سرویس مبلشویی

  • قیمت منصفانه (1401)
  • مواد شوینده استاندارد

سرویس مبل‌شویی جزء خدمات جدید و پرطرفدار این روزها به حساب می‌آید. شاید تا قبل از آن مجبور بودیم هر چند سال یک بار به فکر خرید مبل بیفتیم. یا روکش مبل را عوض کنیم. چرا که شستشوی مبل در خانه دردسرهای خودش را دارد. گندیدن آب در بافت مبل، کهنه شدن رویه مبل و یا سفیدک زدن مبلمان چرم بعد از شستشو گوشه‌ای از این دردسرها بود. بعد از معرفی سرویس مبل‌شویی سیار، بعضی شرکت‌ها برای جذب مشتری بیشتر از عبارت مبل‌شویی ارزان استفاده می‌کنند. عبارتی که اگر واقعا قیمت را زیر حد معمول پایین ببرد، باید به کیفیت خدمات شک کنید.

با یک جستجوی ساده در اینترنت یا ورق زدن آگهی‌ها، عبارت مبل‌شویی ارزان و تخصصی را زیاد می‌بینید. اما آیا سرویس ممتاز مبل‌شویی واقعا جزء خدمات ارزان است؟ آیا واقعا جایی هست که این سرویس را با قیمت پایین و کیفیت بالا ارائه کند؟ چه کسی نرخ مبلشویی را اعلام می‌کند؟ خطرات و معایب مبل شویی های ارزان چیست؟ در این مطلب به این دست سوالات پاسخ می‌دهیم.

حدود قیمت مبل‌شویی بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

اگر با یک شرکت معتبر خدمات خانگی تماس بگیرید، به شما راهنمایی‌هایی می‌کند که خلاصه آن این است: «مبل با مبل متفاوت است!» این به این معناست که برای تعیین قیمت شستشوی مبل در محل، باید بازدید اولیه صورت بگیرد. یا حداقل اطلاعات کاملی درباره‌ی مبل را به پشتیبانی مبل‌شویی بدهید. همیشه قبل از شروع سفارش، ابتدا بازدید توسط متخصص مبل‌شویی انجام می‌شود و به شما قیمت نهایی را اعلام می‌کند. در شرکت‌های خدماتی معتبر، این بازدید اولیه و برآورد مبلغ نهایی، برای مشتری هیچ هزینه‌ای ندارد.

این عوامل بر تعیین حدود قیمت مبل‌شویی تاثیرگذارند:

نوع مبلمان

هنگام پرسیدن تعرفه حتما نوع مبل را به اطلاع شرکت خدماتی برسانید. هزینه شستشوی مبلمان راحتی با مبل استیل متفاوت است. همچنین وقتی صحبت از مبل چرم در میان باشد، گاهی شستشو امکان‌پذیر نیست و حتما از مبل باید بازدید به عمل بیاید.

مواد شوینده و تجهیزات شستشو

دستگاه‌های مختلفی برای شستشوی مبل وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. این‌که از چه دستگاهی برای شستشوی مبلمان شما استفاده می‌شود در قیمت نهایی و کیفیت شستشو مهم است. قابلیت تولید فوم و کف غلیظ، داشتن موتور مکنده پر قدرت و مخزن جداگانه برای آب تمیز و کثیف از نشانه‌های بهره‌مندی از تجهیزات خوب و مناسب است.
پس اگر قیمت پایینی را برای شستشوی مبل به شما اعلام می‌کنند از نوع دستگاه شستشو و مواد شوینده مطمئن شوید.

تضمین لکه‌بری و کثیفی مبل

بعضی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات خانگی، یک قدم فراتر رفته‌اند. آن‌ها خدمات خود را با ضمانت شستشو و از بین رفتن صد درصدی لکه‌ها ارائه می‌دهند. بدیهی است چنین شرکت‌هایی قصد دارند سرویس با کیفیتی ارائه بدهند و به همین دلیل هزینه بیشتری را از مشتری دریافت خواهند کرد.

نظرات کاربران سرویس مبلشویی

درخواست سرویس مبلشویی

بنابراین با توجه به جنس مبل، عمر آن، مقدار آلودگی و نوع لکه‌ها و حجم آن هزینه مشخص می‌شود. همچنین نوع تجهیزات و مواد شوینده‌ای که متخصص مبل‌شویی از آن استفاده می‌کند نیز اهمیت دارد. در زمان نگارش این مطلب، به صورت کلی هزینه شستشوی مبل هفت نفره معمولی در صورتی که از مواد با کیفیت استفاده شود از تعرفه‌ای در حدود ۷۵ هزار تومان شروع می‌شود. یا شستشوی هر صندلی نهارخوری، حدود ۵ هزار تومان خواهد بود. البته باز هم تاکید می‌کنیم اعلام قیمت نهایی، به بعد از بازدید موکول می‌شود. این حدود قیمت صرفا برای راهنمایی شما و برای یک مبلمان معمولی است. مبل‌های خاصی وجود دارد که شستشوی آن میلیون‌ها تومان هزینه خواهد داشت.

