میکروبلیدینگ ابرو

  • اعزام فوری متخصص باتجربه
  • بهترین تکنیک و مواد اولیه

ابروهایتان کم پشت است و همیشه از رشد کند آن ناراضی بوده اید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است و مثل خیلی افراد دیگر هیچ موقع از ظاهر ابروهایتان رضایت نداشته اید، نگران نباشید! خوشبختانه روش هایی وجود دارد که می تواند سرعت رشد ابروهایتان را تسریع کند. ممکن است تا به حال به کمک راه هایی مثل ژل ابرو، ریمل یا حتی فیبروز ابرو به صورت موقتی کم پشت بودن ابروهایتان را فراموش کرده اید باشید، اما چه کسی است که نداند این کارها با دوام نیستند و مشکل اساسا از جای دیگری است؟!

شاید عجیب به نظر برسد، اما روش هایی خانگی برای رشد سریع ابرو وجود دارند که اتفاقا جواب خود را به خوبی پس داده اند و اکثر افرادی که آنها را امتحان کرده اند، از نتیجه بدست آمده کاملا رضایت داشته اند. انجام این روش ها بسیار ساده و بدون دردسر است و نیازی نیست که کارهای عجیب و غریب و نشدنی انجام دهید. آنچه در ادامه این مطلب آورده ایم، توضیح مفصل همین روش ها است. پس اگر می خواهید یک درمان مطمئن برای ابروهای کم پشتتان پیدا کنید و رشد آنها را بیشتر نمایید، تا انتها همراهمان باشید.

پرپشت شدن ابروها

علت ریزش ابرو چیست؟

بهتر است قبل از هر چیز علت کم پشت بودن ابروهایتان را ریشه یابی کنید تا بتوانید بهترین راه حل را برای برطرف کردن آن پیدا کنید. کم پشت بودن ابروها خیلی اوقات به دلیل ریزش بیش از اندازه موهای آن است. اینکه علت ریزش ابرو چیست، معمولا به یکی از موارد زیر مربوط می شود:

۱- اختلالات هورمونی

اختلال در ترشح هورمون ها که در بازه هایی مثل بارداری یا شیردهی اتفاق می افتد یکی از عوامل موثر در ریزش ابروها و همچنین کاهش سرعت رشد آنها است. متخصص پوست در صورتی که احتمال دهد منشا ریزش ابرو به این مورد برمی گردد، یک چکاپ کامل می دهد تا علت مشخص شود.

۲- استفاده دائم از مواد آرایشی بی کیفیت

مواد آرایشی غیراستاندارد قیمت مناسبی دارند، اما مطمئن باشید به خرج هایی که بعدا مجبور خواهید صرف درمان مشکلات پوست و مو کنید نمی ارزند. اگر دائما از موادی بی کیفیت بروی پوست صورتتان استفاده کنید، هم رشد طبیعی ابروها تحت تاثیر قرار می گیرد و هم ریزش موهای آن شروع می شود.

۳- اضطراب غیرمعمول

میزانی از استرس و اضطراب در زندگی امروزی عادی است، اما اگر این استرس بیش از اندازه بالا رود، حتما موجب ریزش موهای سر و ابرو می شود.

چه بیماری های سرعت رشد ابروها را کاهش می دهند؟

علاوه بر موارد بالا، برخی بیماری ها نیز می توانند موجب کندی رشد ابروها و حتی ریزش آنها شوند. دقیقا به همین خاطر است که توصیه می کنیم در صورت مواجهه با ریزش غیرعادی ابروها، حتما با متخصص مشورت نمایید. برای آشنایی بیشتر شما، در بخش زیر فهرستی از برخی بیماری هایی که روند طبیعی رشد ابروها را تحت تاثیر قرار می دهند، ذکر کرده ایم:

  • اگزما؛ این بیماری به علت تحریک پوست و خارش بیش از اندازه، موجب ریزش موها می شود.
  • کم کاری تیروئید؛ خشکی پوست ناشی از این بیماری به نازک شدن موها و کم پشت شدن ابروها منجر می شود.
  • لوپوس؛ یک بیماری خود ایمنی است که منجر به ریزش موهای سر و ابرو می شود.
  • آلوپسی آرئاتا؛ این بیماری فولیکول های مو را تخریب می کند و منجر به ریزش سکه ای بخش هایی از مو می شود.

روش های رشد ابرو

بهترین روغن ها برای رشد سریع ابروها

استفاده از روغن های طبیعی از جمله بصرفه ترین و ساده ترین روش ها برای افزایش سرعت رشد ابروها است و هزینه تتوی ابرو یا قیمت های زیاد سرم ابرو را هم ندارد. مخصوصا روغن هایی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

۱- روغن کرچک

این روغن شاید بهترین ماده طبیعی برای افزایش رشد ابروها باشد. روغن کرچک سرشار از مواد مغذی مثل پروتئین ها و ویتامین ها است که در رشد موهای ابرو بسیار موثرند. برای استفاده از روغن کرچک پنبه را به روغن آغشته کنید، سپس پنبه را به ابروها بمالید و آن را چند دقیقه ماساژ دهید. می توانید ۳۰ دقیقه یا حتی یک شب تا صبح به روغن زمان دهید تا جذب پوست شود. در نهایت صورت را با آب ولرم بشویید. برای بدست آمدن نتیجه انجام روزانه این کار به مدت ۳ تا ۴ هفته ضروری است.

