ژلیش ناخن

  • اجرا مطابق با سلیقه شما
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت

زیبایی ناخن ها نیز به اندازه زیبایی و سلامت پوست صورت حایز اهمیت است. به همین دلیل امروزه از روشهای گوناگونی برای تزئین و زیباسازی ناخن ها استفاده می شود. یکی از روشهای پرطرفدار در میان خانم ها فرنچ ناخن است. اگر شما نیز به این روش علاقمند هستید، در ادامه با آموزش فرنچ کردن ناخن در خانه با ما همراه باشید!

فرنچ ناخن کلاسیک چیست؟ برای انجام آن به چه لوازمی نیاز است؟

فرنچ کلاسیک دقیقا همان مدل از فرنچ ناخن است که همین حالا در ذهن خود تصور می کنید. یک لاک با پایه بسیار روشن همانند نود یا صورتی کمرنگ با یک لایه لاک سفید رنگ در نوک ناخن. این مدل از فرنچ هیچگاه از مد نمی افتد و می توانید به راحتی در همه فصول سال از آن استفاده کنید. فرنچ کلاسیک در میان کسانی که فرم های مینیمال و ساده را دوست دارند نیز بسیار پرطرفدار است.

برای آموزش فرنچ ناخن کلاسیک در منزل باید لوازم زیر را آماده کنید:

  • یک کاسه کوچک آب گرم
  • حوله و یا دستمال
  • لاک ناخن سفید
  • لاک ناخن صورتی بسیار روشن، رنگ نود و یا رنگ پوست
  • بیس کت (Base coat) و تاپ کت (Top coat) برای افزایش ماندگاری و زیبایی فرنچ
  • استامپ فرنچ

فرنچ ناخن کلاسیک چیست؟

آموزش فرنچ کردن ناخن در خانه تنها در ۵ قدم ساده!

حالا که موارد بالا را تهیه کرده اید می توانیم به بررسی نحوه فرنچ کردن ناخن در خانه بپردازیم. برای این منظور تنها کافی است ۵ قدم زیر را به ترتیب دنبال کنید:

ناخن های خود را برای فرنچ آماده کنید!

پیش از شروع مانیکور فرانسوی یا همان فرنچ لازم است مراحل مقدماتی را طی کنید. بری همین یک کاسه را با آب گرم پر کرده و دستان خود را به مدت یک یا دو دقیقه در آن خیس کنید. این کار تمام چربی ها و خشکی پوست را از بین برده و به ماندگاری بیشتر مانیکور فرانسوی شما کمک می کند. از طرفی این مراقبت های اولیه از پوسته پوسته شدن ناخن نیز جلوگیری خواهد کرد.

از پوشش پایه و یا بیس کات استفاده کنید!

پس از خیساندن ناخن، آن را با دستمال و یا حوله خشک کنید تا مرحله دوم یعنی استفاده از بیس کت را شروع کنیم. این مرحله از مانیکور فرانسوی بسیار مهم است زیرا به طبیعی دیده شدن ناخن های طبیعی کمک کرده و سطح ناخن را کاملا صاف می کند. علاوه بر این بیس کات در افزایش چسبندگی لایه های بعدی لاک نیز موثر است.

از طرفی بیس کات در افزایش سلامت ناخن نیز موثر است. لاک ناخن می تواند علت زرد شدن ناخن باشد؛ درنتیجه با این لایه می توانید از این مشکل نیز جلوگیری کنید. قبل از اینکه مرحله بعدی را شروع کنید، اجازه دهید تا بیس کات خشک شود.

آموزش فرنچ کردن ناخن در خانه

با لاک سفید مرحله اصلی فرنچ را انجام دهید!

پس از خشک شدن بیس کات انگشت خود را روی یک سطح صاف قرار دهید و با کج کردن آن به سمت طرفین برس لاک را در گوشه ای از قسمت بالایی ناخن خود قرار داده و تا گوشه دیگر امتداد دهید. به همین ترتیب همه ناخن های خود را با لاک سفید فرنچ کنید. حالا لاک اضافی مانده در گوشه کنار را پاک کرده و اجازه دهید تا کامل خشک شود.

در این مرحله می توانید از استامپ مخصوص فرنچ کردن که اخیرا مد شده نیز استفاده کنید. برای استفاده از آن مقداری از لاک سفید را روی استامپ بزنید و ناخن خود را به آرامی روی آن قرار دهید. به همین راحتی می توانید فرنچ را انجام دهید!

