خدمات بافت مو

  • اجرای انواع بافت حرفه‌ای
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت

بافت مو از هزاران سال پیش در میان انسان ها رایج بوده است. اجداد ما نخستین کسانی بودند که موهای خود را بافتند و به آن نظم دادند. البته بافت مو در زمان های قدیم بیشتر جنبه مراقبتی داشت تا موها هم کمتر در معرض آلودگی قرار بگیرند و هم انسان ها بتوانند راحت تر کارهای روزمره خودشان را انجام بدهند. امروزه اما انواع مدل بافت مو میان دخترها و پسرها رایج شده که علاوه بر کاربردی بودن، جنبه ظاهری قابل توجهی نیز دارند.

شاید شما هم با دیدن انواع مدل های بافته شده مو اینطور احساس کنید که بافت موی زنانه و مردانه کار دشواری باشد. اما واقعیت این است که اگر به خوبی انواع مدل بافت مو را بشناسید و بدانید که روش انجام هر یک چگونه است، احتمالا خودتان نیز به راحتی بتوانید موهایتان را مطابق سلیقه تان ببافید. در همین راستا در ادامه این مطلب شما را با انواع بافت موی مردانه و زنانه آشنا می کنیم و توضیحاتی را راجع به هر یک ارائه می دهیم. با ما همراه باشید.

مدل بافت مو دخترانه

چطور انواع مدل بافت مو دخترانه را بشناسیم؟

بافت مو در میان دخترها و خانم ها بسیار رایج است. حتی شاید بتوان گفت که از میان انواع مدل موی زنانه، این مدل یکی از محبوب ترین ها باشد و علی رغم قدمت بسیار زیاد، با تغییرات زیادی که از گذشته تاکنون پیدا کرده است، یکی از جدیدترین مدل های موی دخترانه نیز باشد. در ادامه شما را با برخی از انواع این مدل آشنا می کنیم:

۱- بافت موی فرانسوی

بافت مو فرانسوی از میان انواع اروپایی یکی از محبوب ترین ها به شمار می رود. این نوع بافت مو حالتی بسیار لطیف دارد و چهره شما را لوکس تر می کند، از این رو برای مهمانی ها و دورهمی ها بسیار مناسب است. بافت موی فرانسوی انواع مختلفی دارد که از آن جمله می‌ توان به بافت فرانسوی جلوی سر، بافت فرانسوی خرگوشی و بافت فرانسوی یک‌ طرفه اشاره کرد.

۲- بافت موی آفریقایی

بافت موی آفریقایی احتمالا یکی از رایج ترین انواع مدل موی بافتنی باشد. مدل بافت مو جدید آفریقایی همیشه در حال تغییر است. در یکی از جدیدترین انواع این مدل، موها به کف سر  می چسبد و پوست سر در بخش هایی نمایان می شود. در این نوع دسته های نازک مو را به یکدیگر می بافند و به همین دلیل برای کسانی که موهایی فر، وز و بلند دارد، یک انتخاب بسیار مناسب است. بافتن مو به شکل آفریقایی به کمی حوصله و مهارت نیاز دارد، و توصیه می کنیم که در این مسیر ترجیحا از یک آرایشگر ماهر کمک بگیرید.

انواع بافت مو

۳- بافت موی تیغ ماهی

نظرات کاربران خدمات بافت مو

درخواست بافت مو

اگر می خواهید خیلی سریع موهای خود را ببافید و ظاهری شیک و ساده پیدا کنید، بافت موی تیغ ماهی یک پیشنهاد عالی است. در این نوع بافت، ابتدا موها را به دو دسته مجزا از هم تقسیم کنید. سپس قسمت نازکی از دسته سمت چپ جدا کنید و آن را به دسته سمت راست اضافه کنید. در گام بعدی، قسمت نازکی از دسته راست را جدا کرده و به موهای سمت چپ اضافه کنید. این کار را تا انتهای مو انجام دهید و در نهایت با یک کش، موها را سفت کنید. بافت تیغ ماهی نیز انواع بسیار مختلفی مثل منظم در پشت سر، مدرن و رنگی دارد. قیمت بافت مو تیغ ماهی نیز نسبتا مناسب است.

۴- بافت موی دردلاک

این مدل بافت مو جلوی سر به تازگی در میان دخترهایی که موهای خیلی بلندی دارند، بسیار رایج شده است. در بافت موی دردلاک از برخی اشیای خارجی مثل مهره های چوبی، نخ های رنگی، دسته موهای رنگی و وسایلی از این قبیل استفاده می شود. بافت مو به صورت دردلاک کار چندان آسانی نبوده و توصیه می شود که به کمک آرایشگر انجام شود.

بافت مو فرانسوی

۵- بافت موی هلندی

بافت موی هلندی نیز از جمله مدل های محبوب اروپایی است که اتفاقا به سادگی روی سر قابل پیاده کردن است. برای این کار ابتدا موهایتان را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید. در مرحله لعد از جلوی موها قسمت باریکی را جدا کنید و آن را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید (قسمت اول در جلو، قسمت دوم در وسط و قسمت سوم در پشت سر). سپس خیلی ساده از یط طرف سر شروع به بافتن کنید و هر بار یک دسته به موها اضافه کنید.  همین کار را برای سمت دیگر سر نیز انجام دهید تا بافت مویتان تکمیل شود. این مدل مو از جمله جدیدترین مدل های موی زنانه به شمار می رود.

۶- بافت موی تل

بافت تل از این جهت که یک قسمت مو را آزاد و یک قسمت دیگر را آزاد و لخت نشان می دهد، در بین دختران بسیار محبوب است. به خصوص آنکه این مدل مو در زیر شال و روسری بسیار زیبا است. بافت موی تل شبیه بافت فرانسوی است، با این تفاوت که باید از یک طرف سر شروع می کنید و کاری به موهای دو طرف ندارید. برای این کار، قبل از آنکه شروع به بافتن کنید، قسمت جلوی سر (یعنی گوش تا گوش) را از سایر قسمت های مو جدا کنید. سپس یک طرف سر را به شکل ساده ببافید. به این ترتیب که از یک طرف دسته کوچکی مو جدا می‌کنیم و با هر سری بافتن، دسته‌ای مو به قسمت وسطی اضافه می‌ کنیم. زمانی که بافت از یک طرف سر به طرف دیگر رسید، بافت مو تمام شده است.

    

انواع مدل بافت موی پسرانه با انواع بافت زنانه متفاوت است؟

بافت مو دیگر فقط مخصوص خانم ها نبوده و بسیاری از آقایان نیز می توانند مدل موی بافته شده را برای خود انتخاب کنند. انواع مدل موی بافت پسرانه نیز مشابه با انواع دخترانه است (مثل مدل ساده، تیغ ماهی، آفریقایی و دردلاک). اما برخی مدل موها که در ادامه آنها را معرفی کرده ایم بیشتر توسط آقایان استفاده می شوند:

۱- مدل بافت موی پسرانه زیگزاگی

بافت های زیگزاگی، یک مدل بافت مو کوتاه بسیار جذاب است. شکستگی ها و انحناهایی در طول رشته بافت دارد که ظاهر جذابی به سر شما می بخشند. این مدل به خصوص در میان پسر بچه ها بسیار طرفدار دارد.

بافت موی مردانه

۲- مدل بافت موی پسرانه تار عنکبوتی

این مدل شبیه تار های عنکبوت می باشد که مو ها از اطراف سر آویزان اند. از میان انواع مدل بافت مو، این مدل کمتر رایج است.

۳- مدل بافت موی پسرانه تاج

بافت موی تاجی دقیقا دور سرتان قرار می گیرد و باعث می شود چهره تان لاکچری تر به نظر برسد. بافت هایی که در این مدل به صورت دایره ای دور سر شما قرار می گیرند، دقیقا هم اندازه و متقارن هستند. این مدل بخصوص در بین پسرهای جوان بسیار محبوب است.

۴- مدل بافت موی پسرانه دو تایی

یک مدل بسیار ساده بافته شده در میان آقایان، همین مدل دو تایی است. در میان انواع بافت مو، ظرافت های این مدل اندک است و بخصوص برای کسانی که موهای ضخیم و خشکی دارند مناسب است. در این مدل مو را به دو قسمت تقسیم کرده، دو رشته بافت را از جلو سر شروع می کنند و همان رشته ها را تا انتهای سر می بافند.

مدل بافت مو جلوی سر

چند نکته در رابطه با انواع بافت موی جلوی سر

  • اگر می خواهید بافت موی شما ماندگاری بیشتری داشته باشد، مدل آفریقایی را پیشنهاد می کنیم.
  • می توانید برای جذابیت بیشتر موهایتان از کاموای رنگی استفاده کنید که جلوه ای فانتزی به صورتتان می دهد.
  • بافت موی درشت واضح تر است و به راحتی دیده می شود، اما بافت ریز جذابیت نسبتا بیشتری دارد.
  • در صورتی که موهای بلندی دارید، لازم نیست که همه آن را ببافید. می توانید بخشی را آزاد بگذارید و قسمتی از جلو یا کنار سر را با مدل مورد علاقه تان ببافید.
  • به یاد داشته باشید که بافتن مو باعث می شود شستشوی آنها دشوارتر شود. از این نظر قبل از اقدام به این کار، حتما سختی های آن را هم بشناسید!

مدل بافت مو جدید

مراجعه به آرایشگاه برای بافت مو به صرفه است؟

بافتن مو علی رغم آنکه کاری نسبتا وقت گیر است، اما به دلیل زیبایی ظاهری که به فرد می دهد، یک امر کاملا رایج و محبوب در دنیای امروزی است. وقتی که موهایتان بافته شده باشد، همیشه ظاهری آراسته تر خواهید داشت. البته به دلیل تخصصی بودن کار حتما توصیه می کنیم که برای پیاده کردن انواع مدل بافت مو روی سرتان، حتما از خدمات بافت مو آرایشگران اسپارد استفاده کنید تا هم خیالتان از بابت نتیجه راحت باشید و هم مدت ها بتوانید از مدل موی زیبای خود لذت ببرید.

خدمات بافت مو

  • اجرای انواع بافت حرفه‌ای
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
درخواست بافت مو