اصلاح صورت آقایان

  • اعزام فوری پیرایشگر ماهر
  • براساس نرخ اتحادیه (۱۴۰۱)

شاید شما تا به امروز هم از خود پرسیده باشید اصلاح صورت با تیغ بهتر است یا ماشین؟ روش های مختلفی برای اصلاح صورت آقایان وجود دارد که از میان آنها اصلاح صورت با تیغ و همچنین استفاده از ماشین اصلاح متداول ترین شیوه ها به شمار می روند. فرقی نمی کند که ریش داشته باشید و یا آنکه موی زیادی روی صورتتان نروید، زیرا در هر صورت هر از چندگاهی باید صورت خودتان را تمیز و مرتب کنید. کاری از طریق فرایند اصلاح صورت آقایان انجام می شود. بخصوص که این روزها مثل جدیدترین مدل های موی مردانه، تنوع مدل ریش صورت نیز بسیار بالا است که برای اجرای هر کدام از آنها باید از وسایل خاصی استفاده کنید.

پاسخ به این سوال که اصلاح صورت با تیغ بهتر است یا ماشین، تا حد زیادی به نوع پوست فرد و مهارت وی در کار کردن با تیغ یا ماشین اصلاح بستگی دارد. در همین رابطه طرفداران هر دو روش دلایل خود را می آورند و به همین خاطر شیوه اصلاح خود را بهتر از روش دیگر تلقی می کنند، اما واقعیت این است که انتخاب بهترین روش از میان این دو شیوه، تا حد زیادی به عادات خود فرد بستگی دارد. در همین راستا در ادامه مطلب کمی بیشتر در این رابطه صحبت می کنیم تا بتوانید با خیال راحت بهترین روش اصلاح صورت را برای خودتان انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

اصلاح صورت با تیغ

قبل از اصلاح صورت باید چه کارهایی را انجام داد؟

برای آنکه اصلاح خوبی داشته باشید (به خصوص اصلاح با تیغ ریش تراش)، قبل از آنکه بخواهید فرایند عملی کار را شروع کنید، باید پوست صورتتان را آماده اصلاح کنید. به همین منظور قبل از اصلاح صورت را کمی مرطوب کنید. رطوبت موجب ضعیف شدن و شل شدن ریش ها نیز می شود و کار اصلاح را راحت تر می کند. حتی می توانید قبل از اصلاح دوش بگیرید تا همه چیز آماده کوتاه کردن ریش ها باشد. البته در صورتی که دوش گرفتن امکان پذیر نباشد، صورت خود را کاملا با آب بشویید و سپس یک دستمال مرطوب و ترجیحا گرم را به مدت چند دقیقه روی صورت خود قرار دهید.

همچنین می توانید از کرم های مخصوص و روان کننده ها که اکثرا در داروخانه ها پیدا می شوند استفاده کنید. این کرم ها پوست را کاملا آماده اصلاح می کنند و حساسیت های موضعی در هنگام اصلاح و بعد از آن را کاهش می دهند. هنگام خرید این کرم ها دقت کنید که حتما کیفیت لازم را داشته باشند.

استفاده از ماشین ریش تراش چه مزایا و معایبی دارد؟

اولین مزیت استفاده از ماشین ریش تراش، سادگی کار با آن است. به طوری که کافی است سری ماشین را روی خود بگذارید تا کار اصلاح به صورت خودکار صورت بگیرد. استفاده از این ماشین ها احتمال ایجاد خراش و زخم روی پوست را نیز کاهش می دهد و به همین خطرات کمتری نسبت به تیغ دارد. همچنین ماشین های اصلاح قابل تنظیم بوده و به ویژه برای وضعیت های خاص مانند گذاشتن ته ریش مناسب تر هستند. البته ماشین های اصلاح در کنار مزایای گفته شده معایبی هم دارند که در ادامه به شما توضیح داده می شوند.

این ماشین ها قابلیت استفاده در حالت خشک را نیز دارند، یعنی در هر حالتی و بدون آنکه نیاز باشد حتما صورت خود را مرطوب کنید، می توانید از آنها استفاده نمایید. و در آخر اینکه ماشین های اصلاح راحت و خوش دست هستند و علاوه بر سرعت کار اصلاح و یک دست شدن آن، به راحتی خط های دلخواه در صورت را بدون نگرانی از خراش صورت برای شما ایجاد می کنند.

نظرات کاربران اصلاح صورت آقایان

درخواست اصلاح صورت

مهمترین عیب ماشین های موزر و ریش تراش این است که اصطلاحا موها را از ته نمی تراشد و به همین خاطر هیچ زمانی پوست صورتتان کاملا بدون مو و تمیز نمی شود. در نتیجه اگر می خواهید صورت بسیار تمیز و مرتب و بدون مو داشته باشید، استفاده از ماشین اصلاح توصیه نمی شود. همچنین بهتر است که در استفاده از ماشین ریش تراش محتاط باشید و بیش از اندازه از آن استفاده نکنید تا سلامت پوستتان حفظ شود.

کوتاه کردن ریش با تیغ

استفاده از تیغ اصلاح چه مزایا و معایبی دارد؟

اول از همه به نکته دقت داشته باشید که این تصور که اصلاح صورت با تیغ باعث می شود که مو بیشتر شود درست نیست. البته اصلاح با تیغ فولیکول مو را فعال می کند، اما این به معنای رشد سریع تر و یا ضخیم تر شدن موی صورت نیست. با این وجود اما اصلاح با تیغ صورت را کاملا تمیز و یکدست می کند و به همین خاطر یک راه بسیار عالی برای کسانی است که می خواهند روز خود را با چهره ای شیک و کاملا تمیز شروع کنند.