روغن کرچک افزایش رشد ابروها

۲- روغن زیتون

روغنی سرشار از ویتامین E که استفاده موضعی از آن برای درمان انواع بیماری های پوستی کاربرد دارد. برای پرپشت شدن ابروها نیز می توانید از روغن زیتون به دو روش بهره ببرید: در روش اول کافی است هر شب کمی روغن زیتون گرم شده را روی ابروهایتان ماساژ دهید تا نتیجه آن را بعد از چند هفته ببیند. در روش دوم نیز می توانید چند قطره عسل طبیعی را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید و به مدت تقریبی ۳۰ دقیقه روی ابروها قرار دهید. این کار را هر روز و به مدت ۲ تا ۳ هفته انجام دهید تا نتیجه بگیرید.

۳- روغن بادام

روغن بادام تلخ که سرشار از مواد پروتئینی و ویتامین ها است یک ماده عالی برای افزایش سرعت رشد موهای ابرو است. کافی است هر شب قبل از خواب کمی روغن بادام را روی ابروهایتان به آرامی ماساژ دهید تا اثر آن در پرپشت شدن ابروها و همچنین افزایش درخشندگی آنها را مشاهده کنید.

۴- روغن نارگیل

روغن نارگیل مستقیما فولیکول های مو را تحریک می کند و از این راه رشد ابروها را بیشتر از قبل می نماید. برای بدست آمدن نتیجه بهتر می توانید به صورت روزانه روغن نارگیل را به همراه چند قطره آبلیمو روی ابروهایتان ماساژ دهید و بعد از ۳۰ دقیقه صورتتان را بشویید.

نظرات کاربران میکروبلیدینگ ابرو

درخواست میکروبلیدینگ ابرو

روغن نارگیل و زیاد شدن ابروها

۵- روغن رزماری

در صورتی که به روغن رزماری حساسیت ندارید و یا بوی آن اذیتتان نمی کند، می توانید از آن به عنوان یک داروی طبیعی بسیار عالی برای رشد ابروها بهره ببرید. کافی است که ابروهایتان را هر شب با روغن روزماری ماساژ دهید و بگذارید جذب پوستتان شود و صبح آن را بشویید. فقط مراقبت کنید که سوزش پوست بیش از اندازه نباشد (و اگر اینطور بود، بهتر است از یک روغن دیگر استفاده کنید).

سایر روش های خانگی برای پرپشت شدن ابروها

ممکن است به هر دلیلی نخواهید از روغن های طبیعی برای رشد سریع ابرو استفاده کنید. در این صورت می توانید از راه حل های جایگزین استفاده کنید که در ادامه به کاربردی ترین آنها اشاره کرده ایم:

۱- آب پیاز

چه خود پیاز و چه آب پیاز؛ چه مصرف خوراکی پیاز و چه استفاده موضعی از پیاز؛ فرقی نمی کند که پیاز را چطور مصرف می کنید، زیرا این ماده همیشه خاصیت خود را به بدن می رساند. مثلا در این مورد، می توانید از آب پیاز به عنوان درمانی برای ضعیف شدن تار موی ابروها و ریزش آنها استفاده کنید. در این روش یک پیاز را رنده کنید و آب آن را جدا نمایید. سپس به کمک یک قلموی مناسب این آب پیاز را روی ابروهای خود بزنید. احتمالا باید کمی سوزش چشم را تجربه کنید، اما نتیجه کار، حتما ارزش آن را خواهد داشت.

۲- زرده تخم مرغ

یکی از مواد اصلی موی ابرو کراتین است که در خانواده پروتئین ها جای می گیرد. زرده تخم مرغ هم یک منبعی سرشار از پروتئین است و در نتیجه استفاده از آن تاثیر بسزایی در افزایش رشد ابروها دارد. برای استفاده از این روش در ابتدا زرده تخم مرغ را از سفیده آن جدا کنید. سپس زرده را هم بزنید تا حالت خامه ای پیدا کند. این زرده خامه ای شکل را روی ابروها بمالید و بگذارید ۱۵ – ۲۰ دقیقه باقی بماند. در نهایت صورت را آب سرد شستشو دهید. این کار را یک تا دو بار در هفته تکرار کنید تا نتیجه بگیرید.

زرده تخم مرغ رشد سریع ابروها

۳- سرمه

سرمه اصل موجب تقویت رنگدانه های ابرو و پرپشت شدن آنها می شود. کافی است هر شب قبل از خواب مقداری سرمه روی ابروهایتان بکشید و صبح صورتتان را بشویید. تکرار این کار به مدت چند هفته نتیجه بخش خواهد بود.

