پاکسازی پوست بانوان

  • اعزام متخصص باتجربه
  • بهترین مواد اولیه

همه ما دوست داریم پوستی شفاف و سفید داشته باشیم. به همین دلیل سالانه هزاران محصول جدید با خاصیت روشن کنندگی پوست به بازار عرضه می شوند. قیمت بالای این محصولات باعث شده تعدادی از افراد سراغ گزینه های ارزان قیمت تری بروند. برای مثال می توان به روغن بچه اشاره کرد، اما سوال این است که آیا روغن بچه پوست را سفید میکند؟

در ادامه این مقاله ابتدا به سوال بالا پاسخ خواهیم داد. سپس انواع روغن بچه و تاثیرات آن ها روی پوست را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در انتها نیز سایر مزایای روغن بچه را برای پوست مرور می کنیم. پس با اسپارد مگ همراه باشید!

روغن بچه از چه موادی تشکیل شده است؟

پیش از اینکه به بررسی تاثیر و یا عدم تاثیر روغن بچه روی پوست بپردازیم، بهتر است نگاهی به ترکیبات آن نیز داشته باشیم. بخش اصلی روغن بچه را مواد معدنی تشکیل می دهد. این مواد معدنی در ساختار خود سیلوآلکان و آلکان های مختلفی را دارند که تصفیه شده هستند. البته در کارخانه ها همراه با مواد معدنی، اسانس و خوشبوکننده هم اضافه می شود.

همه این مواد از نظر ایجاد آلرژی در کودکان و یا بزرگسالان ایمن هستند. با این حال اگر به مواد ویژه ای آلرژی دارید، بهتر است یش از اعمال آن روی پوست صورت خود مقداری از آن را به پشت مچ دست خود بزنید. به این ترتیب می توانید از عدم ایجاد آلرژی توسط روغن بچه اطمینان حاصل کنید.

آیا روغن بچه پوست را سفید میکند؟

آیا روغن بچه پوست را سفید میکند؟

انواع روغن ضد لک و روشن کننده پوست گیاهی و همینطور کارخانه ای وجود دارد که در شفافیت بخشیدن به پوست موثر هستند. روغن بچه نیز یکی از آنهاست. پس در پاسخ به سوال بالا باید گفت که بله، روغن بچه نیز پوست را سفید می کند.

همانطور که از نام آن نیز مشخص است، این روغن اولین بار با کاربرد نرم کردن پوست کودکان به بازار وارد شد. اما به مرور برای روشن کردن و نرمی بخشیدن به پوست بزرگسالان نیز مورد استفاده قرار گرفت. البته باید توجه داشته باشید که اثرات روشن کنندگی آن به اندازه پاکسازی صورت در آرایشگاه نیست!

چند نوع روغن بچه در بازار موجود است؟

نظرات کاربران پاکسازی پوست بانوان

درخواست پاکسازی پوست

پیش تر به سوال آیا روغن بچه پوست را سفید میکند؟ پاسخ دادیم و دانستیم که این روغن در روشن کردن پوست موثر است. با این حال همه انواع روغن بچه در این خاصیت با یکدیگر برابر نیستند. مهم ترین عاملی که خواص هر روغن بچه را با دیگری متفاوت می کند، ترکیبات به کار رفته در آن است. در ادامه تعدادی از روغن بچه های معروف و پرکاربرد را با هم مقایسه کرده و مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • روغن بچه فیروز: بی شک روغن بچه فیروز یکی از بهترین روغن بچه های ایرانی است که قیمت مناسبی نیز دارد. علاوه بر این این روغن بچه هیچ ماده حساسیت زایی در ترکیبات خود ندارد. این نکته مثبت را می توان بهترین ویژگی فیروز برای پوست کودکان و همینطور بزرگسالان دانست.
  • روغن بچه موستلا: اگر پوستی حساس دارید این روغن بچه گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود. علاوه بر این روغن بچه موستلا با داشتن مرطوب کننده، امگا ۳ و ۶ و ویتامین E جزو بهترین روغن ها برای مراقبت از پوست و روشن کردن آن است.
  • روغن بچه سانوسان: روغن سانوسان با داشتن روغن بادام و زیتون گزینه مطلوبی برای روشن کردن پوست بزرگسالان و رطوبت بخشی به پوست کودکان است.
  • روغن بچه آردن: این روغن بچه با داشتن عصاره آلوئه ورا و روغن کالاندولا، بهترین انتخاب برای بهبود بخشیدن به التهابات پوستی و سوختگی است.
  • روغن بچه جانسون: از برندهای خارجی و بسیار معروف در زمینه تولید انواع روغن بچه و شامپو است. این روغن بچه می تواند برای پوست های معمولی و مختلط گزینه مناسبی باشد.

انواع روغن بچه

بهترین روش روشن کردن پوست با روغن بچه چیست؟

روش های مختلفی و متعددی برای روشن کردن پوست با روغن بچه وجود دارد. در ادامه هر ۴ روش روشن کردن پوست با این روغن را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

۱) ماساژ صورت با روغن بچه

  • ابتدا صورت خود را با آب و صابون بشویید.
  • سپس مقداری از روغن بچه را به نوک انگشتان خود بزنید و روی پوست نم دار کشیده و ماساژ دهید.

۲) استفاده از روغن بچه پیش از حمام

  • در یک روش دیگر نیز می توانید مقداری از روغن بچه را نیم ساعت پیش از دوش گرفتن روی پوست خود بمالید.
  • در حین شستشوی موهای خود اجازه دهید در رطوبت حمام روغن روی پوست باقی بماند. در انتها پوست را آبکشی کنید.

