خشکشویی آنلاین

  • نرخ اتحادیه (1401)
  • تحویل رایگان و سریع

خرید لباس و گشت و گذار در مراکز تجاری همیشه لذت‌بخش است. اما بعد از خرید و پوشیدن لباس تازه در چند مراسم مختلف، نوبت به شستشوی آن می‌رسد و حالا باید به این سوال پاسخ بدهید. شستشو با دست؟ یا با ماشین لباسشویی و یا خشکشویی؟

بسته به الیاف پارچه و جنس پوشاک شما، روش شستشو نیز تغییر می‌کند. اتیکت‌هایی که معمولا به داخل لباس دوخته شده‌اند، حاوی اطلاعات ارزشمندی درباره نحوه شستشو و نگهداری از لباس هستند که شما را راهنمایی می‌کنند. اما به صورت کلی، با توجه به جنس پارچه و الیاف آن می‌توانید تشخیص دهید که شستشوی لباس را بهتر است به خشکشویی بسپارید یا خیر.

ابریشم، مخمل و چرم به خشکشویی نیاز دارند

در نهایت تصمیم ‌می‌گیرید برای کاپشن چرمی مورد علاقه‌تان که در تمام ایام سرد سال همراه شما بوده، کاری کنید تا مانند روز اول تمیز و براق به نظر برسد. اولین قدم آن است که روی چرم به دنبال لکه‌ها بگردید و لکه‌ها را پاک کنید. اما به خاطر داشته باشید برای پاک کردن لکه‌ها به هیچ عنوان سراغ استفاده از آب نروید. در قدم بعدی، شستشوی چرم را به یک خشکشویی معتبر و باسابقه بسپارید.

کاپشن چرمی به خشکشویی نیاز دارد

خشکشویی تنها راه‌حل شستشوی چرم بدون آسیب رسیدن به بافت آن است. قواعد و نحوه شستشو در خشکشویی‌ها به صورت کلی متفاوت است و بر اساس جنس و نوع لباس انجام می‌شود.
علاوه بر چرم، شستشوی البسه ابریشمی و انواع دیگر پارچه‌های ممتاز و با کیفیت مانند شیفون، مخمل و پشمی نیز باید توسط خشکشویی انجام شود.

لباس‌های پنبه‌ای و کشباف را در خانه هم می‌توان شست

قابلیت شستشوی لباس با ماشین لباسشویی به این معنا نیست که حتما از آب گرم برای شستشو استفاده کنید. آب گرم و داغ می‌تواند رنگ لباس را تغییر دهد. لباس‌های پنبه‌ای را می‌توانید با آب سرد و شوینده مخصوص این نوع البسه بشویید. در مورد الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر یا نایلون بهتر است از برنامه شستشوی ایمن یا مخصوص لباس‌های ظریف ماشین لباسشویی‌تان استفاده کنید. هنگام خشک کردن این لباس‌ها، مراقب باشید لباس‌ها چروک نشوند.

لباس‌های پنبه‌ای و کشباف

نظرات کاربران خشکشویی آنلاین

درخواست خشکشویی

پارچه‌های گران‌بهاتر مانند کشمیر باید با دست و به کمک آب سرد و یک شوینده صابونی شسته شوند. بعد از شستشو نیز برای خشک شدن لباس، می‌توانید آن را روی یک سطح صاف (مثل یک سینی) پهن کنید و در جایی دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید تا به آرامی خشک شود.

به‌خاطر داشته باشید اگر به هر دلیلی در مورد نحوه شستشوی لباس و امکان شستشو با ماشین لباسشویی شک دارید، به برچسب راهنمای لباس مراجعه کنید و یا از راهنمایی یک خشکشویی معتبر و با تجربه کمک بگیرید.

راهنمای مراقبت و نگهداری از جین

جین یکی از انواع پارچه‌های پر طرفدار و زیبا است که قطعا در کمد لباس همه ما پیدا می‌شود. جین در واقع به انواعی از شلوار گفته می‌شود که با پارچه دنیم (denim) دوخته شده‌اند. دنیم نوعی پارچه پنبه‌ای و محکم است که در آن پود از دو یا بیشتر از دو تار عبور می‌کند. برای شستشوی جین بهتر است لباس را پشت و رو کنید و آن را با آب سرد بشوید. اما اگر در مورد شستشوی شلوار جین حساسیت دارید یا اگر درصد پارچه دنیم در بافت شلوار زیاد است، بهتر است روی کمک خشکشویی‌ها حساب کنید.

مراقبت و نگهداری از جین

نحوه شستشو و نگهداری از اکسسوری‌ها

پوشاک که نه، ولی پوشیدنی‌های خاصی در کمد شما وجود دارد که به مراقبت نیاز دارند. این پوشیدنی‌ها که به «اکسسوری» معروف هستند از بدلیجات تا عینک آفتابی و کلاه لبه‌دار شما را شامل می‌شوند. برای شستشو و تمیز نگه داشتن کلاه، یقه خز پالتو، شال بافت و مواردی از این دست بهتر است از یک تکه پارچه مرطوب استفاده کنید، به خوبی سطح آن را تمیز کنید و سپس در جایی دور از نور خورشید قرار دهید تا خشک شود. همچنین اگر روی لباس شما از قطعات تزئینی مانند سنگ یا منجوق استفاده شده، بهتر است سراغ استفاده از خدمات خشکشویی بروید.

شستشو و نگهداری از اکسسوری‌ها

در پایان هر زمان در مورد امکان شستشوی لباس در خانه تردید داشتید، با یک خشکشویی خوش‌نام و معتبر تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید. خشکشویی‌های درجه یک و ممتاز خدمات بسیار مفیدی در زمینه شستشوی انواع لباس و پرده ارائه می‌کنند که استفاده از این خدمات باعث دوام و ماندگاری لباس شما خواهد شد.

خشکشویی آنلاین

  • نرخ اتحادیه (1401)
  • تحویل رایگان و سریع
درخواست خشکشویی