۴- فندق سوخته

فندق سوخته اثری اعجاب انگیز در افزایش رشد ابروها دارد. برای استفاده از خواص فندق سوخته در ابتدا پوست فندق را جدا کنید و آن را روی شعله آتش بگیرید تا کاملا سوخته شده، تغییر رنگ دهد و سیاه شود. سپس این فندق سوخته شده را خوب بکوبید و پودر آن را به کمک قلمو روی ابروهایتان بکشید. این کار را هر شب انجام دهید تا نتیجه بگیرید.

۵- سیر

سیر سرشار از گوگرد، ویتامین C، سلنیوم و مواد معدنی است که افزایش رشد ابرو و همچنین تقویت آنها را موجب می شود. مخصوصا گوگرد موجود در سیر باعث تحریک فولیکول های ابرو برای رشد مجدد می‌ شود. برای استفاده از سیر کافی است که یک حبه از آن را له کنید یا به خوبی آن را رنده کنید. سپس آن را به روی ابروهایتان بزنید و کمی صبر کنید. در نهایت صورتتان با آب سرد بشویید. در نظر داشته باشید که کمی سوزش طبیعی است، اما اگر بعد از ماساژ سیر روی ابروها التهاب آن بسیار زیاد بود، فورا صورتتان را بشویید و دیگر از سیر برای رشد سریع ابروها استفاده نکنید.

راه های رشد ابرو

معرفی دو سرم مخصوص برای رشد سریع ابرو

اگر می خواهید رشد ابروهایتان در بازه زمانی کوتاه افزایش پیدا کند و حوصله استفاده از محصولات طبیعی که بالاتر گفتیم را ندارید، باید به سراغ سرم های مخصوص افزایش سرعت رشد ابرو بروید. اگر سری به بازار محصولات بهداشتی و آرایشی بزنید، با انبوهی از برندهای صابون ابرو و سرم ابرو روبرو می شوید که تولیداتی برای رشد سریع تر ابروها داشته اند. اما واقعا کدام یک از این سرم ها و پمادها بهتر هستند؟ در پاسخ به این سوال، دو سرم باکیفیت را معرفی کرده ایم:

۱- سرم احیا کننده ابرو سریتا

سرم سریتا ماده ای رطوبت رسان است که از خشکی و شکننده شدن ابروها جلوگیری می کند و از این راه جلوی ریزش آنها را می گیرد. سرم سریتا دارای ویتامین E است که موجب افزایش استحکام ابروها و همچنین پرپشت شدن آنها می شود. برند سریتا همچنین کرم مخصوص افزایش رشد ابروها تولید می کند که کاملا گیاهی است و موجب تقویت موی ابروها می شود.

۲- سرم تقویت کننده ابرو سینره

سینره برندی مشهور در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و جواب خود را در این صنعت به خوبی پس داده است. سرم تقویت کننده ابرو سینره نیز که کارکرد اصلی آن افزایش گردش خون در محل ابروها است، موجب می شود تا رشد ابرو با سرعت بیشتری انجام شود و ابروها ضخامت و استحکام بیشتری هم داشته باشند.

راه های پرپشت شدن ابروها

آیا تتوی ابرو راه حلی مناسبی برای پر پشت شدن ابروها است؟

و اما از همه راه های بالا ساده تر، تتوی ابرو است. در طی فرایند رنگ و تتو ابرو، دانه های رنگی به غشای پوست و لایه های سطحی آن وارد می شوند و بدون رساندن کوچکترین آسیب به سلامتی شما فرم ابروی مورد نظر را ایجاد می کنند. تتو ابرو موجب می شود که ابروها پرتر به نظر برسند. اما برعکس راهکارهای بالا، کاری موقتی است. در نتیجه اگر می خواهید یک راه میان بر موقتی اما موثر برای پرپشت شدن ابروهایتان داشته باشید، تتوی ابرو را حتما توصیه می کنیم. فقط دقت کنید که این خدمات را حتما از مراکز معتبر دریافت نمایید.

ما در مجموعه اسپارد در همین راستا، کلیه خدمات رنگ و تتوی ابرو را در محل موردنظر مشتری ارائه می دهیم. متخصصین ما به خوبی آگاهی دارند که تتوی ابرو حساسیت بالایی دارد و دلیل این امر، نزدیکی ابرو به چشم و ابرو است. به همین خاطر در ارائه خدمات خود بسیار حساس هستند و سرویسی با بالاترین کیفیت را ارائه می دهند. اگر شما هم می خواهید از این خدمات بهره مند شوید، همین حالا می توانید دست به کار شوید و سفارشتان را در سایت یا اپلیکیشن اسپارد ثبت کنید.

رنگ و تتوی ابرو

  • بهترین تکنیک و مواد اولیه
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت