نصب سرامیک

  • کاشی کاری حرفه‌ای
  • اعزام فوری نصاب ماهر

انتخاب کاشی مناسب برای سرویس بهداشتی می تواند برای هر کسی چالش بر انگیز باشد. چرا که عوض کردن کاشی های سرویس بهداشتی کار دشواری است و تعویض آنها هزینه زیادی خواهد داشت. بنابراین، شما باید هنگام انتخاب کاشی برای سرویس بهداشتی به طور دقیق مطالعه و برنامه ریزی داشته باشید.

پیش از اینکه در مورد رنگ کاشی های سرویس بهداشتی تصمیم بگیرید سعی کنید با دقت به سرویس بهداشتی خود نگاه کرده و به این موارد فکر کنید که آیا سرویس بهداشتی شما بزرگ است یا کوچک؟ آیا کاشی های تیره دوست دارید یا روشن؟ آیا با تمیز کردن زیاد مشکلی ندارید یا اینکه سرویس بهداشتی خود را ۲ هفته یکبار تمیز می کنید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که درباره بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی باید بدانید را به شما بگوییم.

چرا انتخاب بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی اهمیت دارد؟

زمانی که بحث از رنگ کاشی سرویس بهداشتی می شود، بسیاری از مردم نگران شلوغ شدن فضای سرویس بهداشتی می شوند. از آنجا که سرویس بهداشتی شما مکانی است که از آن زیاد استفاده خواهید کرد باید فضای محیط طوری باشد که به شما احساس راحتی و آرامش دهد. حال بنا به سلیقه خود، برخی افراد دوست دارند از کاشی با رنگ های مختلف و روشن استفاده کنند و برخی دوست دارند سرویس بهداشتی آنها محیطی خلوت با رنگ و طرح های ساده داشته باشد.

رنگ ها می توانند تاثیر زیادی بر محیط سرویس بهداشتی شما بگذارند. به همین دلیل باید به طور جدی در مورد انتخاب بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی چرا که تعویض آنها ممکن است هزینه زیادی داشته باشد.

انتخاب بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی کدام است؟

حالا که دانستیم به علت هزینه نقاشی چقدر انتخاب بهترین رنگ حایز اهمیت است می توانیم برخی از بهترین رنگ های کاشی برای سرویس بهداشتی را به شما معرفی کنیم:

۱-کاشی سفید یا کرم

کاشی های سفید یا کرم می توانند یکی از ساده ترین انتخاب ها برای سرویس بهداشتی شما باشد. کاشی های سفید و کرم یکی از بهترین گزینه ها برای سرویس بهداشتی های کوچک است. چرا که انعکاس نور بر روی این کاشی ها موجب می شود تا فضا بزرگتر دیده شود.

اگر به هر دلیلی نمی خواهید سرویس بهداشتی شما ظاهری روشن داشته باشد، می توانید از دوغاب های خاکستری یا مشکی برای کاشی ها استفاده کنید. این موجب می شود تا هارمونی جذابی در سرویس بهداشتی شما ایجاد شود و همچنین فضا را شیک نشان خواهد داد. با توجه به اینکه همچنان سرویس بهداشتی شما روشن و جادار به نظر می رسد. برای انجام این کار لازم است با طرز تهیه دوغاب سیمان نیز آشنا شوید!

کاشی سفید برای سرویس بهداشتی

۲-کاشی آبی کم رنگ یا سبز

به هر حال بسیاری از افراد ممکن است، رنگ و طرح های ساده و روشن را دوست نداشته باشند و قطعا برای آنها نیز گزینه های جذابی وجود خواهد داشت. یکی از گزینه های جذاب در بین برخی افراد کاشی آبی کم رنگ یا سبز هستند، به این دلیل که محیطی آرامش بخش را ایجاد می کنند.

رنگ های آبی و سبز یادآور طبیعت و دریا هستند که احساس آرامش را به شدت افزایش می دهند. اگر سرویس بهداشتی شما ابعاد کوچکی دارد، از یک کاشی کار حرفه ای بخواهید تا ایده های خود را به شما بگوید و با کمی خلاقیت می توانید یک فضای شگفت انگیز با کاشی های آبی کم رنگ یا سبز برای خود ایجاد کنید. پس می توانید این گزینه را نیز به بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی در لیست خود اضافه کنید.

۳-کاشی صورتی روشن

در حالی که ما معمولا توصیه می ‌کنیم برای سرویس بهداشتی های کوچک از رنگ‌ های روشن استفاده کنید تا فضا کوچک دیده نشود، این بدان معنا نیست که نمی ‌توانید در انتخاب ‌های خود خلاق باشید. کاشی های صورتی روشن تا تیره می ‌تواند انتخابی فوق ‌العاده برای سرویس بهداشتی های مدرن باشد، زیرا بدون اینکه محیط اطراف را تحت تاثیر قرار دهد، جلب توجه خواهد کرد.

۴-کاشی خاکستری روشن

برای سرویس بهداشتی های مدرن و آنهایی که تحت تاثیر طراحی داخلی صنعتی قرار دارند، کاشی های خاکستری روشن قطعا یکی از مواردی است که باید در نظر گرفته شود. رنگ خاکستری بسیار ظریف و منحصر به فرد است. کاشی های خاکستری براق و شیک هستند و به راحتی می توان آنها را با شیر و سایر اجزای سرویس بهداشتی هماهنگ کرد.

رنگ خنثی خاکستری به این معنی است که می تواند فضایی آرام و تمیز در سرویس بهداشتی ایجاد کند و از شلوغ دیده شدن فضا جلوگیری خواهد کرد.