۳) روشن کردن پوست با روغن بچه در حمام

  • مقداری از روغن بچه را داخل وان حمام بریزید.
  • در طول استحمام پوست بدن شما در اثر این روغن روشن تر خواهد شد.

۴) استفاده از روغن بچه روی پوست بدن

  • در روش دیگری می توانید پس از روش گرفتن در حالی که پوستتان کمی رطوبت دارد مقداری از روغن بچه را روی پوست بدن بمالید.
  • ماساژ دادن با نوک انگشتان روی پوست مرطوب، جذب این روغن و در نهایت روشنی و شفافیت پوست را افزایش خواهد داد.

سفید کردن پوست با روغن بچه

روغن بچه علاوه بر روشن کردن پوست چه خواص دیگری دارد؟

در پاسخ به سوال “آیا روغن بچه پوست را سفید میکند؟” خاصیت روشن کنندگی روغن بچه و نحوه استفاده از آن را با ۴ روش مختلف مورد بررسی قرار دادیم. اما تنها خاصیت این روغن در روشن کردن پوست نیست. در ادامه دیگر مزایا و کاربردهای این روغن را نیز برای شما آورده ایم که عبارتند از:

۱- مرطوب کردن پوست، اصلی ترین خاصیت روغن بچه!

اولین هدف از تولید روغن بچه رطوبت بخشیدن و نرم کردن پوست حساس کودکان است. از آنجایی که بیشتر روغن بچه ها حاوی ویتامین E هستند، بزرگسالان نیز می توانند از آن برای کاهش خشکی پوست استفاده کنند.

علاوه بر این تعدادی از برندهای معروف روغن بچه همانند برند فیروز محصولات حاوی آلوئه ورا و یا اسطوخودوس نیز دارند که همراه با ویتامین E رطوبت بیشتری به پوست می بخشند. اگر شما نیز پوستی خشک دارید می توانید پس از دوش گرفتن این روغن را روی پوست خود اعمال کنید تا از فواید فوق العاده روغن بچه بهره مند شوید!

مرطوب کردن پوست، اصلی ترین خاصیت روغن بچه

۲- استفاده از روغن بچه به عنوان پاک کننده آرایش!

حتما شما هم برای پاک کردن آرایش خود از انواع میسلار واتر و پاک کننده های گران قیمت استفاده می کنید. جالب است بدانید که برای پاک کردن رنگدانه های لوازم آرایشی از روی پوست نیز می توانید از روغن بچه استفاده کنید.

برخلاف بسیاری از پاک کننده های آرایشی روغن بچه نه تنها پوست را خشک نمی کند، بلکه لطافت و نرمی نیز به آن می بخشد. پس می توان آن را بهترین جایگزین برای محصولات حاوی الکل و سایر ترکیبات مضر برای پوست دانست.

کاربردهای روغن بچه

۳- روغن بچه به عنوان برق لب!

ترک و خشکی لب ها از دیگر مشکلات پوستی است که معمولا در اثر کمبود ویتامین E اتفاق می افتد. با استفاده از روغن بچه علاوه بر نرم کردن لب ها می توانید ظاهری براق نیز به آنها بسپارید. با استفاده از مقداری روغن بچه می توانید با انواع بالم لب و یا برق لب در استفاده روزمره نیز خداحافظی کنید!

۴- درمان ترک پا با روغن بچه!

پیش تر اشاره کردیم که روغن بچه خشکی پوست را از بین می برد؛ درنتیجه می توان از آن برای درمان ترک و همچنین درمان پوسته پوسته شدن انگشتان پا نیز استفاده کرد. برای این منظور مقداری از روغن بچه را گرم کنید سپس با آن کف پا انگشتان را ماساژ دهید. بهتر است هنگام خواب جوارب نخی پوشیده و اجازه دهید تا صبح روی خشکی پا تاثیر کند.

۵- درمان موخوره و تقویت موها با روغن بچه!

در کنار مزایا و کاربردهای روغن بچه برای پوست، این بار می خواهیم به مزایای آن برای موها اشاره کنیم. موخوره را می توان یکی از شایع ترین مشکلات مو دانست. این مشکل معمولا در اثر خشکی و شکنندگی موها ایجاد می شود. هر چند با کوتاهی مو بانوان به صورت دوره ای و سرقیچی زدن می توان آن را بر طرف کرد. البته با کمک روغن بچه و اعمال آن روی نوک موها می توان از بروز موخوره جلوگیری و موها را تقویت کرد.

درمان موخوره با روغن بچه

بهترین روش سفید کردن پوست چیست؟

در این مقاله در پاسخ به سوال آیا روغن بچه پوست را سفید میکند؟ به خواص روشن کنندگی و دیگر مزایای روغن بچه برای پوست و مو اشاره کردیم. با این حال اگر می خواهید در کوتاه ترین مدت پوستی سفید و شفاف داشته باشید بهتر است از روش های دیگر نیز کمک بگیرید.

از جمله این روش ها می توان به پاکسازی و لایه برداری پوست در خانه اشاره کرد که بهترین گزینه برای سفید کردن پوست محسوب می شود. شما می توانید خدمات لایه برداری را در منزل خود نیز دریافت کنید. می پرسید چگونه؟ تنها کافی است سفارش خود را به صورت رایگان در اسپارد ثبت و قیمت لایه برداری پوست صورت با دستگاه را دریافت کنید. به همین راحتی بهترین خدمات سفید کننده پوست در منزل منتظر شماست!

پاکسازی پوست آقایان

  • پاکسازی اصولی و حرفه‌ای
  • بهترین مواد اولیه