تمیزی و زیبایی نمای ساختمان نیز به اندازه نظافت محیط داخلی واحدها اهمیت دارد. بهترین روش برای تمیز کردن نما، کمک گرفتن از شرکت های تخصصی شستشوی نما است. هر یک از این شرکت ها نماشویی را با روش های مختلف و مزایای جانبی متفاوت تری ارائه می کنند. در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین شرکت نماشویی ساختمان، به بررسی نکات مهم در انتخاب این شرکت ها خواهیم پرداخت.

پس در ادامه با اسپارد مگ و لیستی از بهترین شرکت های نماشویی همراه باشید!

در انتخاب شرکت نماشویی به کدام نکات توجه کنیم؟

برای اینکه بتوانید بهترین خدمات نماشویی را با بالاترین ایمنی و مطلوب ترین نتیجه دریافت کنید، لازم است به نکاتی در خصوص انتخاب این شرکت ها توجه داشته باشید. به عبارتی تعدادی از پارامترها به شما کمک خواهند کرد تا بهترین گزینه را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب کنید. از جمله این پارامترهای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده

اولین موردی که اعتبار یک شرکت را تضمین می کند، نیروهای حرفه ای نماشویی است. همانند بسیاری دیگر از کارهای ساختمانی شستشوی نما نیز کار هر کارگر ساده ای نیست زیرا در نماشویی از لوازم بخصوصی مثل طناب یا داربست استفاده می شود.

برای مثال در ساختمان هایی که طبقات کمتری دارند، برای نماشویی ابتدا داربست زده می شود. متخصص نماشویی نیز با کمک داربست به نظافت نمای طبقات می پردازد. با این حال این کار برای ساختمان های بیشتر از ۱۰ طبقه نه ممکن است و نه صرفه اقتصادی دارد. در چنین مواردی نماشویی با استفاده از طناب انجام می شود.

استفاده از طناب برخلاف تصور بسیاری، به مهارت و تخصص نیاز دارد تا فرد هم ایمنی خود را تامین کند و هم نماشویی را با بهترین کیفیت انجام دهد. پس مهم ترین عاملی که باید در انتخاب بهترین شرکت نماشویی ساختمان در نظر داشته باشید، میزان تخصص نیروهای آن است.

برای بررسی میزان مهارت نیروها می توانید از مشتریان قبلی پرس و جو کنید. اگر شرکت مربوطه وبسایت داشته باشد، با مراجعه به سایت و مطالعه نظر کاربران می توانید اطلاعات زیادی در خصوص نیروهای شرکت و همینطور دیگر فاکتورهای مهم همانند اعتبار نماشویی، هزینه خدمات و میزان رضایت مشتریان قبلی دریافت کنید.

انتخاب شرکت نماشویی

۲- انتخاب روش های نماشویی

بهترین شرکت های شستشوی نمای ساختمان برحسب نوع نما، بهترین روش و مواد را انتخاب می کنند. این انتخاب روش تاثیر بسیار زیادی در میزان نظافت نمای ساختمان دارد. برای مثال در نماشویی ساختمان های شیشه ای بلند، متخصص با کمک طناب در مقابل نما قرار گرفته و با استفاده از تی یا ابر و مواد شوینده ویژه به نظافت نما می پردازد.

در حالیکه این روش برای ساختمان های سنگی پاسخگو نبوده و هیچ آلودگی را تمیز نخواهد کرد. برای نماشویی ساختمان آجری و سنگی بهترین روش استفاده از واترجت است. در این روش آب با فشار زیاد نمای ساختمان را تمیز می کنند.

واترجت ها معمولا در دو نوع بنزینی و برقی موجود هستند. مدل بنزینی هزینه بالاتری دارد، از طرفی در محل های بدون برق سه فاز بهتین گزینه است. در هر صورت انتخاب بهترین دستگاه و شوینده برای شستشوی نما بر عهده شرکت است. بهترین شرکت ها این موارد را بر حسب نوع نمای ساختمان انتخاب می کنند، تا در کنار نظافت ساختمان مقاوم سازی نما با نماشویی نیز موفق باشند.

۳- نوع مواد شوینده نماشویی

مورد دیگری که در انتخاب بهترین شرکت نماشویی باید در نظر داشته باشید، کیفیت مواد شوینده مورد استفاده در نماشویی است. در قسمت بررسی روش نماشویی اشاره کوچکی نیز به مواد شوینده داشتیم اما حالا به صورت کامل تر به بررسی آن خواهیم پرداخت.

همانند انتخاب روش نماشویی، انتخاب مواد نیز باید بر حسب نوع و جنس نمای ساختمان باشد. برای مثال برای شستشوی برخی ساختمان ها تنها استفاده از آب کفایت می کند. در چنین شرایطی از دستگاه واترجت استفاده می شود. برای شستشوی تعدادی از نماها علاوه بر آب وجود سیلیس نیز ضروری است که در این صورت باید از دستگاه واترسندبلاست استفاده شود.

