خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری

تهران به قدری وسعت دارد که جابجایی از یک نقطه به نقطه ای دیگر عملا به کاری زمان بر و طاقت فرسا تبدیل شده است. در نتیجه اکثر ساکنین این شهر سعی می کنند تا جای ممکن نیازهای روزمره خود را از همان محلاتی که در آن زندگی می کنند برآورده کنند. خدمات قالیشویی یکی از همین سرویس ها است. در واقع بهتر است از خدمات ارائه شده توسط نزدیک ترین قالیشویی ها استفاده کرد تا زحمت رفت و آمد تا جای ممکن کاهش پیدا کند و هزینه های کلی نیز کمتر شود.

مخصوصا برای منطقه ای مثل اندیشه که با مراکز شهری فاصله دارد، این مسئله اهمیت دوچندانی هم پیدا می کند. به همین خاطر است که در اندیشه تعداد قالیشویی ها بسیار زیاد است و اکثر آنها نیز پر کار هستند. اما آیا واقعا همه این قالیشویی ها کیفیت مناسبی دارد؟ بهترین قالیشویی در اندیشه کدام است؟ یک قالیشویی خوب در اندیشه چه ویژگی هایی دارد؟ با ما همراه باشید تا به همه این پرسش ها پاسخ دهیم.

بهترین قالیشویی محله اندیشه

فرش ها هر چند وقت یک بار به قالیشویی نیاز دارند؟

فرش در زیر پا می افتد و به همین خاطر به صورت بالقوه در معرض انواع آلودگی ها قرار دارد. شاید کثیفی فرش خیلی به چشم نیاید، اما واقعیت این است که این اشیاء ارزشمند خانه در تار و پود خود بعد از مدتی کثیف می شوند و نیاز دارند که حتما مورد رسیدگی قرار بگیرند.

بهترین کار برای تمیز کردن فرش نیز سپردن آنها به قالیشویی است. به این شکل کثیفی های آنها برطرف می شود و بدون آنکه به تار و پود حساس آنها آسیب وارد شود، مثل روز اول تمیز می شوند. به همین خاطر توصیه می شود که در صورت امکان، هر سال یک مرتبه فرش هایتان را به قالیشویی ها بسپارید تا آلودگی های موجود روی آنها قبل از کهنه شدن، کاملا رفع شوند.

قالیشویی یا شستشوی فرش در خانه؟ کدام یک اولویت دارد؟

خیلی افراد به شکل سنتی ترجیح می دهند طریقه شامپو فرش کشیدن را در خانه انجام دهند. ما انجام این کار را توصیه نمی کنیم. زیرا اولا معمولا در خانه محدودیت فضا وجود دارد و به همین خاطر فرش خوب شسته نمی شود. دوما آنکه شستشوی فرش ترفندهای خاصی دارد که تنها متخصصین حرفه ای قالیشویی می توانند آنها را اجرا کنند و معمولا از عهده دیگر بر نمی آید. ضمن شستن فرش در خانه حتی ممکن است تار و پود آن آسیب ببیند یا رنگ پس دهد. از آنجایی هم که قیمت قالی بالا است، چنین آسیبی مطمئنا گران تمام می شود. به همین خاطر پیشنهاد ما استفاده از خدمات قالیشویی حرفه ای است.

مراکز معتبر قالیشویی اندیشه چگونه فرش را می شویند؟

مراکز قالیشویی، معمولا به یکی از دو صورت نیمه اتوماتیک و یا اتوماتیک فعالیت می کنند. در روش قالیشویی به روش نیمه اتوماتیک، هم کارکنان و هم دستگاه های اتوماتیک در امر قالیشویی دخیل هستند و به صورت مکمل با یکدیگر کار می کنند. در این روش تمامی وسایل مورد نیاز جهت شستن فرش از جمله فرچه، شلاق زن جهت آبگیری فرش و لوازم دیگر مجهز به برق متصلند و متصدی قالیشویی تنها وظیفه انجام مراحل را با دستگاه های برقی برعهده دارد.

نظرات کاربران خدمات قالیشویی

درخواست قالیشویی

قالیشویی مکانیزه اندیشه

در روش قالیشویی تمام مکانیزه یا اتوماتیک اما کلیه مراحل شستشوی فرش ها به صورت صفر تا صدی توسط دستگاه صورت می گیرد و تنها جابجایی قالی ها بر عهده نیروهای انسانی قالیشویی خواهد بود. در روش تمام مکانیزه فرش را روی تسمه دستگاه های مخصوص قرار داده می شود و خود دستگاه تا مرحله شستشو پیش می رود. در آخر نیز فرش داخل دستگاه آبگیر به صورت لوله در می آید و آب اضافی آن گرفته می شود. و در آخر فرش، توسط کارکنان قالیشویی ، به قسمت خشک کردن برده می شود و با بهره وری نور خورشید خشک می شود.

نکته: برخی مراکز قالیشویی همچنان خدمات شستشوی فرش به صورت دستی را نیز ارائه می دهند. این خدمات بیشتر برای فرش های قیمتی و دستبافت ارزشمند کاربرد دارد و علی رغم آنکه زمان زیادی می برد، اما احتمال وارد آمدن آسیب به قالی را به حداقل می رساند. ضمن آنکه چون خدمات توسط افراد حرفه ای ارائه می شود، فرش به صورت ممتاز شسته می شود و همه آلودگی های آن برطرف می شود.

