درباره ما

به دنبال مطمئن‌تر و ساده‌تر کردن خدمات منزل هستیم

نام پلتفرم اسپارد، از واژه‌ی قدیمی و فارسی اسپاردن، به معنی سپردن الهام گرفته شده است. اسپارد در حال حاضر معتبرترین سامانه هوشمند نظافت و خدمات منزل در تهران و کرج است که تقاضای مشتریان را با اتصال سریع به بهترین متخصص آموزش‌دیده و تاییدهویت‌شده پاسخ می‌دهد. در اسپارد «اطمینان و سادگی» معیارهای مبنایی و اصولی‌اند. با تکیه بر جدیدترین تکنولوژی‌ها شرایطی را فراهم کرده‌ایم که برترین خدمات دهندگان بر اساس تجارب واقعی و نظرات مشتریان شناسایی شده و به شغلی پایدار و مطمئن دسترسی پیدا می‌کنند. اسپارد با احراز هویت دقیق و آموزش متخصصین در تلاش است خدمات را بهتر، آسان‌تر و مطمئن‌تر از گذشته در دسترس شهروندان قرار دهد. از جمله مزایای پلتفرم اسپارد می‌توان به دسترسی سریع و شبانه‌روزی به خدمات، امنیت، کیفیت، پرداخت آنلاین و بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی اشاره کرد.

داستان ما

تجربه انجام و پشتیبانی ده‌ها هزار سفارش خدمات منزل

اسپارد در روزهای پایانی سال ۱۳۹۵ با همکاری علیرضا دهقانیان، علیرضا سبزعلیان و پوریا نوروزی به عنوان هم‌موسسین برای پاسخ به یک نیاز ساده متولد شد: دسترسی آسان و سریع به بهترین ارائه دهندگان خدمات منزل. ما طی این سال‌ها در تلاش برای ساختن مرجعی بوده‌ایم که بتوانیم به سادگی برای هر فرد با آموزشی سریع و جامع، اشتغال ایجاد کنیم. فعالیت اسپارد با تمرکز بر سرویس نظافت منزل کلید خورد و با وسواسی که کیفیت خدمات را تضمین‌ کند تا بحال ده‌ها هزار سرویس با کیفیت و مطمئن برای رساندن به درب خانه مشتریان ارائه داده‌ایم. در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در جشنواره وب و موبایل ایران برگزیده داوری شدیم و در سال ۱۳۹۸ نیز در جمع کاندیداهای نهایی در گروه سرویس‌های خدمات شخصی و منزل حضور داشتیم.

چه خدماتی ارائه می‌دهیم؟

ما همواره پشتیبان و پاسخگوی مشتریان‌مان هستیم

ما خدمات مختلفی از جمله نظافت منزل، نظافت شرکت و اداره، نظافت مجتمع مسکونی، نظافت مجتمع اداری، خدمات ضدعفونی ویروس کرونا،‌ خدمات ضدعفونی منزل، ضدعفونی محل کار، ضدعفونی شرکت، خدمات قالیشویی ممتاز، شستشوی مبلمان در محل، شستشوی پرده، خدمات مهمانداری و پذیرایی، خدمات آشپزی در منزل، خشکشویی لباس، اتوشویی، کفسابی و سنگسابی ساختمان، نماشویی ساختمان، خدمات باغبانی در منزل، طراحی و اجرای فضای سبز،‌ نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان، خدمات نصب و سرویس کولر آبی، نصب و سرویس کولر گازی، نصب و سرویس شوفاژ، نصب و تعمیرات پکیج و آبگرمکن، خدمات برقکاری ساختمان، خدمات سیم کشی ساختمان، نصب و تعمیر آیفون تصویری و صوتی، نصب و تعمیر ریموت درب اتوماتیک، نصب و تعمیر جک درب پارکینگ، نصب و تعمیرات تلفن، خدمات نصب و پشتیبانی شبکه در اسپارد ارائه می‌دهیم. خدمات ما در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، شهریار، اسلامشهر، شهر ری، قرچک، ورامین، گرمدره، پردیس، بومهن، رودهن، جاجرود، لواسان، شهرقدس، شهریار، پرند، رباط کریم، نسیم شهر، آزادشهر، شهر قدس، شهر اندیشه، جهانشهر، مهرشهر، محمدشهر و کمال‌شهر در دسترس است و در آینده سرویس‌های اسپارد در دیگر شهرهای کشور نیز فعال خواهد شد.

چه عملکردی داشته‌ایم؟

بهبود جایگاه شغلی متخصصین خدماتی دغدغه ماست

ده‌ها هزار لبخند رضایتمندی

اشتغال‌زایی برای هزاران نفر

میلیاردها تومان درآمدزایی

صدها هزار تماس پشتیبانی

ما یک خانواده هستیم

قدردان همراهی کسانی هستیم که برای پیشرفت اسپارد تلاش کردند

خانواده اسپارد در سال‌های گذشته افرادی را به خود دیده است که بدون تخصص، احساس مسئولیت و تلاش آن‌ها نمی‌توانستیم شاهد شکل‌گیری و رشد این کسب و کار باشیم. امیر خرسندی و سهیل یحیایی دو نفر از بهترین همکاران و دوستان ما هستند که در طراحی اولیه محصول اسپارد نقش بسزایی داشتند و امروز با مهاجرت از ایران، مسیر موفقیت خود را طی می‌کنند. همچنین همکارانی چون یاسمن عضدی‌فر، پروین هاشمی و مهدی مرتضی‌پور به شکل‌گیری هویت بصری اسپارد کمک شایانی کرده‌اند. لازم است از دوستان و همکارانی همچون حمید عصری، فهیمه نراقی، شکوفه احدپور، محمد دهقانیان، یوسف فراهانی، مهسا محمدی و محمد امیرگانی که هر یک به نوعی در ایجاد سنگ بنای اسپارد همراه ما بوده‌اند صمیمانه تشکر کنیم.

به خدمات منزل مطمئن نیاز دارید؟

اپلیکیشن خدمات منزل اسپارد؛ ساده‌تر. مطمئن‌تر.

close-menu-icon

021-91013570

مرکز تماس و پشتیبانی

close-menu-icon

در کدام شهر هستید؟