از لاک ناخن نود و یا صورتی استفاده کنید!

منظور از لاک صورتی، صورتی جیق نیست در واقع یک لایه بسیار شفاف از لاک است که می تواند در طیف رنگی کرم و یا صورتی قرار بگیرد. حالا این لاک را روی ناخن های خود بزنید. این لایه به داشتن ظاهری یکدست و طبیعی تر کمک خواهد کرد.

از یک لایه تاپ کات استفاده کنید!

حالا می رسیم به آخرین مرحله از آموزش فرنچ کردن ناخن در خانه، یعنی استفاده از تاپ کات! این لایه علاوه بر افزایش شفافیت ناخن ها به افزایش ماندگاری فرنچ نیز کمک می کند. علاوه بر این وظیفه آبرسانی به کوتیکول ناخن را نیز برعهده دارد. شاید استفاده مکرر از لاک ناخن علت شکنندگی ناخن باشد، این لایه از این مشکل نیز جلوگیری می کند.

 آموزش فرنچ پرس

فرنچ معکوس چیست و چه تفاوتی با فرنچ کلاسیک دارد؟

فرنچ معکوس یکی از داغ ترین ترندهای دیزاین ناخن است. در این تکنیک برخلاف فرنچ کلاسیک به جای نوک ناخن، قسمت انتهایی ناخن و نزدیک به کوتیکول به شکل نیم دایره ای رنگ می شود. انجام این کار آسان است و زمان زیادی را از شما نمی گیرد. برای اجرای فرنچ معکوس ناخن به مواردی که در ادامه نوشته ایم نیاز خواهید داشت:

  • بیس کت و تاپ کت
  • لاک ناخن روشن
  • لاک ناخن تیره

فرنچ معکوس چیست

فرنچ معکوس در چند مرحله انجام می شود؟

برای انجام فرنچ معکوس نیز لازم است مراحل اولیه فرنچ کلاسیک را طی کنید. پس اول ناخن هایتان را آماده کرده و از یک لایه پایه استفاده کنید تا از لک شدن ناخن جلوگیری کند. حالا مراحل زیر ار دنبال کنید:

لاک مورد علاقه خود را انتخاب کرده و روی ناخن اعمال کنید!

نظرات کاربران ژلیش ناخن

درخواست ژلیش ناخن

بدونهیچ محدودیتی می توانید از هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید از رنگهای شفاف و روشن گرفته تا رنگهای تیره و مات و یا متالیک و براق. یک لایه نازک را با دقت روی کل ناخن پخش کنید تا وارد مرحله دوم از آموزش فرنچ کردن ناخن در خانه شویم.

ناخن شما آماده فرنچ معکوس است!

اگر به خاطر داشته باشید گفتیم که آماده سازی ناخن برای فرنچ معکوس نیز بسیار حایز اهمیت است. بخصوص رسیدگی به کوتیکول ناخن را باید در این نوع از فرنچ جدی بگیرید تا به نتیجه بی نقص و زیبایی دست پیدا کنید.

حالا می توانید با نوک برس لاک و یا با استفاده از لاک های ویژه طراحی ناخن، قسمت انتهایی و نزدیک به پوست را رنگ کنید. میزان ضخامت این لایه نیز برحسب سلیقه افراد متفاوت است. حتی همراه با فرنچ معکوس می توانید فرنچ کلاسیک را نیز انجام دهید و هردو مدل را با یکدیگر ترکیب کنید. در انتهای نیز لازم است تا کت را اعمال کنید تا میزان ماندگاری فرنچ افزایش پیدا کند.

راحت ترین روش انجام فرنچ برای مبتدیان چیست؟

اگر برای اولین بار بخواهید ناخن هایتان را فرنچ کنید شاید استفاده از خود لاک ناخن به تنهایی به نظرتان سخت برسد. به همین دلیل برای راحتی بیشتر فرنچ و افزایش کیفیت ظاهری آن بهتر است از یک نوار چسب پلاستیکی استفاده کنید. برای فرنچ کردن ناخن با نوار چسب نیز به بیس کت و تاپ کت و همینطور لاک نیاز خواهید داشت. اضافه کردن نوارچسب را به این لیست فراموش نکنید!

نحوه انجام فرنچ با نوار چسب به چه صورت است؟

حالا کافی است مراحل زیر را بررسی کنید تا بتوانید به راحتی و بدون پرداخت هزینه مانیکور و پدیکور فرنچ زیبایی برای ناخن های خود ارائه کنید:

نوار چسب ها را برش داده و آماده کنید!

