کلید سازی سیار

  • قفل‌سازی حرفه‌ای
  • مناسب‌ترین قیمت

احتمالا شما هم تا به حال تجربه گم شدن کلیدهایتان را داشته اید. این مطمئنا یکی از بدترین اتفاق هایی است که ممکن است بیفتد، چون مسلما هیچ کسی دوست ندارد پشت در بماند! حتی ممکن است بدون آنکه کلیدهایتان را بردارید، از خانه بیرون بزنید. در اینجا هم با مشکلی تقریبا مشابه روبرو خواهید شد؛ یعنی اینکه کلیدی ندارید که در هنگام بازگشت به منزل بخواهید درب آن را باز کنید.

البته این معضل حل نشدنی نیست و راه حل هایی دارد. در واقع برای این سوال که اگر کلید خانه گم شود چه باید کرد؟ پاسخ های بسیار متنوعی وجود دارد. فقط باید قبل از هر چیز آرامش خود را حفظ کنید و به شرایط مسلط شوید. زیرا گم شدن کلیدها، به معنای پایان دنیا نیست. تنها کافی است چند راهکاری را که در این مطلب توضیح می دهیم امتحان کنید، تا نتیجه مطلوب بدست آید.

کلید خانه گم شد چکار کنیم

به عنوان اولین قدم، کلید خانه گم شد چکار کنیم؟

بعد از آنکه متوجه شدید کلیدهایتان را گم کرده اید (یا احتمال دادید آنها را همراه با خود نیاوردید)، اول از همه خوب جیب هایتان را بگردید. محتویات جیب های لباس هایی که پوشیده اید را بیرون بریزید. همچنین کیف دستی یا کوله پشتی تان را هم خوب بگردید. خیلی اوقات با همین یک ترفند ساده کلید پیدا می شود و لازم نیست هزینه کلیدسازی را بپردازید. حتی خودروی خود را هم بگردید (مخصوصا درون داشبورد و زیر صندلی ها)، چون ممکن است کلید در آنجا باشد. اما اگر کلید باز هم پیدا نشد، خوب تمرکز کنید تا ببینید کلید را ممکن است در چه مکان هایی جا گذاشته باشید. به یاد بیاورید که به چه جاهایی رفته و با چه کسانی ملاقات کرده اید. این راه حل نیز در بسیاری مواقع کارساز است.

فقط توجه داشته باشید که تا جای ممکن گم شدن کلیدهایتان را اعلام نکنید. نیازی نیست که همه همکاران یا آشنایان شما با خبر شوند که کلید منزل را گم کرده اید. متاسفانه خیلی از سرقت ها با همین یک سرنخ کوچک بوجود می آیند.

اگر کلید خانه گم شود چه روش هایی برای باز کردن درب داریم؟

اگر کلیدتان در هیچ گوشه و کناری پیدا نشد، باید به سراغ اجرای راهکارهایی برای ورود به منزل بروید. به هر حال نمی توانید آنقدر بیرون از خانه منتظر بمانید تا کلید پیدا شود! پس بهتر است دست به کار شوید و درب را باز کنید. برای انجام این کار نیز دو راه حل اصلی دارید که در ادامه به آموزش آن ها می پردازیم:

۱- مراجعه به کلیدساز

آسان ترین و احتمالا بهترین راهی که بعد از گم شدن کلیدهایتان در پیش دارید، کمک گرفتن از کلیدساز است. خوشبختانه امروز در هر شهری ده ها و صدها مجموعه کلیدسازی وجود دارند که یکی از کارهایشان، باز کردن درب هایی است که کلیدشان گم شده است. این کار هم ریسک پایینی دارد، هم کم زحمت است و هم باعث می شود که به سرعت بتوانید وارد منزل شوید و از وقوع هرگونه اتفاق ناگواری جلوگیری کنید. همچنین تا جایی که می توانید خودتان تلاش نکنید که قبل را باز کنید، چون ممکن است به مغزی آن آسیب وارد شود و متحمل هزینه های بسیار زیادی شوید.