کاشی خاکستری برای حمام

۵-کاشی خاکستری و مشکی

نظرات کاربران نصب سرامیک

درخواست نصب سرامیک

ترکیب کردن رنگ خاکستری و مشکی یکی از جذاب ترین و مدرن ترین ایده ها برای کاشی های سرویس بهداشتی می باشند. علاقمندان به رنگ های تیره قطعا جذب این طرح خواهند شد. کاشی کاری خاکستری و مشکی و افزودن لوازم چوبی باعث می شود سرویس بهداشتی شما بسیار شیک دیده شود.

۶-کاشی مشکی و طلایی

اگر می خواهید یک سرویس بهداشتی لاکچری داشته باشید حتما سراغ کاشی های مشکی و طلایی بروید. برای زیباتر دیده شدن فضا بهتر است از کاشی های مشکی طرح دار طلایی ساده استفاده کرده و شیر آلات را نیز از رنگ طلایی انتخاب کنید. با توجه به اینکه بسیاری از افراد رنگ های تیره را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب نمی کنند، با این حال طرفداران زندگی لاکچری می توانند از این ترکیب برای جذاب تر دیده شدن خانه خود استفاده کرده و لذت ببرند.

برای جذاب تر شدن محیط می توانید از کاشی هایی با روکش طلا نیز استفاده کنید البته هزینه خرید و همینطور قیمت کاشی کاری این موارد معمولا بیشتر از کاشی های ساده و معمولی است.

کاشی مشکی و طلایی

۷-کاشی بنفش

اگر می خواهید سرویس بهداشتی شما فضای گرمی داشته باشد بهتر از سراغ کاشی با رنگ بنفش بروید. کاشی های بنفش علاوه بر شیک بودن فضای گرمی را ایجاد می کنند. اگر کاشی های بنفش برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کردید بهتر است از روشویی چوبی و شیر های خاکستری در سرویس استفاده کنید.

البته پیشنهاد می کنیم به جای بنفش مایل به صورتی از بنفش یاسی رنگ و یا بادمجانی در تزئین سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. به این ترتیب می توانید این رنگ جذاب را نیز در لیست بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی قرار دهید!

۸-کاشی مینیاتوری و رنگ آمیزی

ترکیب کاشی های مینیاتوری سفید و رنگ خاکستری روشن اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما می توانید بخشی از دیوارهای سرویس بهداشتی خود را با کاشی های مینیاتوری سفید تزئین کرده و بخشی از دیوار را با رنگ خاکستری روشن نقاشی کنید. همچنین می توانید برای مدرن تر شدن فضای سرویس بهداشتی کاشی های کف را نیز از رنگ خاکستری روشن انتخاب کنید و از فضای مدرن لذت ببرید.

کاشی طرح دار برای سرویس بهداشتی

۹-کاشی های کف تیره رنگ

اگر از کاشی ‌های سفید یا روشن روی دیوارها استفاده می ‌کنید، ممکن است وسوسه شوید که رنگ های تیره‌ تری در کف سرویس بهداشتی را آزمایش کنید تا کمی تضاد ایجاد کنید. یکی از بهترین ایده ها این است که از کاشی های مشکی یا خاکستری تیره برای کف سرویس بهداشتی استفاده کرده و در حالی که سرویس بهداشتی شما روشنایی را به اندازه کافی دارد با کف تیره تضاد جالبی ایجاد خواهید کرد.

کاشی های کف تیره رنگ

۱۰-کاشی های رنگی متضاد

فضای سرویس بهداشتی خود را با کاشی های رنگی تزئین کنید. برای داشتن ظاهری بسیار مدرن و اصیل، کاشی ‌های دیواری را با رنگ‌ های متضاد به سبک شورون کاشی کاری کرده و فضایی عالی ایجاد کنید. رنگ های صورتی، سبز، آبی و مشکی به خوبی ترکیب می شوند و مدرنیته سرویس بهداشتی را افزایش می دهند. به یاد داشته باشید که بیش از سه رنگ تونال استفاده نکنید. به عنوان مثال رنگ صورتی را در نظر بگیرید و از مشکی به عنوان پایه استفاده کرده و رنگ سفید را ترکیب کنید.

چطور بهترین رنگ کاشی را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنیم؟

آیا به فکر بازسازی سرویس بهداشتی خود هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ انتخاب کاشی مناسب برای دیوارها و کف سرویس بهداشتی شما آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. چرا که گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

اولین قدم در دکوراسیون سرویس بهداشتی، انتخاب رنگ، اندازه و شکل کاشی ها است که به عواملی مانند ابعاد سرویس بهداشتی، وجود نور طبیعی بستگی دارد. همچنین باید به این فکر کنید که کاشی هایی که انتخاب می کنید می خواهید جلب توجه کنند یا ساده باشند؟ هدف اصلی از انتخاب کاشی این است که در کنار دوام، زیبایی و اصالت خود را در طولانی مدت حفظ کند.

امروزه کاشی های مختلف با جنس و طرح های گوناگون در بازار موجود است، به همین دلیل ممکن است در انتخاب آنها دچار سردرگمی شوید. به همین دلیل برای اینکه بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی را بدون معطلی و سردرگمی انتخاب می کنید می توانید از متخصصین اسپارد کمک بگیرید. خدمات کاشی کاری اسپارد علاوه بر همراهی شما در مراحل نصب کاشی، در انتخاب بهترین رنگ و مدل نیز همراه شما خواهد بود.

پس اگر شما نیز به دنبال نوسازی سرویس بهداشتی خود هستید، همین حالا تنها با یک کلیک سفارش خود را در اسپارد ثبت کنید!

نصب سرامیک

  • کاشی کاری حرفه‌ای
  • اعزام فوری نصاب ماهر
درخواست نصب سرامیک