کوتاهی موی زنانه

  • متخصصین حرفه ای
  • اجرای انواع مدل مو

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که از کسی پرسیده باشید “موهایت را کجا کوتاه کرده ای؟” یا سوال کرده باشید که “صورتت را در کدام سالن زیبایی آرایش کرده ای؟”. این سوالات برای خیلی افراد پیش می آیند و معمولا هم از کسانی پرسیده می شوند که به آرایشگاهی درجه یک و کاربلد مراجعه می کنند. اما نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد، این است که اساسا چطور می توان یک آرایشگاه معتبر را از یک آرایشگاه معمولی تشخیص داد؟ یک آرایشگر خوب چه ویژگی هایی دارد؟ چطور است که بعضی افراد خیلی خوب آرایشگرهای حرفه ای را از افراد کم تجربه تشخیص می دهند؟

پاسخ به همه این سوالات تا حد زیادی به خود شما بر می گردد. کافی است ویژگی های آرایشگران حرفه ای را بشناسید تا خیلی سریع متوجه شوید جایی که به آن مراجعه کرده اید مکان مناسبی است یا نه. آرایشگرهای خوب ویژگی های بارز یکسانی دارند که اگر با آنها آشنا باشید، کارتان برای پیدا کردن بهترین ها ساده تر می شود. در ادامه این مطلب مهمترین ویژگی های آرایشگران حرفه ای و زبردست را آورده ایم. پس اگر می خواهید از این به بعد فقط به بهترین سالن های زیبایی مراجعه کنید، تا انتها همراهمان باشید.

شاخه های آرایشگر حرفه ای

یک آرایشگر خوب چه مشخصاتی دارد؟

می خواهید مشخصات آرایشگران حرفه ای را بدانید؟ این شما و این هم مهمترین پارامترهای یک آرایشگر خوب:

۱- داشتن مدرک فنی و حرفه ای

یک آرایشگر خوب علاوه بر تجربه عملی، باید دانش کار آرایشگری را هم داشته باشد. داشتن مدرک فنی و حرفه ای برای آرایشگران یک ملاک خوب برای تشخیص آرایشگران حرفه ای و معتبر است.

۲- بهداشت و نظافت محیط آرایشگاه

یک آرایشگاه مناسب نه تنها باید محیط تمیزی داشته باشد، بلکه باید از وسایل استریل شده استفاده کند. مخصوصا در خدماتی مثل مانیکور و پدیکور، اصلاح صورت با تیغ و … نظافت وسایل بسیار اهمیت دارد، زیرا چنین خدماتی به صورت بالقوه می توانند عاملی برای انتقال انواع بیماری ها باشند. در نتیجه اگر دیدی آرایشگاهی تمیز نیست، سریعا از آن بیرون بیایید!

۳- رفتار حرفه ای با مشتریان

آرایشگران خوب روابط عمومی قوی هم دارند و به خوبی می توانند به مشتری حس مثبت منتقل کنند. یک آرایشگر حرفه ای می داند با زبان بدن خود چگونه رفتار کند و در حین آرایش چه صحبت هایی با مشتریانش انجام دهد که حس آرامش را به وی منتقل کند. سکوت به موقع، صحبت به اندازه کافی و احترام به مشتری از جمله اصول رفتار حرفه ای با مشتریان است.

۴- وجود نیروهای کاربلد و متخصص در آرایشگاه

نظرات کاربران کوتاهی موی زنانه

درخواست آرایشگر

وجود نیروهای پرتعداد در آرایشگاه باعث می شود که وقت مشتری زیاد تلف نشود و کارش به سرعت انجام شود. مخصوصا در آرایشگاه های زنانه که خدمات تا حد زیادی تخصصی شده اند و هر فرد کار خاصی انجام می دهد(مثلا یک نفر رنگ مو، یک نفر اپیلاسیون، یک نفر مانیکور و یک نفر اصلاح) لازم است که همه افراد از مهارت بالا برخوردار باشند.

آرایشگر حرفه ای رنگ مو

۵- استفاده از مواد مرغوب و تجهیزات مدرن

آرایشگری تا حد زیادی وابسته به وسایلی است که آرایشگر از آنها استفاده می کند. کیفیت خدمات ارائه شده توسط آرایشگاهی که از وسایل مدرن و به روز استفاده می کند، با آرایشگاهی که هنوز در دوران گذشته درجا می زند قابل مقایسه نیست. متریال استفاده شده توسط آرایشگر نیز علاوه بر آنکه ضامن سلامتی شما است، در نتیجه کار اثر دارد. البته در این آرایشگاه ها طبیعتا هزینه بیشتری هم باید پرداخت کنید، اما تا حدی که این هزینه ی بیشتر منصفانه باشد، ارزش پرداخت هم دارد.

