. از همین مرحله می توان سرعت عمل خدمات را نیز سنجش کرد. در کنار این مثال یک قالیشویی را تصور کنید که تنها با ثبت سفارش اینترنتی، در کمتر از سی تا بیست دقیقه به شما پاسخ می دهد. تفاوت این دو مورد از همین مرحله نیز واضح است!

۲- نحوه ارائه خدمات شستشو

چه به دنبال بهترین قالیشویی در نارمک باشید، چه به دنبال بهترین قالیشویی در قیطریه و یا سعادت آباد؛ در هر صورت مهم ترین ویژگی نحوه ارائه خدمات و انجام مراحل قالیشویی است. مراحل قالیشویی را می توان شامل تحویل گرفتن قالی از درب منزل تا شروع غبارگیری، لکه گیری، شستشو، خشک کردن و در نهایت تحویل دادن قالی دانست.

نظرات کاربران خدمات قالیشویی

درخواست قالیشویی

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میزان رضایت افراد می توانید به سایت های معتبر ارائه کننده خدمات قالیشویی مراجعه کنید. البته این نکته تنها در خصوص قالیشویی هایی که ثبت سفارش اینترنتی دارند صدق می کند. برای اینکه بتوانید نظرات در خصوص همه قالیشویی های سعادت آباد را ببینید، بهتر است به سایت هایی که با همه قالیشویی های ممتاز و معتبر سعادت آباد همکاری می کنند مراجعه کنید. (در ادامه بیشتر به بررسی این نکته خواهیم پرداخت.)

قالیشویی های معروف سعادت آباد

۳- تنوع خدمات قالیشویی

از افزایش محبوبیت فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ نیز می توان به این نکته پی برد که همه ما دوست داریم وقتی وارد یک فروشگاه می شویم، تمام آنچه که نیاز داریم را به صورت یکجا خریداری کنیم. در خدمات قالیشویی نیز همین مسئله صدق می کند. برای مثال اگر به خدماتی همانند ترمیم ریشه های فرش نیز نیاز داشته باشیم، دوست داریم این خدمات را همراه با قالیشویی دریافت کنیم.

به این ترتیب نه تنها مراحل دریافت خدمات برای ما آسان تر خواهد بود، بلکه به میزان زیادی در صرف وقت و هزینه نیز صرفه جویی خواهد شد.

۴- تکنولوژی و نیروی انسانی متخصص

این ویژگی را می توان زیرمجموعه ای از نحوه ارائه خدمات قالیشویی در سعادت آباد نیز دانست. به عبارتی ارائه خدمت زمانی مناسبت خواهد بود که یک کارخانه قالیشویی ها دستگاه ها و تکنولوژی لازم برای شستشوی قالی به روشهای مختلف را داشته باشد. از طرفی حضور نیروی انسانی با تجربه نیز برای حمل و نقل و نظارت بر مراحل شستشو و همینطور دخالت در آن ضروری است.

در قالیشویی های مطرح سعادت آباد چه خدماتی ارائه می شود؟

شاید تصور کنید خدمات ارائه شده در قالیشویی های سعادت آباد تنها به شستشوی انواع فرش، قالی و موکت محدود می شود. در حالیکه علاوه بر شستشو می توان از خدمات جانبی دیگری که پیش تر نیز اشاره کوتاهی به آن داشتیم، استفاده کنید. از جمله خدمات متنوع ارائه شده در قالیشویی های سعادت آباد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستشوی و آبکشی
  • ریشه بافی و ترمیم ریشه فرش
  • غبارگیری و لکه گیری
  • مرمت و بافت
  • رنگ برداری
  • انجام پرداخت و پرزگیری
  • از بین بردن جای سوختگی

قالیشویی های سعادت آباد

هزینه قالیشویی در سعادت آباد چقدر است؟

تعرفه قالیشویی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد؛ بنابراین نمی توان انتظار داشت هزینه شستشوی یک قالی کاملا مشابه قالی دیگر باشد مگر اینکه هر دو ویژگی های یکسانی داشته باشند. با تغییر یافتن هر یک از عوامل ممکن است هزینه قالیشویی در سعادت آباد نیز کاهش یا افزایش بیابد.

پیش از بررسی این عوامل بهتر است به بررسی یک نکته مهم بپردازیم. هر چند براساس عوامل مختلف هزینه قالیشویی تغییر پیدا می کند اما باید این هزینه مطابق جدول ارائه شده توسط اتحادیه قالیشویی باشد. در واقع قالیشویی های عضو اتحادیه قالیشویی علاوه بر اینکه خدمات با کیفیت و بهداشتی تری دارند، هزینه منصفانه ای نیز برای مشتریان خود ارائه می کنند. پس بهتر است برای دریافت خدمات سراغ این قالیشویی ها رفت.

حال بیایید به بررسی عوامل موثر بر هزینه قالیشویی سعادت آباد بپردازیم:

  • تعداد و متراژ قالی ها
  • نوع قالی اعم از فرش های دستبافت و ماشینی
  • خدمات جانبی مورد نیاز
  • شهرت قالیشویی
  • تکنولوژی های استفاده شده برای شستشوی قالی

هزینه قالیشویی در سعادت آباد

لیست معروف ترین و بهترین قالیشویی های سعادت آباد

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، برای اینکه بتوان یک قالیشویی را بهترین دانست، باید به بررسی ویژگی های ضروری آن پرداخت. در ادامه بر اساس ویژگی های اشاره شده تعدادی از قالیشویی هایی که ویژگی های بالا را دارند را برای شما آورده ایم. ۱۰ تا از معروف ترین قالیشویی های سعادت آباد عبارتند از:

  1. قالیشویی رز سعادت آباد
  2. قالیشویی سلطانی
  3. قالیشویی آبرنگ سعادت آباد
  4. قالیشویی نوین
  5. قالیشویی بهزاد
  6. قالیشویی سالار سعادت آباد
  7. قالیشویی سعادت آباد
  8. قالیشویی سفید برفی سعادت آباد
  9. قالیشویی چهل ستون
  10. قالیشویی صمیم سعادت آباد

چطور به همه قالیشویی های سعادت آباد دسترسی داشته باشیم؟

هر چند همه این قالیشویی ها در محله سعادت آباد واقع شده اند اما همواره انتخاب نزدیکترین نزدیک نیز برای صرفه جویی در زمان موثر است. به همین دلیل بهتر است سفارش خود را در سایت هایی ثبت کنید که به همه قالیشویی های اشاره شده در بالا دسترسی دارند.

اما چطور؟ برای این منظور می توانید به سفارش خود را در اسپارد ثبت کرده و اطلاعات خود را وارد کنید تا در کوتاه ترین زمان بهترین قالیشویی برای شما پیشنهاد داده شود. به این ترتیب می توانید هزینه دقیق خدمات را نیز دریافت کنید. با اسپارد بهترین خدمات قالیشویی منتظر شماست!

خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری
درخواست قالیشویی