نظافت منزل

  • نظافت در تهران و کرج
  • اعزام فوری نیروی ماهر

امروزه به کمک تکنولوژی و اینترنت، تعداد اپلیکیشن‌های به اصطلاح «کار راه انداز» زیاد شده است. در کنار سفارش آنلاین غذا، تاکسی و… حالا برای خدمات نظافت خانه نیز می‌توانیم از همین طریق اقدام کنیم. نه تنها برای سرویس‌ نظافت که برای انواع خدمات دیگر مانند سرویس قالیشویی، کفسابی، نماشویی، باغبانی، مبل‌شویی در محل و سرویس‌های دیگر هم می‌توان سفارش آنلاین خدمات ثبت کرد. با وجود سرویس‌دهنده‌‌های مختلفی که این خدمات را ارائه می‌کنند و هر کدام ادعای بهترین بودن را دارند، انتخاب بهترین اپلیکیشن برای خدمات منزل کمی دشوار خواهد شد! بنابراین پاسخ به این سوال که بهترین اپلیکیشن خدمات منزل کدام است کار آسانی نخواهد بود. به همین دلیل ما در این مطلب به نکاتی اشاره کرده‌ایم که یکبار برای همیشه به این سوال پاسخ می‌دهند.

چطور بهترین اپلیکیشن خدمات منزل را انتخاب کنیم؟

آن‌چه در ادامه خواهیم گفت به شما کمک می‌کند با اعتماد بیشتری به سراغ استفاده از خدمات آنلاین نظافتی بروید. پس اگر احساس می‌کنید به راحتی نمی‌توانید به نیروهای نظافتی و خدمات ارائه شده اطمینان کنید، این روش‌ها را امتحان کنید.

سابقه فعالیت اپلیکیشن خدماتی را بررسی کنید

طبیعی است که هر چقدر یک کسب و کار اینترنتی، زمان بیشتری از فعالیتش گذشته باشد قابل اعتمادتر خواهد بود. ارائه آنلاین خدمات خانگی با شیوه‌ی سنتی آن کاملا متفاوت است. همین موضوع سبب می‌شود یک اپلیکیشن به زمان بیشتری نیاز داشته باشد تا نقص‌های خود را برطرف کند و تجربه‌ی بهتری برای مشتری ایجاد کند. یک اپلیکیشن موفق، ادعاهای بزرگ و عجیب ندارد. بلکه سعی می‌کند با یک حرکت پیوسته و رو به جلو اعتبار بیشتری برای خودش جمع کند و خدمات بهتری ارائه دهد. با یک جستجوی ساده در اینترنت تاریخ تاسیس و آغاز فعالیت شرکت را پیدا خواهید کرد.

به وب‌سایت شرکت خدماتی سر بزنید

سایت شرکت خدمات نظافت را بررسی کنید. تمامی اپلیکیشن‌های نظافت، باید یک سایت معتبر داشته باشند که به توضیح خدماتشان بپردازند. به مجوزهای سایت دقت کنید. مثلا داشتن نماد اعتماد الکترونیکی یک مزیت محسوب می‌شود.

نظرات استفاده‌کنندگان از اپلیکیشن را بخوانید

یکی از راه‌های خوب برای آشنا شدن با مزایا و معایب یک اپلیکیشن، خواندن نظر و تجربه بقیه مشتریان است. به عنوان مثال در میان سرویس‌های خدماتی، سرویس نظافت سرویس خاص و حساسی است. پس باید مطمئن شوید که نیروی خدماتی از جای معتبری اعزام می‌شود. با خواندن تجربه دیگران از سرویس نظافت با معایب و مزایای اپلیکیشن بیشتر آشنا می‌شوید. همچنین واکنش شرکت خدماتی به کامنت‌های مختلف را خواهید دید. چرا که مسئولیت‌پذیری شرکت در برابر نظرات منفی نیز مهم است. از طرفی به‌خاطر داشته باشید افراد سخت‌گیر و یا افرادی که از خدمات نظافت ناراضی بوده‌اند تمایل بیشتری برای ثبت نظر دارند. به همین دلیل ممکن است تعداد نظرات منفی ثبت شده، بسیار بیشتر از تجربه‌های مثبت باشد. در حالی‌که در واقعیت درصد نارضایتی مشتریان از خدمات خانگی آن شرکت، زیر ده درصد است.

اپلیکیشن را نصب کنید!

نظرات کاربران نظافت منزل

درخواست نیروی نظافت

بدون آن‌که سفارشی ثبت کنید، اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. یک اپلیکیشن خوب نباید حجم زیادی داشته باشد. از طرفی باید طوری طراحی شده باشد که بدون کمترین سوال و ابهامی بتوانید سفارش ثبت کنید. بعد از نصب اپلیکیشن، آن را باز کنید و گشتی در محیط آن بزنید. با قابلیت‌های مختلف آن کار کنید و ثبت یک سفارش را تا انتها پیش ببرید. زیبایی بصری محیط اپلیکیشن نیز اهمیت دارد. همچنین به روند ثبت سفارش دقت کنید. مثلا در مورد سفارش نظافت امکان انتخاب خدمات مختلف نظافتی مانند گردگیری، شستشوی لباس‌ها، شستن ظروف و… یا امکان انتخاب نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا از جمله ویژگی‌های مثبت است.