پیش از اینکه مراحل اصلی فرنچ را شروع کنید، بهتر است نوار چسب ها را آماده کنید. تکه های کوچکی از آن را برش داده و به گوشه ای بچسبانید تا کارتان سرعت پیدا کند.

از یک پوشش پایه استفاده کنید!

اولین مرحله از آموزش فرنچ کردن ناخن در خانه استفاده از یک لایه لاک پایه پس از بیس کات است. انتخاب رنگ پایه اصلی برعهده خودتان است اما اگر به فرنچ با فرم کلاسیک علاقمند هستید، بهتر است رنگی روشن و سایه مانند را انتخاب کنید.

نوار چسب را روی ناخن بچسبانید!

پس از اینکه لایه اول خشک شد، نوار چسب های برش داده شده را تک به تک روی ناخن های خود بچسبانید. نوار چسب باید به گونه ای روی ناخن قرار بگیرد تا تنها نوک آن بیرون از چسب قرار داشته باشد. حالا روی این قسمت لاک سفید را اعمال کنید. البته در سالهای اخیر فرنچ رنگی نیز بسیار مورد پسند قرار گرفته است. پس می توانید به جای سفید از رنگهای دیگری نیز استفاده کنید.

نحوه انجام فرنچ با نوار چسب

نوار چسب را جدا کرده و تاپ کات بزنید!

پس از اینکه فرنچ کمی خشک شد نوار چسب را به آرامی از روی ناخن های خود جدا کنید. حتما این کار را با دقت و به آرامی انجام دهید تا به لایه اصلی آسیبی وارد نشود. حالا روکش ژله ای و شفاف تاپ کات را نیز اعمال کنید. به همین راحتی می توانید فرنچ ناخن را در منزل انجام دهید!

فرنچ ناخن با استفاده از لاک ژل

برای افزایش ماندگاری و همینطور زیبایی فرنچ می توانید از لاک ژل یا همان ژلیش ناخن نیز استفاده کنید. این روش را می توانید با خدمات کاشت ناخن نیز همراه کنید. برای فرنچ ناخن با روش ژلیش به بافر، لاک ژل، چراغ ال ای دی و سایر لوازم مورد استفاده برای آموزش فرنچ کردن ناخن در خانه که پیش تر ذکر شد نیاز خواهید داشت.

مراحل فرنچ به روش ژلیش به ترتیب زیر است:

  • ناخن های خود را آماده کنید. در این مرحله می توانید از روشهای مانیکور خشک و یا خیس استفاده کنید.
  • لایه اولیه از لاک ژل را اعمال کنید.
  • سپس ناخن ها را به مدت ۳۰ ثانیه در نور ال ای دی قرار دهید تا خشک شود.
  • حالا نوبت به اجرای طرح فرنچ می رسد که در قسمت های پیشین به صورت کامل به بررسی آن پرداختیم.
  • بار دیگر ناخن ها را در نور LED قرار دهید.
  • حالا نوبj به اعمال تاپ کات می رسد. در این مرحله نیز از لاک ژل استفاده می شود.
  • برای آخرین بار ناخن ها را در نور ال ای دی قرار دهید و از نتیجه نهایی فرنچ ناخن های خود لذت ببرید!

فرنچ ناخن با استفاده از لاک ژل

بهترین روش انجام فرنچ ناخن چیست؟

در این مقاله به بررسی روشهای مختلف آموزش فرنچ کردن ناخن در خانه پرداختیم. حتما هنگام لاک زدن به ناخن ها اگر راست دست باشد لاک ناخن های دست راستتان نتیجه خوشایندی نخواهد داشت و بالعکس. به همین دلیل اگر به دنبال بهترین و بی نقص ترین فرنچ ناخن هستید می توانید از خدمات ژلیش ناخن اسپارد استفاده کنید.

این خدمات برای کلیه مناطق استان تهران و البرز قابل ارائه هستند. شما نیز همین حالا می توانید از طریق گوشی همراه خود سفارشتان را ثبت کرده و از بهترین متخصصین و ناخنکاران خدمات فرنچ را در منزل خود دریافت کنید. به همین راحتی!

ژلیش ناخن

  • اجرا مطابق با سلیقه شما
  • تضمین منصفانه‌ترین قیمت
درخواست ژلیش ناخن