کوتاهی موی مردانه

  • اصلاح حرفه ای و اصولی
  • نرخ اتحادیه (۱۴۰۱)

خیلی از افراد به نادرست تصور می کنند که موی بلند فقط مخصوص خانم ها است. در حالی که خیلی از آقایان نیز نه تنها می توانند موی بلند داشته باشند، بلکه اتفاقا موی بلند بسیار زیاد به صورت آنها می نشیند. مدل موی بلند مردانه به حالت صورت برخی از آقایان می آید و دقیقا به همین خاطر است که امروز بسیاری از آقایان از این مدل ها استفاده می کنند. شاید شما هم از جمله کسانی باشید که حداقل یک بار موهایی بلند داشته و یا علاقه دارید که موی بلند را تجربه کنید. البته هر مدل موی بلندی به هر چهره ای نمی نشیند اما ما در این مطلب کمک می کنیم تا مناسب ترین مدل را انتخاب کنید.

مدل موی بلند مردانه چه انواعی دارد؟

تنوع مدل ها بسیار زیاد است و شما باید مدلی را انتخاب کنید که با ترکیب صورتتان همخوانی داشته و نتیجه خوب از کار دربیاید. در همین راستا در ادامه این مطلب شما را با بهترین مدل های موی بلند و نیمه بلند مردانه آشنا کرده ایم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. تا انتها همراهمان باشید. در ادامه برخی از محبوب ترین انواع مدل مو بلند مردانه را معرفی کرده ایم:

۱- مدل موی دم اسبی

یکی از قدیمی ترین و رایج ترین انواع مدل موی بلند که بین خانم ها و آقایان بسیار محبوب است. همانطور که از اسمش پیدا است، این مدل از دم اسب الگو می گیرد. برای آنکه موهایتان را به مدل دم اسبی دربیاورید، کار خیلی ساده ای در پیش رو دارید. کافی است موهایتان را صاف کرده، به عقب شانه کنید و سپس آنها را با یک کش مو محکم ببندید.

مدل موی دم اسبی مردانه

۲- مدل موی گوجه ای (دم خرگوشی)

یکی از جذاب ترین، شیک ترین و جدیدترین مدل های موی مردانه همین مدل موی گوجه ای است. این مدل به ترکیب اکثر صورت ها می آید و بخصوص در سال های اخیر میان جوانان بسیار محبوب شده است. برای آنکه موهای خود را دم خرگوشی یا گوجه ای ببندید، باید موها را مثل مدل دم اسبی ببندید و فقط به جای رها کردن انتهای مو، آن قسمت از مو را در زیر کش جمع کنید. چنین کاری باعث می شود که انتهای مو در یک قسمت کوچک جمع و جور شوند.

مدل موی گوجه ای

۳- مدل مو فرق از وسط

مدل موی بلند فرق وسط با آنکه نسبتا قدیمی است، اما همچنان طرفداران خاص خود را دارد. این مدل مو برای صورت های کشیده کاملا مناسب است. حالت دادن به مو برای آنکه فرق از وسط بگیرد نیز ساده است. تنها کافی است به کمک یک شانه و سشوار وسط موهای خود را در بالای سر از هم جدا کنید.

مدل موی بلند فرق وسط

۴- مدل موی کلاسیک

این مدل احتمالا رایج ترین مدل موی نیمه بلند مردانه در بین آقایان است. به ویژه برای کسانی که کمی تنبل هستند و دوست ندارند در روز وقت زیادی به موهایشان اختصاص دهند، مدل موی کلاسیک یک انتخاب مناسب است. اگر موهایتان را بلند بگذارید (تقریبا تا سر شانه) و به آن کمی حالت دهید تا به پشت گوش هایتان متمایل شود، مدل موی کلاسیک خواهید داشت. استفاده از ژل و حالت دهنده مو نیز تاثیر زیادی در زیباتر کردن این مدل دارد.

مدل موی کلاسیک مردانه

۵- مدل موی موج دار

مدل موج دار بین سلبریتی ها بسیار محبوب است و به علت استایل خاصی که به آقایان می دهد، یک مدل موی مردانه بسیار پرطرفدار بین جوان ها نیز به حساب می آید. خیلی افراد به طور ذاتی موج دار دارند و تنها کافی است بگذارند تا موهایشان کمی بلند شوند. اما اگر می خواهید خودتان مدل موج دار به مو دهید، در ابتدا موهای قسمت جلو را کمی به حالت پف کرده درست کنید و با استفاده از محصولات حالت دهنده مو، اجازه دهید تا دنباله موها حالت موج دار خود را پیدا کند.

