تا به حال ده‌ها هزار بار به ما اعتماد شده است

ما خوشحالی شما پس از دریافت خدمات منزل را گارانتی می‌کنیم.

رضایتمندی شما مهم‌ترین خواسته ما در اسپارد است. متخصصین آموزش‌دیده و تایید‌هویت‌شده ما با انجام ده‌ها هزار خدمات منزل با کیفیت، اطمینان و امنیت را برای مشتریان به ارمغان آورده‌اند. اسپارد با اتکا به تکنولوژی و ابزارهای نوین تلاش می‌کند علاوه بر احراز دقیق هویت متخصصین، با آموزش هدفمند و نظارت بر عملکرد آن‌ها اطمینان خاطر را برای مشتریان و همچنین متخصصین فراهم کند. سیستم هوشمند اسپارد به گونه‌ای است که با بررسی عملکرد گذشته و امتیازات کسب شده توسط نیروهای متخصص و نوع سرویس درخواستی شما، مناسب‌ترین فرد را برای ارائه خدمات منزل به شما پیشنهاد می‌دهد.
ما امنیت را «خیلی» جدی گرفته‌ایم

ما امنیت را «خیلی» جدی گرفته‌ایم

به کارگیری سخت‌گیرانه‌ترین فرایند جذب و آموزش متخصص به منظور اطمینان از خدمات‌دهندگان

مصاحبه عمیق روانشناختی

متقاضیان جهت حضور در مجموعه متخصصین اسپارد با مصاحبه عمیق روانشناختی به روش‌های مختلف مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند تا از ثبت نام و ورود افراد نامناسب جلوگیری شود.

تایید اصالت اطلاعات هویتی

ورود به جمع متخصصین شاغل در اسپارد تنها با مدارک کامل هویتی و تایید اصالت اطلاعات امکان‌پذیر است. مدارک هویتی به صورت دقیق بررسی و در پرونده الکترونیک متخصص نگهداری می‌شود.

ثبت تصویر چهره و اثر انگشتان

چهره و اثر تمام انگشتان متخصصینی که برای فعالیت پذیرش می‌شوند در همان مرحله ثبت‌نام توسط دوربین و اسکنر‌های تخصصی ثبت و در پرونده الکترونیک نگهداری می‌شود.

اخذ تاییدیه از مراجع انتظامی

علاوه بر اخذ گواهی سوء پیشینه از دایره سجل کیفری، اطلاعات متخصص از پلیس امکان ناجا و سایر مرجع ذی صلاح انتظامی نیز استعلام شده و در صورت هر گونه اشکال از فعالیت متخصص جلوگیری می‌شود.

عقد قرارداد و دریافت تضامین

در صورت گذراندن مراحل فوق، از متخصص تضامین لازم جهت اطمینان از حسن انجام کار دریافت گردیده و قرارداد حقوقی به منظور اطمینان از تعهد و جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکلات آتی منعقد می‌شود.

آموزش و شروع به کار متخصص

در صورتی که متخصص بتواند تمام مراحل قبل را با موفقیت بگذارند وارد دوره آموزشی شده و پس از کسب نمره لازم در آزمون مهارت، فعالیت خود را آغاز می‌کند. عملکرد متخصصین فعال دائما ارزیابی خواهد شد.

متخصصینی که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید

جواد بهترین متخصص

جواد

«تصورش سخته که یک انسان انقدر شریف و محترم باشه که اینطوری با وجدان و عشق کارش رو به نحو احسن انجام بده. توصیف خوب بودن این آقا با کلمات کار سختیه.»

محمدرضا بهترین متخصص

محمدرضا

«کیفیت سرویسی که از ایشون دریافت کردیم رو حتی فکر نمی‌کردیم در ایران وجود داشته باشه. مدت‌هاست از خدمات محمدرضا استفاده می‌کنیم و بی‌نهایت راضی هستیم.»

محمد بهترین متخصص

محمد

«دقتی که این متخصص به جزییات دارن واقعا تحسین برانگیزه. حتی یه لکه کوچیک هم نمیتونه از دست ایشون قسر در بره. ۳ تا از همسایه‌ها هم مشتری اسپارد شدن.»

به خدمات منزل مطمئن نیاز دارید؟

اپلیکیشن خدمات منزل اسپارد؛ ساده‌تر. مطمئن‌تر.

close-menu-icon

021-91013570

مرکز تماس و پشتیبانی

close-menu-icon

در کدام شهر هستید؟