علاوه بر آب و سیلیس، برخی نماها باید با مواد اسیده شسته شوند. برای نماهایی که آلودگی های آنها با سیلیس تمیز نمی شود از شوینده اسیدی به اسم دیسکلر استفاده می شود. این ماده در کنار مزایایی که برای تمیز کردن آلوده ترین نماها دارد ممکن است با استفاده اشتباه به بافت نما آسیب برساند. به همین دلیل بار دیگر نقش مهم نیروی انسانی متخصص در انتخاب بهترین شرکت نماشویی به میان می آید.

نوع مواد شوینده نماشویی

۴- نحوه ثبت سفارش و هزینه خدمات نماشویی ساختمان

مورد دیگری که لازم است برای راحتی بیشتر توجه کنید، شیوه ثبت سفارش است. برای استفاده از خدمات شرکت های سنتی باید ابتدا با دفتر شرکت مربوطه تماس بگیرید. سپس برای اطمینان از اعتبار شرکت و امضای قرار داد لازم است به دفتر مراجعه حضوری داشته باشید.

در حالیکه با دریافت خدمات از شرکت های نسل جدید می توانید کلیه این مراحل را به راحتی و با سرعت بیشتر به صورت آنلاین به انجام برسانید بدون اینکه زمان زیادی را در ترافیک برای مراجعه حضوری در ترافیک و شلوغی روز تلف کنید. این شرکت ها علاوه بر ثبت سفارش آنلاین و آسان، هزینه خدمات را نیز اساس تعرفه های اتحادیه های مربوطه اعلام می کنند. در نتیجه دیگر نیاز نیست به نگران قیمت های غیرمنصفانه بازار باشید.

لیست شرکت های نماشویی ساختمان

حالا که نکات مهم در انتخاب بهترین شرکت نماشویی ساختمان آشنا شدیم، می توانیم نگاهی به تعدادی از شرکت ها سنتی فعال در این عرصه داشته باشیم که عبارتند از:

  • شرکت نماشویی اهورا طناب
  • شرکت ویو پارس
  • شرکت نماشویی بهاری
  • شرکت شستشوی نمای بهکارنما
  • شرکت کارویس
  • شرکت نماشویی تابناک
  • شرکت پاسارگاد نما
  • شرکت نماشویی آذرساب

(توجه داشته باشید که خدمات این شرکت ها محدود به شهر تهران است.)

لیست شرکت های نماشویی ساختمان

بهترین شرکت نماشویی ساختمان کدام است؟

در پاراگراف قبلی تعدادی از شرکت های نماشویی سنتی که تنها برای تهران و محله های محدودی از آن خدمات ارائه می کنند پرداختیم. با توجه به مواردی که در قسمت نکات مهم برای انتخاب شرکت نماشویی اشاره شد، موارد بالا تعدادی از پارامترهای لازم برای بهترین شدن را ندارند. مهم ترین این پارامترها شیوه ثبت سفارش، قیمت خدمات، آموزش متخصصین و محدوده گسترده ارائه خدمات است.

در نتیجه بهترین شرکت شستشوی نما باید همه این موارد را به صورت پک کامل در اختیار داشته باشد. به همین دلیل نیز لازم است با شرکت اسپارد آشنا شوید. اسپارد علاوه بر ارائه خدمات به کمک متخصصین حرفه ای و آموزش دیده، خدمات خود را به تمامی نقاط استان تهران و استان البرز (کرج) ارائه می کند. علاوه بر این شیوه ثبت سفارشی این شرکت به کارهای شما سرعت نیز خواهد بخشید.

خدمات نماشویی اسپارد

هزینه خدمات نماشویی اسپارد چقدر است؟

هزینه نماشویی هر ساختمان با ساختمان دیگر متفاوت است. شما می توانید این هزینه ها را به صورت دقیق و به صورت اینترنتی از متخصصین اسپارد دریافت کنید. تنها کافی است سفارش خدمات نماشویی را به صورت رایگان در اسپارد ثبت کنید. پس از اینکه مراحل ثبت سفارش رایگان را پشت سر گذاشتید، متخصص مربوطه با شما تماس گرفته و قیمت نماشویی ساختمان را به صورت دقیق برحسب شرایط و جنس نمای شما اعلام می کند.

توجه داشته باشید که در مراحل ثبت سفارش می توانید روز و ساعت موردنظر را نیز برای دریافت خدمات تعیین کنید. به همین راحتی بهترین خدمات از بهترین شرکت نماشویی ساختمان مدرن منتظر شماست!