اگر یک شرکت خدماتی قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر از این ارقام اعلام کرد، بهتر است کمی مکث کنید و از کیفیت کارشان مطمئن شوید. از طرفی شرکت‌هایی نیز هستند که قیمت معقولی اعلام می‌کنند اما کیفیت لازم را ندارند. بنابراین لازم است هنگام ثبت سفارش خطرات و معایب مبل شویی های ارزان را نیز در نظر بگیرید. از آن‌جایی که مبل‌شویی سرویسی‌ است که هر چند سال یکبار ممکن است به آن نیاز داشته باشید، بهتر است توسط تیم متخصص و حرفه‌ای انجام شود.

خطرات و معایب مبل شویی های ارزان شامل چه مواردی می‌شود؟

ممکن است شما هم چنین تجربه‌هایی را از اطرافیان شنیده باشید که بعد از ثبت سفارش مبل‌شویی و انجام آن، مبل‌ها به شدت تمیز و درخشان شده‌اند. اما بعد از گذشت چند روز و یا چند هفته مبل از فرم اصلی خودش خارج شده است. یا پارچه رویه مبل کش آمده و کهنه به نظر می‌رسد. حتی ممکن است چنین اتفاقی در شرکت‌های مبل‌شویی به اصطلاح معتبر نیز اتفاق بیفتد. این تجربه‌ها نباید باعث شود فکر کنید که مبل‌شویی باعث آسیب دیدن مبلمان شده است.

در حالی که این خطرات و معایب مبل شویی های ارزان است که با آنها مواجه شده‌اید. در صورتی که این سرویس با کیفیت لازم و با استفاده از مواد شوینده درجه یک تحت نظر متخصص انجام شود، به هیچ عنوان چنین اتفاقاتی نخواهد افتاد.

سرویس ممتاز مبل‌شویی به شما کمک می‌کند با صرف هزینه‌ای بسیار کمتر از هزینه تعویض روکش یا خرید مبلمان جدید، دوباره مبل‌هایی تمیز و درخشان داشته باشید. پس سراغ مبل‌شویی‌های ارزان نروید. به دنبال خدماتی با کیفیت بالا و قیمت منصفانه باشید!

ضمنا اگر در اثر استفاده از سرویس های ارزان مبل شویی یا هر موضوع دیگری مبل های شما آسیب دیده می توانید روی خدمات تعمیر مبلمان اسپارد نیز حساب کنید.

ضمانت شستشو در سرویس‌ ممتاز مبل‌شویی

ممکن است قبل از ثبت سفارش مبل‌شویی در مورد صدمه دیدن پارچه مبل نگران باشید. یا حتی شنیده باشید مبل‌شویی باعث کهنه شدن مبل خواهد شد. این نگرانی‌ها کاملا طبیعی است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتما درباره مبل‌شویی تحقیق کنید و از کیفیت خدمات مبل‌شویی مطمئن شوید. چرا که در صورتی که این کار توسط یک شرکت خدماتی مطمئن انجام شود، تاثیر مستقیمی روی عمر مبل و ظاهر آن خواهد گذاشت. به نحوی که بعد از شستشو احساس می‌کنید مبل را تازه خریداری کرده‌اید. راستی اگر تا امروز انتخاب اشتباه سرویس مبل‌شویی باعث شده است پارچه‌های مبل شما دچار آسیب شوند پیشنهاد می‌کنیم با بررسی میزان هزینه تعویض روکش مبل نسبت به این کار اقدام کنید.

امیدواریم قانع شده باشید که شرکت‌های مبل‌شویی ارزان در بیشتر اوقات کیفیت لازم را برای شستشوی مبلمان ندارند. چه بسا با هزینه‌های نامشخص در انتهای سفارش مبلغ بیشتری را از شما دریافت می‌کنند. پس در انتخاب مبل‌شویی مناسب، محتاط و دقیق باشید.

سرویس مبلشویی

  • قیمت منصفانه (1401)
  • مواد شوینده استاندارد
درخواست سرویس مبلشویی