مدل موی بلند موج دار

۶- مدل موی بلند فر

البته آقایان معمولا خیلی به موی بلند فر علاقه ای ندارند و سعی می کنند موهایشان را صاف کنند. اما اگر شما از دسته افرادی هستید که موهایتان به طور ذاتی فر است یا این مدل را دوست دارید، حتما به طور منظم از حالت دهنده مخصوص موی فر استفاده کنید تا مو همیشه زیبایی خود را حفظ کند.

ضمنا در اسپارد خدمات فر دائم و موقت مو نیز می توانید سفارش دهید و خدمت مورد نظر را در منزل خود دریافت کنید.

مدل موی مردانه فر

۷- مدل موی آندرکات (دور کوتاه)

مدل موی آندرکات در بین قشر خاصی از جوانان رواج دارد و نسبتا مدرن است. در این مدل، موهای دور سر کوتاه می شوند و موهای بالا و پشت سر بلند باقی می مانند. این مدل مو نیاز به مراقبت نسبتا زیادی دارد و همیشه باید حواستان باشد که منظم و تمیز باشند. گفتنی است که پیاده کردن این مدل مو کار نسبتا پر زحمتی است و به همین خاطر قیمت اصلاح موی سر آقایان با این مدل بالا است.

مدل موی آندرکات

۸- مدل موی دردلاک

این مدل مو از آفریقا آمده و به تدریج بین آفریقایی تبارهای آمریکا و اروپا بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است. در سالیان اخیر این مدل بین دیگر جوانا نیز گسترش پیدا کرده و به یک مدل محبوب بین کسانی تبدیل شده که موهایی بلند و مجعد دارند. دردلاک ترکیب بسیار خاص و منحصربفردی را به چهره شما می بخشد، اما تمیز کردن آن دشوار بوده و برای آنکه نتیجه کار حرفه ای باشد، حتما باید از کمک آرایشگران ماهر بهره بگیرید.

مدل موی بلند آفریقایی

چند نکته در مورد انواع موی بلند و نیمه بلند مردانه

  • در انتخاب مدل موی مناسب حتما به حالت صورت خود توجه کنید، زیرا هر مدل مویی به هر ترکیب چهره ای نمی آید.
  • مدل های بلند مو معمولا حالت رسمی ندارند و به همین خاطر اگر مدام به جلسات بسیار رسمی رفت و آمد دارید، استفاده از این مدل مو توصیه نمی شود.
  • حتما هنگام خرید موس، ژل و تافت مو دقت کنید که کیفیت بالایی داشته و متناسب با جنس و حالت موهایتان باشند.
  • اگر می خواهید ظاهری اروپایی تر پیدا کنید، می توانید مدل موی بلند خود را به رنگ بلوند در آورید.
  • یک مدل خیلی مناسب برای آقایان با سن بالاتر، مدل موی بلند با رنگ خاکستری و جو گندمی است.
  • ترجیحا در هنگام حالت دادن به موهای بلند خود، به مدل ریش خود و انطباق آن با مدل مو توجه کنید.

مدل موی نیمه بلند مردانه

چه مدل موی بلندی را برای خود انتخاب کنیم؟

همانطور که گفتیم، در انتخاب مدل موی بلند مردانه، علاوه بر سلیقه خود باید به حالت چهره تان نیز دقت کنید. اما اینکه چه مدل مویی به چه ترکیب چهره ای می آید کار هر کسی نیست و اگر نمی خواهید که پشیمان شوید، حتما از تجربیات یک آرایشگر با تجربه کمک بگیرید. آرایشگرها روزانه با ده ها نفر سر و کار دارند و بهتر از هر کسی می دانند که به هر صورتی چه مدل مویی می نشنید. آرایشگران اصلاح موی سر آقایان در اسپارد در همین راستا آماده اند تا ضمن بررسی دقیق حالت چهره شما، بهترین پیشنهادها را به شما ارائه داده و در نهایت مدل موی موردنظرتان را پیاده کنند. حتما می توانید روی کمک ما حساب باز کنید!

همچنین در اسپارد خدمات ویتامینه و کراتینه موی آقایان نیز ارائه می شود که با چند کلیک می توانید برای این خدمت سفارش ثبت کنید.

کوتاهی موی مردانه

  • اصلاح حرفه ای و اصولی
  • نرخ اتحادیه (۱۴۰۱)
درخواست کوتاهی مو