با پشتیبانی اپلیکیشن تماس بگیرید

مطمئن شوید شماره‌ای ثابت و معتبر دارند. به لحن و برخورد نیروی پشتیبانی دقت کنید. همه‌ی سوال‌هایی که در ذهن دارید را از نیروی پشتیبانی بپرسید. سوال‌هایی مانند: جذب نظافتچی چگونه است؟ اگر خسارتی اتفاق بیفتد، جبران آن با کیست؟ نیروهای نظافتی تا چه حد آموزش دیده هستند؟ خرید مواد شوینده با کیست؟ و…
پشتیبانی باید به تمام سوال‌های شما با دقت گوش کند و سپس جواب‌های قانع‌کننده‌ای داشته باشد.

هزینه سفارش پیش از ثبت نهایی در اپلیکیشن مشخص است

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، هزینه سفارش است. درواقع شرکت‌های آنلاین خدماتی آمده‌اند تا مشکلات شرکت‌های سنتی خدماتی را از بین ببرند. یکی از این مشکلات عدم شفافیت هزینه نهایی سفارش است. در مرحله آخر ثبت سفارش، قیمت خدمات نظافت نیز باید به شما اعلام شود. شفافیت در هزینه یکی از اصلی‌ترین حقوق مشتری است. در مورد بعضی خدمات مانند مبل‌شویی یا نماشویی که نمی‌توان قیمت نهایی را قبل از بازدید اعلام کرد، بهترین روش این است که بازدید رایگان درنظر گرفته شود و بعد از برآورد قیمت توسط متخصص اگر مشتری تمایل داشت، سفارش برای او انجام شود. در غیر این‌صورت ملزم به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهد بود. همچنین هزینه‌ی ایاب و ذهاب نیز باید از قبل مشخص شود و به مشتری اعلام گردد.

به دنبال صفحات مجازی بهترین اپلیکیشن خدمات منزل مورد نظر خود باشید

شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام، توییتر و…) فضای خوبی‌ست برای آن‌که بتوانید نظر سایر کاربران را درباره‌ی اپلیکیشن بخوانید. حضور فعال برند در شبکه‌های مجازی نشانه خوبی است. اما یک نکته را از یاد نبرید. کامنت‌های منفی کاربران درباره یک سرویس همیشه از کامنت‌های مثبت بیشتر است. دلیلش این است که همیشه منتقدان تمایل بیشتری به ابراز نظر و عقیده دارند. به خصوص در مورد سرویس حساسی مانند نظافت. پس با این نگرش کامنت‌ها را بخوانید. اگر شرکت اینترنتی خدماتی، مسئولیت‌پذیر باشد، نسبت به تمام کامنت‌های منفی نیز پاسخگو است و سعی در جلب رضایت مشتری ناراضی خواهد داشت. و این نشانه‌ی خوبی است!

اپلیکیشن نظافت یا شرکت‌های خدماتی؟ کدام یک مطمئن‌تر است؟

شرکت‌های سنتی خدمات نظافت منزل که در بیشتر اوقات فقط یک اسم و یک شماره تلفن از آن‌ها دارید، چندان مطمئن نیستند. بیشتر این شرکت‌ها در اصل یک دفتر کوچک هستند که بدون محدودیت خاصی، جذب نظافتچی دارند و مجبورشان می‌کند سر سفارش بروند. کمیسیون بالا و عدم نظارت کافی بر این شرکت‌های خدماتی که بیشتر اوقات مجوز معتبر هم ندارند، از معایب آن‌هاست.

از طرف دیگر تنها مسئولیتی که به عهده می‌گیرند، اعزام نیرو نظافتی است. که ممکن است سر موقع نیز در محل سفارش حاضر نشوند. درصورت گم شدن یا وارد شدن خسارت به مشتری، شرکت هیچ مسئولیتی بر عهده نمی‌گیرد. و نیروی نظافتی نیز به دلیل عدم توان مالی، توانایی جبران خسارت را ندارد.

نامشخص بودن هزینه سفارش نظافت پیش از انجام، دریافت وجه اضافی، کیفیت پایین کار و عدم مسئولیت‌پذیری از معایب اصلی استفاده از خدمات شرکت‌های خدماتی و نظافتی است. همه‌ی این موارد باعث می‌شود انتظار و توقع ما از یک سرویس آنلاین خدمات نظافت بسیار بالا برود.

دریافت خدمات سرویس نظافت ممتاز از بهترین اپلیکیشن خدمات منزل چه مزایایی دارد؟

  • امکان انتخاب نیرو برای واحدهای اداری، مجتمع‌ها و واحدهای مسکونی
  • نظافت اتاق‌ها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، راه‌پله، مشاعات و پارکینگ، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و …
  • انتخاب خدمات نظافتی مورد نیاز قبل از حضور نظافتچی مانند گردگیری، نظافت دیوار، شستن لباس و …
  • مشخص کردن ساعات مورد نیاز برای سرویس نظافت و همچنین تاریخ حضور نیروی متخصص
  • امکان انتخاب نیروی نظافتی خانم یا آقا
  • اعلام هزینه نهایی سفارش نظافت قبل از حضور متخصص
  • پشتیبانی فعال و نظارت بر نحوه‌ی کار نیروی نظافتی
  • توانایی پرداخت آنلاین و یا نقدی مبلغ سفارش
  • ثبت سفارش آسان و بی‌دردسر در هر ساعت از شبانه‌روز
  • امکان مشاهده نظرات مشتریان قبلی و تصمیم‌گیری بر اساس تجربیات دیگران

در نهایت امیدواریم با در نظر گرفتن این نکات، بتوانید بهترین اپلیکیشن نظافت را انتخاب کنید. ضمنا پیشنهاد می کنیم اپلیکیشن اسپارد را نیز امتحان کنید.

نظافت منزل

  • نظافت در تهران و کرج
  • اعزام فوری نیروی ماهر
درخواست نیروی نظافت