۶- دریافت هزینه مناسب

درست است که هزینه دریافتی توسط آرایشگر به احتمال زیاد ارتباط مستقیمی با مهارت او و همچنین مواد استفاده شده در فرایند آرایش دارد، اما توصیه می شود حتما آرایشگری را انتخاب کنید که تعرفه اش متناسب با جیب شما باشد. به هر حال مراجعه به آرایشگاه ها یک روتین است و تقریبا همه ما نیاز داریم که هر از گاهی به آرایشگاه ها مراجعه کنیم. پس چه بهتر که همیشه از آخرین نرخ آرایشگاه مردانه و زنانه مطلع باشیم تا بتوانیم آرایشگری را انتخاب کنیم که در کنار استفاده از مواد مطلوب، قیمت اصلاح موی سر منصفانه ای هم از مشتریانش دریافت کند.

۷- انضباط بالا و توجه به وقت مشتری

اکثر آرایشگاه ها از قبل به مشتری وقت می دهند. اگر آرایشگر نسبت به این وقت ها بی تفاوت باشد و نظم کافی برای مدیریت زمان نداشته باشد، مشتری کم کم دلسرد می شود و ترجیح می دهد که آرایشگاه دیگری را انتخاب کند. مشتری مداری و توجه به وقتی که به آنها داده است، یکی از شاخصه های اصلی آرایشگر خوب است.

۸- ارائه خدمات مختلف زیبایی

تجربه ثابت کرده که هرچه خدمات ارائه شده توسط آرایشگاه ها متنوع تر باشد، کیفیت کلی کار نیز بالاتر است. مثلا اگر یک آرایشگاه زنانه همه خدمات کوتاهی مو، رنگ مو، شینیون، مانیکور و پدیکور، اصلاح و … را ارائه دهد، احتمالا یک مجموعه حرفه ای است.

بهترین آرایشگر تهران

آیا می توان به نظرات دیگران برای تشخیص آرایشگر حرفه ای اعتماد کرد؟

توصیه می شود که قبل از مراجعه به آرایشگاه، حتما از مشتریان قبلی آن مرکز سوال کنید تا ببینید چه نظری در مورد آنجا دارند. در مورد رفتار پرسنل آرایشگاه، خدماتی که در مرکز ارائه می شود، قیمت خدمات و تجهیزات آن محل سوال کنید. طبیعتا هرچه نظرات دیگران مثبت تر باشد، آرایشگاه حرفه ای تر بوده و احتمالا بهتر می تواند از پس خدماتی بربیاید که شما می خواهید. حتی می توانید نظرات مردم در گوگل یا شبکه های اجتماعی را در مورد آرایشگاه بخوانید و بعد تصمیم بگیرید.

در عین حال در نظر داشته باشید که آرایش مو و صورت تا حد زیادی به سلیقه افراد هم بستگی دارد. در نتیجه عامل سلیقه می تواند فاکتوری مهم در نظرات دیگر مشتریان باشد. اما به هر صورت اگر نظر اکثر افراد نسبت به یک آرایشگاه مثبت بود، به احتمال بالا شما نیز راضی از سالن زیبایی باز خواهید گشت. به هر حال برند و اعتبار به سادگی بدست نمی آید. مجموعه های برند معمولا علاوه بر آنکه کیفیت خوبی دارند، به نظرات مشتریان نیز احترام می گذارند و به همین خاطر در طول زمان اعتبار زیادی برای خود دست و پا کرده اند. طبیعتا اعتماد کردن به این آرایشگاه ها ساده تر است.

آیا آرایشگران سیار هم کیفیت کار بالایی دارند؟

امروزه خیلی افراد ترجیح می دهند که به جای مراجعه به آرایشگاه و اتلاف وقت در آنها، از سرویس آرایشگر سیار استفاده کنند و از خدمات زیبایی در منزل خود بهره مند شود. در این سرویس آرایشگر به منزل مشتری مراجعه می کند و خدمات موردنیازش را انجام می دهد. اما سوالی که وجود دارد، اینکه آیا این آرایشگران هم مثل دیگری آرایشگران معتبری که در آرایشگاه ها حضور دارند، از مهارت و توانایی بالا برخوردار هستند یا خیر؟

بهترین آرایشگاه های تهران

در پاسخ باید بگوییم که کیفیت کار اکثر آرایشگران سیار اگر بیش از آرایشگر معمولی نباشد، کمتر هم نیست! کافی است آرایشگر سیار خوبی را انتخاب کنید تا به یک مشتری دائمی این خدمات تبدیل شوید و دیگر خودتان به آرایشگاه نروید. ما در مجموعه اسپارد برای آنکه کار شما را برای پیدا کردن یک آرایشگر خوب سیار راحت تر کرده باشیم، امکان ثبت سفارش آنلاین را برایتان فراهم کرده ایم. کافی است درخواست خدمات کوتاهی مو در منزل برای خانم ها یا اصلاح موی مردانه را ثبت کنید تا بتوانید لیستی از بهترین آرایشگران سیار را مشاهده کنید و در نهایت گزینه مدنظرتان را انتخاب کنید. در اسپارد با بهترین آرایشگران تهران و کرج تنها به اندازه چند کلیک فاصله دارید!

کوتاهی موی مردانه

  • اصلاح حرفه ای و اصولی
  • نرخ اتحادیه (۱۴۰۱)