هنگام اصلاح با تیغ همچنین خراش هایی قرمز رنگ روی پوست ظاهر می شود که در صورتی که سطحی باشند، بعد از مدتی از بین می روند و جای نگرانی نیست. البته در هنگام استفاده از این وسیله حتما باید دقت بالایی داشته باشید، در غیر این صورت احتمال زخم کردن پوستتان وجود دارد. و در آخر اینکه وسایل نوک تیز آرایشگاه ها به صورت بالقوه امکان انتقال بیماری های ویروسی مثل ایدز و هپاتیت را دارند؛ از این رو در استفاده از آنها حتما دقت کرده و به نکات بهداشتی توجه کنید.

آیا استفاده از تیغ اصلاح باعث تیره تر شدن پوست می شود؟

به طور قطع، استفاده مکرر از تیغ و ژیلت سبب حساس شدن پوست می شود. در صورتی که به طور روزانه و مرتب از ژیلت استفاده شود، فولیکول های مو حساس و تحریک شده و رشد مجدد و بیشتر صورت می گیرد. با اصلاح مجدد و زودهنگام، این موها فرصت رشد پیدا نکرده و مجددا تراشیده می شوند. در نتیجه پوست این ناحیه تیره تر خواهد شد. البته اگر هزینه اصلاح صورت آقایان را به جان بخرید از یک متخصص آرایشگری برای این کار کمک بگیرید، او از روش هایی استفاده خواهد کرد که تیرگی احتمالی پوست شما به حداقل برسد.

اصلاح صورت با ماشین ریش تراش

در نهایت اصلاح صورت با تیغ بهتر است یا ماشین؟

بعد از آنکه مزایا و معایب اصلاح موی صورت با تیغ و ماشین ریش تراش را توضیح دادیم، نوبت به آن می رسد که بهترین وسیله را انتخاب کنیم. در همین رابطه به ذکر نکته زیر بسنده می کنیم:

استفاده از تیغ یا ریش تراش بسته به نوع پوست هر فردی در نظر گرفته می شود. برخی افراد با تیغ و بعضی هم با ریش تراش بهتر اصلاح می کنند. به طور کلی استفاده از ریش تراش برای انواع پوست ها چه حساس و غیر حساس مناسب تر بوده و در عین حال کار با آن آسان تر است. به علاوه هنگام کار با ریش تراش آسیب و برش بر سطح پوست ایجاد نشده اما با استفاده از تیغ، ممکن است پوست صورت دچار برش شود. در نتیجه اگر اصرار ندارید که صورتتان حتما از ته تراشیده شده و کاملا تمیز شود، استفاده از ماشین ریش تراش را در اولویت قرار دهید.

چند نکته در رابطه با اصلاح صورت با تیغ و ماشین ریش تراش

  • برای آنکه صورتتان بعد از اصلاح کمتر جوش بزند و قرمز بشود، حتما از خمیر اصلاح در قبل و بعد از اصلاح استفاده کنید. البته این کرم را هیچ گاه با دست روی صورت پخش نکنید و حتما از وسایل مخصوص کمک بگیرید. استفاده از این کرم ها سوزش هنگام اصلاح را کاهش می دهد و باعث می شود پوست نرم تری داشته باشید.
  • حتما مطمئن باشید که تیغ اصلاحتان تیز باشد. یک تیغ کند فرایند اصلاح را با مشکل مواجه می کند و علاوه بر آنکه به خوبی نمی توانید صورتتان را تمیز کنید، احتمالا آن را زخم هم خواهید کرد!
  • ماشین اصلاحتان را با روغن مخصوص به موقع روغن کاری کنید تا کیفیت اصلاح همیشه مطلوب باشد.
  • حتما پس از اصلاح صورتتان را با آب ولرم شستشو دهید تا کاملا تمیز شود.
  • برای خشک کردن صورتتان یک حوله تمیز را به صورت ضربه ای روی صورتتان بزنید و هرگز آن را روی صورت نکشید.
  • ترجیحا برای استفاده از ماشین اصلاح فاصله بیاندازید و در روزهای متوالی از آن استفاده نکنید تا پوستتان آسیب نبیند.
  • توجه داشته باشید که تیغ و ژیلت کارکرد یکسانی دارند و تنها تفاوتشان این است که تیغ یک بار مصرف است، اما ژیلت را چندین بار می توان مورد استفاده قرار داد.

اصلاح صورت با ریش تراش

دریافت بهترین خدمات اصلاح صورت با کیفیت بالا چطور ممکن است؟

اگر تا اینجای مطلب را خوانده باشید، حتما دریافته اید که اصلاح صورت با تیغ بهتر است یا ماشین. در همین راستا اگر مراسمی خاص در پیش دارید و علاقه دارید که کار اصلاح صورت خود را به بهترین متخصصین این حوزه بسپارید، اسپارد یک انتخاب عالی برای شما است. شما می توانید با بهره مندی از خدمات اصلاح صورت آقایان، چهره شاداب تر و تمیز تر از قبل داشته باشید و ریش خود را به هر مدلی که دوست دارید در بیاورید.

اصلاح صورت آقایان

  • اعزام فوری پیرایشگر ماهر
  • براساس نرخ اتحادیه (۱۴۰۱)
درخواست اصلاح صورت