میکروبلیدینگ ابرو

  • اعزام فوری متخصص باتجربه
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه

ابرو در جذابیت ظاهری صورت افراد نقشی اساسی ایفا می کند، از این رو کاملا طبیعی است که محصولات آرایشی و بهداشتی مربوط به آن کاملا متنوع و پرتعداد باشند. یکی از همین محصولات، صابون ابرو است. صابون ابرو مخصوصا برای کسانی که ابروهایی افتاده دارند، و یا آنکه می خواهند به ابروهایشان حالت هایی خاص دهند، محصولی بسیار کاربردی است. تنوع برندهای تولیدکننده صابون ابرو نیز بسیار بالا است و از این لحاظ، حتما می توانید گزینه ای که با سلیقه تان جور دربیاید را خریداری کنید.

اما از میان همه این محصولات، بهترین برند صابون ابرو کدام است؟ ویژگی های انواع برندهای صابون ابرو چیست؟ صابون ابرو چه مزایایی دارد که امروزه تا این حد محبوب شده است؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال ها هستید و می خواهید انتخاب مناسبی داشته باشید، حتما تا انتهای این مطلب همراهمان باشید.

صابون ابرو چیست؟

صابون ابرو که به آن صابون لیفت ابرو نیز گفته می شود، محصولی آرایشی است که بافت خمیری یا ژله ای شکل دارد و موجب خوش فرم شدن ابروها می شود. در واقع این محصول باعث می شود که ابروهای شانه زده شده به صورت ثابت نگه داشته شوند و بهم ریخته نشوند. مسئله ای که به زیبایی صورت کمک می کند. صابون ابرو همچنین برای افراد مسن که افتادگی پلک و ابرو دارند بسیار مناسب است، زیرا ابرو را به بالا نگه می دارد و باعث شادابی چهره می شود. در واقع کاری که صابون ابرو می کند، به تتوی ابرو یا حتی میکروبلدینگ شبیه است، اما قیمت میکروبلیدینگ ابرو و تتوی ابرو بسیار بالاتر بوده و از این رو استفاده از صابون تا این حد با استقبال روبرو شده است.

بهترین مارک صابون لیفت ابرو

نحوه استفاده از صابون ابرو چگونه است؟

کار کردن با صابون ابرو بسیار ساده است و قبلا هم مفصلا در مورد روش استفاده از صابون ابرو توضیح دادیم. اما در ادامه این راهنما شما را به طور خلاصه با نحوه استفاده از این محصول آشنا می کنیم:

در مرحله اول صورتتان را تمیز کرده و ابروهایتان را از هرگونه مواد آرایشی و کرم های پوست پاک کنید. سپس به سراغ براش مخصوص صابون ابرو بروید و آن را خیس کنید. در مرحله بعدی براش خیس را به صابون ابرو آغشته کنید و ابروهایتان را با این براش، در حالت دلخواهتان با ملایمت شانه بزنید. در نهایت کمی اجازه دهید که صابون ابرو خشک شود تا بتوانید نتیجه کار را ببینید و از آن لذت ببرید.

البته یک هشدار جدی هم برایتان داریم، و آن هم اینکه سعی کنید حتما از برندهای معتبر صابون ابرو استفاده کنید. به هر حال تنوع محصولات صابون ابرو بسیار بالا است، و اگر انتخاب خوبی نداشته باشید، بیشتر باعث می شوید که ابروهایتان آسیب ببینید. برندهای ضعیف از متریال باکیفیتی در تولید محصولاتشان استفاده نکرده و حتی منجر به ریزش تارهای موی ابرو می شوند. از این رو در هنگام خرید صابون، حتما به پارامترهای بهترین برند صابون ابرو توجه داشته باشید.