آیا خدمات رفو و رنگرزی فرش نیز توسط قالیشویی ها ارائه می شود؟

ممکن است فرش بعد از چندین سال استفاده، هم کثیف شود و هم بخش هایی از آن آسیب ببینید (مثلا قسمتی از آن دچار پارگی شود یا رنگ پس دهد). در این حالت بهتر کار این است که از مراکز قالیشویی معتبر، درخواست خدمات رفوی فرش و رنگرزی هم داشته باشید.

خوشبختانه اکثر مراکز قالیشویی علاوه بر ارائه خدمات شستشوی فرش، خدماتی مثل رفو و رنگرزی را هم ارائه می دهند. ارائه این خدمات حاشیه ای یکی از پارامترهای ضروری قالیشویی های معتبر است. بدین ترتیب دیگر لازم نیست نگران آسیب دیدن فرش هایتان باشید، زیرا متخصصین قالیشویی در اندیشه یا هر منطقه دیگری از تهران و کرج، به کار ترمیم فرش نیز آشنا بوده و می توانند قالی هایتان را مثل روز اول نو نوار کنند.

چگونه می توان یک قالیشویی خوب در اندیشه انتخاب کرد؟

قالیشویی های معتبر فاکتورهایی دارند که با توجه به آنها، به راحتی می توانید فرق میان یک قالیشویی حرفه ای و یک قالیشویی معمولی را متوجه شوید. از جمله مهمترین این فاکتورها عبارتند از:

۱- اعتبار قالیشویی نزد دوستان و آشنایان

قطعا شما تنها کسی نیستید که از خدمات قالیشویی استفاده می کنید. در نتیجه می توانید از تجربیات آشنایان استفاده کنید و به سراغ گزینه هایی بروید که اطرافیانتان از آنها رضایت داشته اند.

قالیشویی در شهر اندیشه

۲- کیفیت خدمات ارائه شده توسط قالیشویی

یک قالیشویی خوب از تجهیزات مدرن برخوردار است و کیفیت خدماتش در بالاترین سطح است. حتما در مورد مواد شوینده مورد استفاده در قالیشویی سوال کنید و مطمئن شوید که فرشتان توسط افرادی حرفه ای شسته می شوند. ارائه خدمات پشتیبانی مطمئن و همچنین شستشوی مکانیزه در کنار شستشوی دستی از دیگر ویژگی های یک قالیشویی معتبر است.

۳- تعرفه مناسب

قیمت قالیشویی در کرج یا هر شهر دیگری باید در چهارچوب نرخ تعیین شده توسط اتحادیه قالیشویان باشد. از این رو یک معیار مهم برای انتخاب قالیشویی خوب، قیمت گذاری منصفانه است.

۴- موقعیت مکانی در دسترس

یکی قالیشویی خوب باید در نزدیک ترین نقطه مکانی از نظر دسترسی به منزل شما قرار داشته باشد. اگر قالیشویی دور را انتخاب نمایید، هزینه‌ ها بالاتر می رورد و خطرات حمل و نقل نیز بیشتر می شود. مثلا اگر ساکن اندیشه کرج هستید، حتما باید به دنبال یک قالیشویی در اندیشه باشید.

لیست ۱۰ تایی از بهترین قالیشویی ها در اندیشه

تا اینجای مطلب با چرایی ضرورت استفاده از خدمات قالیشویی ها آشنا شدید. اما باید بدانید یک مرحله مهم از انجام این فرایند، انتخاب بهترین قالیشویی است. برای راحت تر کردن کار شما، ما در ادامه اسم چند نمونه از بهترین قالیشویی محله اندیشه را آورده ایم:

  1. قالیشویی تمیزشور
  2. کارخانه قالیشویی و مبل شویی من و تو
  3. کارخانه قالیشویی سفیر
  4. قالیشویی ایران
  5. قالیشویی هموطن
  6. قالیشویی صداقت اندیشه
  7. قالیشویی صدف آرا اندیشه
  8. قالیشویی سپهر اندیشه
  9. قالیشویی پویا اندیشه
  10. قالیشویی مروت اندیشه

قالیشویی خوب اندیشه کرج

چطور می توان از خدمات بهترین قالیشویی در اندیشه بهره مند شد؟

نحوه دسترسی به قالیشویی ها در منطقه اندیشه یکی از مهمترین چالش هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند. ما در مجموعه اسپارد از این گونه مشکلات به خوبی آگاهی داریم و به همین خاطر تلاش کرده ایم تا جای ممکن بتوانید به ساده ترین شکل به خدمات این قالیشویی ها دسترسی داشته باشید.

در همین راستا این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که به سادگی در سایت یا اپلیکیشن اسپارد درخواست قالیشویی آنلاین خود را ثبت کنید، تا متخصصین نزدیک ترین قالیشویی در اندیشه در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و فرش ها را دریافت کنند. متخصصین ما بعد از شستشوی فرش ها، مطابق با زمان مقرر شده فرش ها در محل مشخص شده تحویل می دهند تا خیال شما از بابت همه چیز راحت باشد.

خدمات قالیشویی

  • تضمین بالاترین کیفیت
  • شستشو و تحویل فوری
درخواست قالیشویی