نظرات کاربران کلید سازی سیار

درخواست کلیدسازی سیار

باز کردن قفل با کارت اعتباری

۲- استفاده از یک کارت اعتباری

شاید عجیب به نظر برسد، اما این راه نیز یکی از بهترین گزینه های برای باز کردن انواع قفل آپارتمانی است. البته این روش برای درب هایی کاربرد دارد که قفل چندان سفت و سختی ندارند! مثلا درب های ضد سرقت را به سختی بتوان با کارت اعتباری باز کرد. نحوه انجام کار نیز ساده است: باید کارت اعتباری را لای درب قرار دهید، به شکلی که مقداری از زبانه بالاتر باشد. سپس سریعا کارت را به سمت پایین بکشید. هر چه سرعت کشیدن کارت بیشتر باشد، احتمال باز شدن درب نیز بیشتر است. این کار البته ترفندهایی هم دارد:

باید محکم کارت بانکی را در دست خود نگه دارید و تلاش کنید که کارت را بین درب و چهارچوب (کمی بالاتر از قفل درب) وارد کنید. اصلا هم نباید از محکم فشار دادن کارت بترسید، زیرا در این صورت ممکن است کارت وارد چهارچوب نشود. در عین حال همزمان که کارت را وارد درب و چهارچوب می کنید، باید آن را مدام به سمت بالا و پایین تکان دهید تا زمانی‌ که کارت به راحتی حرکت کند و بیشتر داخل برود. این کار را چند بار تکرار کنید تا درب به راحتی باز شود.

آیا برای باز کردن درب می توان از پلیس یا آتشنشانی کمک گرفت؟

پاسخ به این سوال مثبت است. در واقع اگر کلید شما گم شد، اما نتوانستید کلیدساز مطمئنی را پیدا کنید (مثلا آخر شب بود و به کلیدسازی ها دسترسی نداشتید)، می توانید از پلیس و یا آتشنشانی هم کمک بگیرید، زیرا مراجعه به آنها نیز یک راه حل گم شدن کلید خانه است. این افراد بعد از آنکه مطمئن شدند شما صاحبخانه هستید، حتما در باز کردن درب منزل کمکتان خواهند کرد. به هر صورت توصیه می کنیم تنها در صورتی با آتشنشانی یا پلیس تماس بگیرید که کاری ضروری در منزل داشته باشید و امکان مراجعه به راه حل های دیگر (کلیدسازی یا استفاده از کارت اعتباری) وجود نداشته باشد.

راه حل گم شدن کلید خانه

آیا لازم است که بعد از گم شدن کلید خانه، قفل را عوض کنیم؟

همیشه باید حواستان به امنیت منزل باشد. به همین خاطر توصیه ما این است که بعد از گم شدن کلید (و در صورت پیدا نشدن آن) حتما قفل ساختمان را عوض کنید. به هر حال این احتمال وجود دارد که کلید منزلتان در دست افرادی نااهل قرار گرفته باشد. در نتیجه تعویض قفل درب برای بالا بردن امنیت داخل منزل ضروری است.

البته برای تعویض قفل خانه حتما باید به قیمت های بالای این محصولات اشاره داشت. مخصوصا اینکه بعضی قفل ها بسیار گران هستند و عوض کردن سیستم کلی آنها هزینه بالایی خواهد داشت. در این گونه موارد نیز اولین نکته ما در پاسخ به سوال اگر کلید خانه گم شود چه باید کرد این توصیه است که حداقل توپی قفل (مغزی قفل) را تغییر دهید تا قفل با همان کلیدهای قبلی باز نشود.

قفل هوشمند درب

برای آنکه کلیدمان گم نشود چکار کنیم؟

اگر تا اینجای مطلب را خوانده باشید، حتما پاسخ این سوال که اگر کلید خانه گم شود چه باید کرد را گرفته اید. با این حال در صورتی که زیاد کلید گم می کنید، حتما باید به دنبال یک راه حل اساسی تر باشید. در چنین شرایطی توصیه ما استفاده از کلید و دستگیره هوشمند است. قفل های هوشمند با رمز یا به صورت لمسی باز می شوند و به هیچ کلیدی نیاز ندارند، در نتیجه مخصوص اشخاصی طراحی شده اند که هر چند وقت یک بار کلیدهایشان را گم می کنند! در واقع با استفاده از این نوع قفل ها دیگر لازم نیست که نگران گم شدن کلیدهایتان باشید، زیرا اساسا کلیدی وجود ندارد!

طراحی و ساخت کلیدهای هوشمند البته پیچیدگی های خاص خود را داشته و به مهارت بالا نیاز دارد. از این رو اگر می خواهید که از خدمات قفل سازی سیار بهترین متخصصین تهران و کرج بهره مند شوید، حتما روی کمک تکنسین های ما حساب باز کنید. متخصصین ما با داشتن سال ها تجربه در زمینه اجرای انواع قفل های هوشمند، می توانند مطابق با بودجه و نیاز شما بهترین و امن ترین قفل ها را برای منزلتان تعبیه کنند.

کلید سازی سیار

  • قفل‌سازی حرفه‌ای
  • مناسب‌ترین قیمت
درخواست کلیدسازی سیار