بهترین مارک صابون لیفت ابرو چه ویژگی هایی دارد؟

برای آنکه متوجه شوید آیا یک صابون ابرو مناسب است یا نه، حتما به فاکتورهای زیر توجه کنید:

۱- تقویت ریشه موی ابرو

مهمترین ویژگی یک صابون خوب، کیفیت آن است. کیفیتی که باعث می شود ریشه موها در قسمت ابرو تقویت شده و از ریزش آنها جلوگیری شود. پس اگر بعد از استفاده از صابون احساس کردید که ابروهایتان دچار ریزش شده اند، حتما برند صابون ابرویتان را عوض کنید.

۲- بافت سبک صابون

بعد از استفاده از صابون ابرو نباید این احساس را داشته باشید که ابروهایتان سنگین و خشک شده اند. یک صابون لیفت ابروی خوب به ابروهایتان حس طراوت می دهد، نه اینکه آنها را سنگین تر کند.

انواع صابون ابرو

۳- PH مناسب ابرو

پوست و ابروی انسان کمی حالت اسیدی دارد و صابون ابرو کمی خاصیت بازی. به همین خاطر حتما باید از صابونی با PH مناسب استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است ابروهایتان خشک شده و صورتتان پوسته پوسته شود.

۴- صابون مناسب سفیدک نمی‌ زند

بعضی از صابون‌ ها بعد از خشک شدن روی ابرو سفیدک می زنند. پس اگر نمی خواهید که با این مشکل در ابروهایتان روبرو شوید، حتما به سراغ بهترین برندها بروید.

بهترین برند صابون ابرو کدام است؟

همانطور که گفتیم، تنوع برندها در بازار محصولات آرایشی بسیار زیاد است. به همین خاطر انتخاب مناسب ترین صابون ابرو کار راحتی نیست و توصیه می شود که حتما از قبل اطلاعاتی در مورد انواع این محصولات داشته باشید. در ادامه جهت همین آشنایی شما، توضیحاتی در مورد برخی از بهترین مارک های صابون لیفت ابرو ارائه کرده ایم:

۱- صابون ابرو برند ممول

برند ممول یکی از شناخته شده ترین برندها در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است که در ترکیه فعالیت می کند. صابون ابروی این برند نیز کیفیت بسیار مطلوبی داشته و ضمن دارا بودن برخی از ویتامین ها (مثل ویتامین E و B) ماندگاری بالایی داشته و در عین حال به هیچ عنوان سفیدک نمی زند.

نظرات کاربران میکروبلیدینگ ابرو

درخواست میکروبلیدینگ ابرو

صابون ابرو ممول

۲- صابون لیفت ابروی برند لورآل

بدون شک یکی از بهترین برندها در تولید صابون ابرو، برند فرانسوی لورآل است. صابون های تولیدی توسط این برند کیفیت بسیار بالایی داشته و کاملا گیاهی اند. این صابون ها مملو از عصاره رزماری و ویتامین E هستند و ماندگاری کاملا مناسبی دارند. محصولات لورآل خیلی زود اثر کرده و ظرف ۲۴ ساعت ابروهایتان را لیفت می کنند. اگر با قیمت نسبتا بالای این برند مشکلی ندارید، انتخاب محصولات آن کاملا عاقلانه خواهد بود.

صابون ابرو لورآل

۳- صابون ابروی برند کالیستا

کالیستا یک برند خوب ایرانی است که هم کیفیت قابل قبولی دارد و هم قیمتش مناسب است. صابون ابروی کالیستا به خوبی جذب ابروها می شود و کاملا بی رنگ است. از صابون کالیستان برای لیفت مژه ها نیز استفاده می شود.

صابون ابرو کالیستا

۴- صابون ابرو برند بکا

برند بکا نیز یک محصول ایتالیایی – ایرانی است که کیفیت مناسبی دارد و از لحاظ اقتصادی مقرون بصرفه است. غلظت بالای صابون ابروی بکا باعث شده تا استفاده از مقداری کمی از آن باعث شود که ابروهایتان به خوبی حالت بگیرند. صابون بکا همچنین سفیدک نزده و ماندگاری نسبتا مناسبی دارد.

صابون ابرو بکا

۵- صابون ابروی مارک دفکتو

دفکتو برندی آلمانی است و می توان انتظار داشت که کیفیت آن بالا باشد. صابون ابروی دفکتو یکی از محصولات تولیدی این برند است که کیفیتش نسبتا مناسب بوده و ماندگاری اش بالا است، اما در عین حال برای کسانی که حساسیت پوستی داشته و صورتشان سریع دچار خارش می شود، چندان توصیه نمی شود.

صابون ابرو دفکتو

۶- صابون ابرو برند ایلماز

صابون ابروی ایلماز از جمله مشهورترین محصولات در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی است که طرفداران بسیاری نیز دارد. این صابون بافت ژله ای دارد و کاملا شفاف است، از این رو اصلا روی صورت به چشم نمی آید. ماندگاری بالا و سرعت بسیار زیاد در لیفت کردن ابرو از دیگر ویژگی های این محصول خوش قیمت است. البته برخی از مشتریان از سفیدک زدن این محصول ناراضی بوده اند.

صابون ابرو ایلماز

۷- صابون لیفت ابروی برند رولوشن مدل Styler

برند رولوشن نیز از جمله بهترین برندها در تولید محصولات آرایشی است و صابون ابروی Styler آن بسیار باکیفیت است. این محصول سفید نزده، حس طراوت را به ابروهایتان منتقل می کند و آنها را به زیباترین شکل فرم می دهد. قیمت این محصول به علت لوازم جانبی اش بالا است، اما اگر مشکلی با این مسئله ندارید، استفاده از آن را حتما توصیه می کنیم.

صابون ابرو رولوشن

۸- صابون ابروی برند اسنس

برند اسنس نیز آلمانی بوده و کیفیت محصولاتش بسیار بالا است. مخوصا صابون لیفت ابروی این برند که از محصولات گیاهی مثل رزماری تهیه شده و کاملا ضدحساسیت هستند، جواب خود را به خوبی پس داده و به همین جهت بدون هیچ تردیدی از جمله بهترین برندهای صابون لیفت ابرو می باشد.

صابون ابرو اسنس

چند نکته در رابطه نحوه استفاده از صابون لیفت ابرو

  • سعی کنید در استفاده از صابون ابرو افراط نکنید، زیرا در این صورت ممکن است با مشکلات پوستی و حتی ریز ابرو مواجه شوید.
  • شانه زدن بیش از حد ابرو نیز باعث می شود که ریشه ابرو ضعیف شود. از این رو دائما ابروهایتان را شانه نکنید تا آسیب نبینند.
  • برس ابرو که معمولا در کنار صابون قرار دارد را بیش از اندازه خیس نکنید، زیرا در این صورت ابروها خوب لیفت نمی شوند.
  • بعد از خشک شدن صابون روی ابروها، دیگر ابروهایتان را شانه نزنید، زیرا انجام این کار به ریشه ابرو آسیب وارد می کند.
  • ترجیحا از برس هایی نرم و لطیف برای لیفت ابروهایتان استفاده کنید.

صابون ابرو یا تتوی ابرو؟ کدام یک بهتر است؟

صابون ابرو بیشتر برای خوش فرم کردن ابروها و لیفت کردن آنها به سمت بالا استفاده می شود، اما تتوی ابرو اغلب برای کسانی استفاده می شود که می خواهند حالت خاصی به ابروهای خود دهند و برخی نقاط کم موی آن را پر کنند. در واقع این دو فرایند علی رغم شباهت هایی که به هم دارند، اما در عمل کاملا متفاوت از هم هستند. با این وجود اگر بخواهیم مقایسه ای بین این دو انجام دهیم، باید بگوییم که استفاده از خدمات رنگ و تتوی ابرو اسپارد، برای کسانی که می خواهند مدت بیشتری از ابروهای حالت دار و پرپشت لذت ببرند، کاربردی تر است، اما استفاده از بهترین برند صابون ابرو به کسانی توصیه می شود که از ابتدا ابروهای پرپشتی دارند، اما می خواهند به صورت موقت به آنها حالت داده و به سمت بالا متمایلشان کنند.

رنگ و تتوی ابرو

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت